WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

maanantai 14. marraskuuta 2011

Ruusunpunainen liekki


Ruususäde on pyhä feminiininen vastine Rubiinisäteelle, joka on liittyy  Kristustietoisuuteen.  

Ruususädettä kutsutaan myös Vapauden Liekiksi.  Sille on annettu tämä nimitys, koska se Vapauttaa Suuremmoisen Rakkauden Voimalla. Ainoastaan Suuri Rakkaus, jolla on valtava spirituaalinen vastuu, voi saada mandaatin Jumalalta. 
Aktivointi:
Pyydä ArkkiEnkeli Samuelilta Ruusunpunaista Liekkiä, visualisoi itsesi vaaleanpunaisen liekin ympäröimäksi.

Lausu seuraavaa mantraa:

MINÄ OLEN RUUSUNPUNAINEN LIEKKI.
MINÄ OLEN RAKKAUDEN LIEKKI.
MINÄ OLEN SYDÄMENLIEKKI.
MINÄ OLEN VALON LIEKKI.
MINÄ OLEN ILON LIEKKI.
MINÄ OLEN MUUTOKSEN LIEKKI.
MINÄ OLEN ARMON LIEKKI.
MINÄ OLEN St. GERMAIN.
MINÄ OLEN ARKKIENKELI SAMUEL.

Lausu mantraa vähintään kolme kertaa aina loppua kohden voimistaen ja tahtia nopeuttaen . 

Kun tunnet aktivoinnin alkavan sulje silmäsi viimeistään siinä vaiheessa ja rentoudu ottamaan aktivointia vastaan. Jälkeenpäin kiitä ArkkiEnkeli Samuelia ja St. Germainia saamastasi aktivoinnista. 

Kutsu Ruusunpunainen Liekki luoksesi, kuvittele sen ympäröivän Sinut tai hoidettava henkilö tai asia vaaleanpunaisella valolla, ruusuliekin valolla, puhtaalla Rakkaudella, anna ruusupilven levitä ympärille ja Rakkauden Ruusunpunaisen Liekin Valon vaikuttaa.

Ruusukvartsi vahvistaa tämän energian vaikutusta.

Ruusuliekillä on korkein parantava voima ja sielut jotka ovat maailmassa eivät saavuta riittävää sekoittumista materiaalisesta henkiseen ellei Violettia sädettä ja Ruususädettä käytetä tarkasti harmonisesti yhdessä.  

Molemmilla on erillinen tarkoituksensa ja molemmat täydentävät toisiaan.  Violetti säde on myös voimakas resonoimaan sielun ulottuvuuksia, kun taas Ruususäde resonoi hengen ulottuvuuksilla. 

Ruusuliekki on Rakkautta, puhdasta Rakkautta. Sitä käytetään Äiti Maan hoitamiseen. Kun maantieteellisesti monet ihmiset ottavat Ruusuliekin käyttöönsä, se muodostaa maapallolle yhtenäisen parantumisen kentän.

Ei kommentteja: