WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

maanantai 12. syyskuuta 2011

Kanavointi


Joshuan puheenvuoro kanavoinnista 

Päätän lopuksi "kanavoinnilla kanavoinnista"…. muutama Joshuan sana hänen suhteestaan minuun kanavoijana. 

Kanavointi on keino päästä lähemmäksi itseään toisen – ei-fyysisen – olennon avustuksella. Tämä olento on väliaikaisesti opettajan roolissa. 

Opettajan energia auttaa sinua tavoittamaan syvemmän tason itsestäsi. Opettajan energia kohottaa sinut pois peloista, jotka verhoavat sinun omaa valoasi.  Opettaja näyttää sinulle oman valosi. Opettaja on enemmän tietoinen sinun valostasi kuin sinä olet. 

Heti kun itse pääset käsiksi tähän valoon, sinun sisäiseen tietämykseesi, opettajasta tulee tarpeeton. Silloin sinä pystyt kanavoimaan omaa valoasi. 

Opettajan ei tarvitse enää toimia siltana sinun ja korkeamman minäsi välillä.  
Minä muistutan sinua hetken aikaa omasta valostasi. 

Minä peilaan sinun suuruuttasi sinulle itsellesi Joshua ben Josephin muodossa. Minussa sinä näet itsesi, Kristus-itsesi, mutta sinä et tajua sitä täysin vielä. 

Olen kuin viitekehys sinulle, minun energiani toimii kuin valomajakka. Autan sinua tutustumaan omaan Kristus-itseesi paremmin, joka siirtyy hitaasti etualalle, ja minä siirryn taustalle. Se on aivan oikein. Se on niin kuin sen tulisi olla. 

Muista, että tässä suhteessa minä olen auttamassa sinua, sinä et ole auttamassa minua. 

Minä en ole päämäärä, vaan keino. 

Kristuksen jälleensyntymä on sinun Kristus-itsesi herääminen eikä minun. Minä toimin sen mukaan mikä palvelee sinun korkeampaa minääsi. Minun tavoitteeni on, että sinä teet minut tarpeettomaksi. Kun kanavoit minua, älä yritä tehdä itsestäsi pientä tai näkymätöntä. Toivon, että teet itsestäsi suuremman, tunnet aidon vahvuutesi virtaavan sinusta ja loistavan maailmaan. 

Opettaja osoittaa tien, mutta sinun on kuljettava sitä. 

Jonkin ajan kuluttua huomaat kulkevasi yksin jätettyäsi opettajan jälkeesi. Se on mahtava ja pyhä hetki. Opettaja pysyy seurassasi, elää sydämessäsi sisäisenä läsnäolona, mutta se erillinen hahmo katoaa. 

Pysymme yhteydessä, mutta kun kasvat, näet minua tai haluat kutsua minua yhä vähemmän erillisenä hahmona. Hiljalleen minusta tulee osa sinun omaa energiaasi. Ja jossakin vaiheessa sinä et enää tunne minua erillisenä omasta itsestäsi. Se osoittaa, että olet todella kuullut ja nähnyt minut. 

Joshua, kesällä 2006

3 kommenttia:

Heli kirjoitti...

Tulipa vastaus, kun mietin kanavointia blogissani. :)

SeijaTuulikki kirjoitti...

Kiva :) Totean jälleen : Sattumaa ei ole . Kaikella on tarkoitus.

ps. Luen blogiasi ahkerasti. Tykkään siitä!

En vaan saa jostain syystä kommentoitua kuin ponnahdusikkunaan. Tähän tällaiseen kuin mulla on :).

Heli kirjoitti...

Hyvä, kun sanoit.

Täytyy katsoa, jos saisin sen jostain muutettua.. :)