WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

torstai 19. heinäkuuta 2012

Vankila



Elän jonkinlaisessa vankilassa, joka on uskomus ei olosuhteiden vankila. 

Minusta on kiinni tunnistaa, että minulla on valta valita ja muuttua. 

Luopuessani uskomuksestani pelkoon, korvaan sen vahvistamalla uskoani. 

Luopuessani uskomuksestani sairauteen, korvaan sen vahvistamalla eheyttäni. 

Luopuessani uskomuksestani puutteeseen, josta hankkiutumalla eroon, vahvistan vaurauttani. 

Vähitellen, pysyessäni järkähtämättä tässä kieltämisen ja vahvistamisen harjoituksessa, Totuus tulee vallitsemaan elämässäni.


Jeesus Kristus opettaen...

tulee luokseni ja sanoo: 

"Sinä et ole lukittuna olosuhteiden vankilaan. Sinua ei ole kahlittu tyrmään. Jumalan nimessä, käännä ovenkahvaa, kävele ulos ja ole vapaa."


Ei kommentteja: