WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

maanantai 15. huhtikuuta 2013

RINNAKKAISELÄMÄT JA VAIHTOEHTOISET TODELLISUUDET


Kirjoittanut Dana Mrkich (www.danamrkich.com)
9.4.2013
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine


Sain eilen illalla uutiskirjeen homeopatiaklinikalta, missä käymme, ja siinä kerrottiin tulevasta esitelmästä siitepölyallergiaan liittyen. Ajattelin sen olevan vähän kummallista ajankohtaan nähden, kun täällä on syksy, mutta olin hyvin tyytyväinen, koska minulla on ollut viime aikoina oireita ensimmäistä kertaa elämässäni (ja kyllä, katson sen energeettisiin juuriin!) Soitin joka tapauksessa sinne ja he olivat vähän hämmästyneitä, koska heillä ei ehdottomasti ollut tulossa esitelmää siitä eikä siitä ollut edellisillan uutiskirjeessä!!
 
Sanoin lukeneeni siitä juuri ja muistin sen selvästi melkein sanasta sanaan. He pyysivät minua lähettämään viestin heille siltä varalta, että jokin oli mennyt teknisesti pieleen ja ehkä vanhaa infoa oli lähetetty vahingossa. Menin sähköpostiini, etsin uutiskirjeen ja arvatkaapa mitä … siinä ei ollut mainintaa esitelmästä!! Se oli täysin eri uutiskirje, minkä olin lukenut edellisiltana. Jotenkin vaihtoehtoisen todellisuuden uutiskirje oli tullut läpi ja yllyttänyt minua soittamaan klinikalle ja nyt minulla on ensi viikolle aika homeopaattiseen konsultaatioon.
 
Minua kiehtoo kovasti ajatus rinnakkaisista ja vaihtoehtoisista todellisuuksista. Tapasin erään naisen, jolla oli hämmästyttävä tarina. Vanha ystävä oli koputtanut hänen ovelleen yhtenä iltana. He eivät olleet puhuneet vuosiin, mutta hänen ystävänsä sanoi tulleensa pyytämään anteeksi ja kaipaavansa heidän ystävyyttään. Vähän myöhemmin tämä nainen soitti ystävälleen ja sanoi, miten paljon hän oli nauttinut vierailusta ja kuulumisten vaihtamisesta. No … ystävä sanoi: mistä vierailusta? Hän oli muuttanut toiseen osavaltioon eikä ollut käynyt vanhassa kotikaupungissaan pitkään aikaan!!
 
Tarpeetonta kai sanoa, että tuo kokemus ravisteli vähän kumpaakin heistä, mutta päättyi parantavan keskustelun käymiseen. Tämä kuulostaa urbaanilegendalta, mutta tämä nainen kertoi suoraan minulle, mitä hänelle oli tapahtunut. Se saa minut miettimään, mitä rinnakkaisitseni tekevät sellaista, mistä en tiedä!?!
 
Onko kellään samanlaisia tarinoita, joista haluaisitte kertoa?
RINNAKKAISELÄMÄT JA VAIHTOEHTOISET TODELLISUUDET
-----------
Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.

Ei kommentteja: