WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Mielikuvia



Mielikuvia - kirjani 2013 omakustanne

Mielikuvia, välähdyksiä runomuotoon laitettuna omasta todellisuudestani kohti Ykseyttä. Sisäinen hiljaisuus avasi silmäni näkemään yhteyteni suurenpaan kokonaisuuteen lopulta koko Maailmankaikkeuteen.

Olen matkalla maailmassa jossa Valo ja Pimeys seuraavat toisiaan. Kuljen polkua metsään jossa tapahtuu kaikenlaista ihanaa. Rakkaus, Kukka, Tuuli ystäväni. Löydän Valon sisältäni nähden unta toistuvaa. Paljain jaloin seison ÄitiMaan vihreällä nurmella Rakkauden vastatessa Rakkauteen. Enkelit kanssani. Oma pihapiirini, Paratiisi. Tässä aiheita kirjasen yli 19 otsikon alla A5 kansien sisällä runomuodossa 111 lehteä 222 sivua.

Kansikuvan käsityö Prinsessa on äitini Sirkka Rouvisen tekemä.

Sanomalehti Keskisuomalaisen Lukijan Runo sivulla on runojani julkaistu vuodesta 2000 - tähän päivään asti. Olet ehkä niitä sieltä lukenutkin.

Ne tulivat
yksitellen
tunsin sen minkä olin
tiennyt
vain Meren
voivan antaa

Pystyin tanssimaan

Tanssin Meren kanssa
aallonharjoilla

~ * Seija Tuulikki * ~

Lukijoiden kommentit:
Kirjassasi on hyvät Vipat
Tunteiden rikas maailmaa koskettaa ja herättää ajattelemaan

Mielikuvia - kirja 20 euroa / kpl +
postikulut 5 euroa

Ota yhteyttä : tuuli.lehti@gmail.com

Ei kommentteja: