WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

maanantai 9. heinäkuuta 2012

YLÖSNOUSEMUSOIREITA VUODEN 2012 KESKIPISTEESSÄ



Kirjoittanut Stefanie Miller (amagicalworld.com)
3.7.2012
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Halusin kertoa teille ylösnousemusoireista, joita monet meistä kokevat tänä aikana. Hyvin herkkänä, empaattisena ja intuitiivisena ihmisenä nämä energiamuutokset ovat olleet minulle vähintäänkin huolestuttavia. Vaikkei se ei teekään tilanteesta helpompaa käsitellä, niin sen tietäminen, ettemme ole yksin tässä ja että toisetkin kokevat samaa, voi antaa vahvistusta. Ylösnousemus on pähkinänkuoressa prosessi, missä karistamme vanhan elämämme, pysymme samalla fyysisessä kehossa ja aloitamme uuden elämänsyklin. Syleilläksemme täysin uutta tilaamme, meidän on jätettävä taakse monet vanhat tavat, jotka eivät enää palvele meitä.
 
Tämän prosessin onnistumiseksi sen on oltava yhdistelmä, missä johdotetaan uudelleen tapamme ajatella ja hahmottaa asioita, päästetään irti tunnehaavoista ja tehdään elämässämme merkittäviä muutoksia, mitkä kunnioittavat meitä. Ennusteet ovat puhuneet vuodesta 2012 ja tässä sitä ollaan sen keskikohdassa. Näitä muutoksia on tapahtunut hienovaraisesti ja ei-hienovaraisesti jo monta vuotta. On aikoja, jolloin koemme nämä parannukset intensiivisesti. Tällä hetkellä on ainakin minulla yksi niistä!
 
Paljon on tapahtunut astrologisesti, mutten mene siihen tässä, koska se ei ole asiantuntemusaluettani. Voin kuitenkin sanoa, että energia on tuntunut niin voimakkaalta, että se on aiheuttanut merkittäviä ahdistustunteita. Voimme erottaa planetaarisen ahdistuksen henkilökohtaisesta sen perusteella, ettei nykyolosuhteissamme ole mitään muutosta oikeuttamaan sitä ja se tulee yhtäkkiä ja voimakkaana. Oireet joita kuvaan tässä, voivat johtua ylösnousemuksesta, mutta jos on terveydellistä huolta, lääkärintarkastus on aina aiheellinen, koska jonkin ollessa fyysisellä tasolla, se tarvitsee käsitellä lääketieteellisesti ja kokonaisvaltaisesti.
 
Ahdistuksen myötä on sydämen tykytystä ja rytmihäiriöitä, mikä on merkki korkeamman sydänkeskuksen avautumisesta.  Tämä raskas tunne lähestyvästä tuhosta on solureaktio, kun vaihdamme yhden raiteen toimintamallin rinnakkaismalliin, mikä on harmoniassa tässä ja nyt. Toinen oire on verenpaineen äkillinen vaihtelu. Hetken mielijohteesta menin luovuttamaan verta ruokakaupan eteen tuotuun luovutuspisteeseen. Minua kiellettiin luovuttamasta, koska verenpaineeni oli liian matala. Olen huomannut viime aikoina tuntevani vaihtelevaa heikkoutta ja väsymystä. Yksi ystävä havaitsi äskettäin, että hänellä oli korkea verenpaine. Kun enemmän ja enemmän valotaajuuksia virtaa kehoomme, emme usein kykene käsittelemään äkillisiä energiavaihteluita.
 
Kolme alinta chakraa tasapainotetaan ylempien chakrojen kanssa. Juurichakraa joka liittyy turvallisuuteen ja varmuuteen, testataan maksimaalisesti. Monilla meistä on merkittäviä taloudellisia huolia. Melkein kaikki joiden kanssa olen puhunut, valittavat, ettei ole riittävästi rahaa, heillä on huolta kotinsa menettämisestä asuntomarkkinoiden vuoksi ja pelkoa työpaikkansa puolesta leikkausten vuoksi. Meidän täytyy vain kuunnella uutisia saadaksemme vahvistuksen, että koko maailma kokee juurichakran selviytymiskysymyksiä, kun suhdettamme yltäkylläisyyteen, turvallisuuteen ja arvoon käydään läpi.
 
Ensimmäisen chakran sisäeritysjärjestelmä ovat lisämunuaiset, jotka liittyvät kehon stressireaktioon ja tuottavat lisäadrenaliinia todellisen tai kuvitellun vaaran vuoksi. Olen myös pannut merkille toistuvaa rohtumaa ja ihojälkiä, mikä on merkki henkisistä räjähdyksistä, jotka liittyvät huoliin turvallisuus- ja varmuusasioista. Näin meidän on ryhdyttävä lisätoimiin löytääksemme sisäisen tasapainon, kokeaksemme rauhallisuutta, vahvistaaksemme luottamusta elämään ja ennen kaikkea uskoaksemme.
 
Valehtelisin, jos en myöntäisi, että minulla on jaksoja, jolloin huolehdin rahasta ja kyvystäni maksaa laskut, ostaa ruokaa ja bensaa. Viimeiset kolme vuotta olen taistellut pitääkseni kotini ja saadakseni lainamuutoksen, minkä vaatimukset pankin kertoman mukaan täytän, mutta mitään muutosta ei ole vielä tehty lainaani. Luottamuskäsitteen filosofointi on hyvin erilaista, silloin kun meitä testataan henkilökohtaisesti! Miten onkaan sanojeni mukaan eläminen!! Yltäkylläisyyttä tulee aina jotenkin tarvitessani sitä, mutta usein viime minuutilla. Minun on muistutettava itselleni, että asiat selviävät aina ja ettei ole mitään tarvetta stressata. Käyn sisäistä keskustelua, silloin kun alan joutua paniikkiin, ja kerron itselleni, että universumi tukee minua luomaan ihmeitä elämääni. Uskon ihmeisiin ja luotan jumalaiseen luomisvirtaan. Ihmeeni on matkalla luokseni nyt ja se ilmentyy, kun aika on oikea. Olen kiitollinen kaikista ihmeellisistä siunauksista elämässäni. Sitten keskityn kiitollisuuteen ja ajattelen ja kuvittelen kaikkia asioita, joista olen kiitollinen.
 
Kiitollisuus ei ole mielessä, vaan sydämessä. Todella sen tuntemiseksi meidän on vaihdettava korkeampaan sydänkeskukseemme ja oikeasti koettava rakkauden tunne siellä. Kulutan aikani tehden yksinkertaisia asioita, joista nautin, ollen yhdessä rakkaiden ihmisten kanssa tai soitten heille ja annan itsestäni toisille tavalla, mihin pystyn, ja se tuntuu hyvältä. Sallin kiitollisuuden tunteiden virrata lävitseni olemalla onnellinen ja tunnistamalla sen, mitä minulla on jo elämässäni - ei sitä, mitä puuttuu.
 
Ei ole mikään ihme, että sakraalichakraongelmamme laukaistaan, kun monet meistä sortuvat haluihimme ja riippuvuuksiimme etsimällä lohtua ruuasta, juomasta, myrskyisistä suhteista ja kaikenlaisesta, mikä vie ajatukset muualle. Meidän täytyy tietysti olla tietoinen pitääksemme kaiken sen kohtuullisena. Etsimme tapaa löytää lohtua ja mielihyvää millä tahansa mahdollisella tavalla. Ei ole mitään sattumaa, että "50 Shades of Grey" -kirjat ovat nyt hyvin suosittuja! Ne yllyttävät meitä avaamaan seksuaalikeskuksemme ja vapauttamaan kundaliinienergiamme. Myös luomiskeskuksemme aktivoituu, kun nukkuva luomisinspiraatiomme odottaa levottomana ilmentämistä.
 
Tämän kaiken myötä mitä käymme läpi, solar plexus -chakraamme särkee, kun se haluaa päästää irti kaikesta tukahdutetusta pelko-, ahdistus- ja levottomuusenergiasta. Solar plexukseen tallennamme tunteet. Silloin kun emme tunne olevamme elämämme kontrollissa ja tunnemme voimattomuutta tehdä mitään, tästä keskuksesta tulee tasapainoton. Kun päästämme irti tarpeesta kontrolloida asioita ja luotamme jumalaiseen suunnitelmaan, aktivoimme korkeammat chakrat, mikä sallii jumalaisten feminiini- ja maskuliinienergioiden tasapainottua sisällämme. Tämä voi ilmentyä kipuina ja särkyinä kehossa, usein niskassa ja alaselässä, ja vanhojen vammojen palaamisena viimeistä kertaa.
 
Yksi kokemamme ylösnousemusoire on nukkumisen keskeytyminen - yksi niistä on herääminen klo 2-3 aamulla. Kun olemme vastaanottavaisia, parannustiimimme pitää tätä otollisena aikana ladata informaatiota, suorittaa parannusta, hallita energiapäivityksiä ja viedä meidät toisiin ulottuvuuksiin. 

Tämä voi olla tilaisuus tehdä energiaparannusta ja hengitellä syvään. Unemme ovat ehkä täynnä rikkaita ja eläviä kuvia. Olen nähnyt viime aikoina unta tappavista käärmeistä, jotka ovat päässeet vapaaksi ja tulleet minua kohti. Minun on torjuttava ne ja voitettava pelkoni. Elämme uudestaan menneisyytemme draamoja, parannamme haavoittunutta itseämme ja päästämme irti peloistamme unien kautta. 

Olen herännyt muutaman kerran kuullen keskustelua kotoani. Kun nousen tarkistamaan tilanteen, huomaan talon hiljaiseksi! Kun verho on ohut, Enkelimaailma tulee niin lähelle, että voimme nähdä vilauksen!
 
Vuoden 2012 keskikohta on tosiaan tuonut hyvin voimakkaita energioita, jotka ovat yllyttäneet suuriin heräämisiin, oivalluksiin, muuntumisiin, siirtymiin ja transformaatioihin. Tämä vuosi on muutosta, minkä tiedämme tapahtuvan sisältä ulospäin. Kun keskitymme itseemme ja olemme tietoisia kaikessa, mitä teemme, meillä on kyky tehdä voimakkaita muutoksia, jotka palvelevat meitä hyvin.

Rukous
 
Jumala, Enkelit ja Universumi vartioivat ja tukevat minua ihmeiden luomisessa elämääni. Uskon ihmeisiin ja luotan jumalaiseen luomisvirtaan. Ihmeeni on matkalla luokseni tällä hetkellä ja se ilmentyy, kun aika on oikea. Keskityn kaikkiin ihmeellisiin asioihin elämässäni. 

Tiedän sydämessäni, että kaikki selviää korkeimmaksi parhaakseni ja suurimmaksi ilokseni armossa ja jumalaisella ajoituksella. Minun ei tarvitse kiirehtiä ihmettäni, koska se tapahtuu, silloin kun kaikki palat ovat paikoillaan.
 
Olen hyvin kiitollinen perheestäni, jota Rakastan paljon. Olen hyvin kiitollinen ihanista ystävistäni, joiden kanssa minulla on hauskaa yhdessä! 

Rakastan lemmikkejäni, jotka ovat hyvin Rakastavia ja Pyhiä Olentoja. 

Rakastan kotiani, mikä antaa minulle lohtua ja suojaa perhettäni ja minua. 

Arvostan työtäni, missä minulla on tilaisuus koskettaa toisten elämää. Minua tuetaan hyvin monin tavoin.
 
Olen hyvin kiitollinen tästä elämästä ja kaikista sen ihmeistä, siunauksista ja iloista. Ja niin se on. 
Aamen.

YLÖSNOUSEMUSOIREITA VUODEN 2012 KESKIPISTEESSÄ
 
Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.

Ei kommentteja: