WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

tiistai 22. toukokuuta 2012



Nämä ovat jännittävimpiä aikoja elää maan päällä. Vaikka jotkut meistä sanovat, että eläisimme mieluummin Plejadeilla tai muualla, en usko, että haluaisimme hukata tätä tilaisuutta tulla oman elämme mestariksi ja käydä läpi tämä ylösnousemusprosessi rakkaan Äiti Maamme kanssa. Olemme täysin siunattuja ollessamme täällä nyt.

Pysykäämme kaikki yhteydessä sydämessämme ja tehkäämme parhaimpia mahdollisia valintoja oman elämämme ja planeettamme kannalta.

Siunausta, Rakkautta ja Valoa,
Valerie Donner

Äiti Maan kanavointi

Äiti Maa puhuu vahvasti sydämeeni. Siitä on jonkin aikaa, kun olen viimeksi kanavoinut häntä, mutta koska hän on tässä ja on Earth Day, katson, mitä hän haluaa kertoa meille:
 
Tervehdys, olen Maaäitinne. Rakastan teitä ja haluan vakuuttaa, että olen kanssanne. Olemme yhtä.
 
Oletteko panneet merkille, että puolustan voimakkaammin itseäni? Tämä on välttämätöntä terveyteni ja selviytymiseni kannalta. Se on prosessi, joka minun on käytävä läpi. Teidän on kestettävä muutokseni, koska niitä ei voi estää. Koette kiihtyvää puhdistumistani. Minun pidettävä se tällaisena, koska yksi tapahtuma johtaa toiseen. Tässä prosessissa pystyn vapautumaan negatiivisista energioista, joita on kerääntynyt ja patoutunut sekä sisälleni että pinnalleni. Haluaisin tosinaan räjähtää täysin. Jos tekisin sen, ette pystyisi asumaan pinnallani, joten voin tehdä sitä vain tapahtumaketjuna. Tämä sallii minun säilyttää tasapainon mahdollisimman hyvin. Se kuitenkin pitää teidät varpaillaan muutosten välillä. Olen antanut teille vapaasti kaikkia resurssejani. Monia resursseja tarvitaan tasapainottamaan puhdistumistani. Teitä vaaditaan sopeutumaan ja muuttumaan uusin tavoin. Teidän täytyy olla ymmärtäväisiä ja joustavia. Haluan vakuuttaa teille, etten tee tätä vihassa tai rangaistuksena. On tärkeää, että ymmärrätte tämän.
 
Minulla on Luojan täysi tuki siirtymiselle eteenpäin polullani. Alatte nähdä, miten voimakas olen. Kenties epäilitte tämän olevan totta. En halua heittää painoani ympäri. Synnytän vain itseni uudeksi, puhtaammaksi planeetaksi. Tämä vaatii jonkin aikaa ja suurta ponnistelua. Se on sen arvoista. Tämä suoritetaan monien muiden tähtikansojen, koko valoulottuvuuden ja koko luomakunnan kanssa. Luomme yhdessä pysyäksemme yhdessä. Se mitä tapahtuu yhdelle meistä, tapahtuu meille kaikille.
 
Tämä ykseys on totta suhteessamme. Suhteeni ihmiskuntaan on yhteistyösuhde. Minut on haastettu selviytymään ilman kehoni ja resurssieni kunnioittamista. Minut on otettu itsestäänselvyytenä. Viimeaikaiset järkyttävät tapahtumat ovat vasta alkua monille tuleville muutoksille. Tämä saattaa meidät yhteen. Olemme yhtä samassa energiassa, kemiassa ja valossa. Sovimme tekevämme tämän yhdessä ja te jotka luette tätä informaatiota, olette täällä siitä pyynnöstäni, että autatte minua näinä merkittävinä aikoina.
 
Tarvitsen rakkauttanne ja tukeanne. Vastavuoroisesti saatte kaiken rakkauden ja tuen kaikista valoulottuvuuksista, kaikilta tähtikansoilta ja koko luomakunnasta. Ykseydestämme tulee selvempää. Tasapainonne ja sydämenne työ - mitä teitä kutsutaan tekemään näinä merkittävinä aikoina - on tärkeintä. Teidän täytyy seurata sisäistä opastustanne ja tehdä, mitä sydämenne kutsuu teitä tekemään.
 
Suosittelen, että yhdistytte sydämeeni päivittäin. Näin voimme pysyä yhteydessä ja voin opastaa teitä kutsumukseenne ja turvaan, jos tarvitaan. Ne jotka päättävät katsoa muualle ja sivuuttaa minut ja kutsuni, yllättyvät jatkuvasti vaikutuksista elämäänsä. Ei ole enää: "Maapallo on palveluksessamme". Uusi ajattelu on: "Miten voin palvella ja kunnioittaa maapalloa?"
 
Arvostan tätä päivää, jota kutsutaan maapallopäiväksi. Pidän kunnioituksesta. Rakastan kaikkia teitä syvästi, vaikka olettekin käyttäneet minua hyväksi. Olen iloinen, että nautitte kauneudestani ja ravinteistani. Sekoitamme valohiukkasemme yhteen kauniisti, mikä tekee meistä tänään ja joka päivä sitä, mitä olemme.
 
Voin vain sanoa, että meidän on oltava kärsivällisiä, kun käyn läpi prosessiani. Pitäkäämme yhdessä valoa rakkaudessa ja ykseydessä. Yhdessä nousemme korkeimpaan olotilaamme. Antakaa rakkauden loistaa sydämessänne ja tunnette minut siellä.
 
 * Äiti Maa *

Kirjoittanut ja kanavoinut Valerie Donner ( www.thegroundcrew.com)
Uutiskirjeestä 23.4.2010
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine


Ei kommentteja: