WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

lauantai 17. joulukuuta 2011

AAMUVIESTI 57: VARJOMUODOT



Olemme täällä -tiimiä kanavoinut Peggy Black (www.morningmessages.com)
Vuodelta 2006
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Fyysisessä todellisuudessa mihin olet ruumiillistunut, on paljon kauneutta ja ihmettä. Se tarjoaa tilaisuuksia ilmaista kiitollisuutta ja arvostusta. Meidän perspektiivistämme fyysinen todellisuutenne on valovärähtelymalleja. Ihmisillä on fyysiset varusteet, jotka sallivat heidän nähdä ja havaita valovärähtelymallit kiinteinä.

Tätä kutsutaan harhaksi. Näet puun ikkunasi ulkopuolella - se vaikuttaa kiinteältä. Voisit kiivetä tähän puuhun sen kiinteydessä. Olet hyvin tietoinen niiden lehtien kerääntymisestä, joita tippuu tästä puusta. Nekin ovat kiinteitä. Niillä on muoto, koostumus ja paino. Jos kaataisit tämän puun, sen polttaminen antaisi lämpöä. Se on kiinteää, tiheää ja hyvin hitaasti värähtelevää energiaa.

Tämän puun värähtelymalleja, "sabluunaa" ja suunnitelmaa pidetään paikallaan kuudennessa ulottuvuudessa. Muistatko, kun lapsena teit varjomuotoja seinään valolla? Se vastaa tätä käsitettä. Sormesi muodostivat koiran, kissan tai linnun muodon ja kätesi takana oleva valo loi varjon seinään.

Fyysisiä todellisuuksia jotka tuntuvat kiinteiltä ja jotka vaikuttavat todellisilta kolmannessa ja neljännessä ulottuvuudessa, pidetään paikoillaan kuudennen ulottuvuuden jumalaisen aikomuksen heijastuksella. Muista, että kaikki, kaikki on värähtelyä.

Aivan kuten on äänivärähtelyjä, jotka värähtelevät liian nopeasti tai hitaasti korviesi kuultavaksi, on myös valovärähtelymalleja, jotka liikkuvat liian nopeasti, jotta silmäsi näkisivät näitä värähtelyjä.

Ihmismuotoon ruumiillistunutta henkeä rajoittaa usko rajoihin. Ihmiskeho suunniteltiin toimimaan, ohjaamaan ja johtamaan kolmannen ja neljännen ulottuvuuden energiapuumerkkejä. Henki, jumalmieli, moniulotteinen itsesi on odottanut, että Sinusta tulisi tietoinen ja asuisit laajentuneessa tietoisuudessasi, ankkuroituneena fyysisiin maailmoihin.

Moniulotteisella ihmisellä on kyky nähdä ja aistia varjomuotoja seinällä sekä käsi, joka tekee kuvion, ja hänellä on tietoisuus, että hän on valo, mikä loistaa varjon tekevään käteen.

Tämä kohonnut tietoisuus sallii Sinun joko muuttaa Valoa tai käden tekemiä kuvioita tai Varjomuotoja.

Tulee aika, jolloin näet puun ja puusta lähtevät energiavärähtelyt sekä tunnet, miten puu koskettaa ja punoutuu omaan matriisiisi. Tämä tietoisuus laajenee sisältämään tähdet. 
 
AAMUVIESTI 57: VARJOMUODOT

3 kommenttia:

Harri kirjoitti...

Minä Rakastan, Minä Laajenen, Minä Olen Mikä Minä Olen.
Minä Syleilen Äiti Maata ja Äiti Maa Syleilee Minua.
Kiitoksia Sieluni Valon Sisko että Olet Olemassa.

SeijaTuulikki kirjoitti...

Rakkaus Riittää.

Sieluni Valon Veli Kiitos että Olet Olemasssa.

SeijaTuulikki kirjoitti...

Minä Olen Voima ja Ilo ja Rakkaus.
Minä Olen Valo ja Pyhyys.
Minä Olen, Minä Olen, Minä olen.


Kiitoksia Sieluni Valon Veli että Olet Olemassa.