WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

perjantai 5. elokuuta 2011

Ota Henkinen Voimasi Käyttöön / 2. osa


Älkää vastustako pahaa tarkoittaa että on lakattava taistelemasta ongelmia vastaan. 

On tärkeätä, että vältän antamasta ongelmilleni mitään valtaa, sen enempää mielessäni kuin jokapäiväisessä elämässänikään. Annan Hengen Korkeamman Tietoisuuden vaikuttaa näihin ongelmiini. silloin Hengen Valo hälventää pimeyden. Kannan tietenkin vastuun teoistani.
Älä tuomitse ketään äläkä mitään

Kun lakkaan pohtimasta kuka on oikeassa ja väärässä kun keksin keinon kohdata ongelmani harmonisesti, tuomitsematta, teen tyhjäksi egon tarpeen syyllistää toisia, joka väistämättä vain pahentaa ongelmaani.

Arvotelemalla toista ihmistä en määrittele häntä. Määrittelen vain itseni henkilöksi, jolla on tarve arvostella. Henkinen energiatasoni nousee heti, kun onnistun vastustamaan voimakasta kiusausta tuomita toista, osoittaa että he ovat väärässä ja minä oikeassa.

Todellista suuruutta ei ole se, että ihminen on parempi kuin toiset, vaan että hän on parempi mitä hän itse oli ennen.

Koska tiedän, että minulla on yhtä paljon opettettavaa sinulle kuin sinulla minulle, olen hyvin selvillä, etten ole yhtään parempi kuin kuka tahanasa ihminen tällä planeetalla. Samalla tiedän kuitenkin, että olen parempi kuin se joka olin ennen. Paljon parempi. Sillä tavalla minä mittaaan kykyäni kohottaa henkistä energiaani. Olen parempi kuin ennen. Enää minua ei hallitse täydellisesti egoni tarve olla oikeassa, saavuttaa sitä tai tätä, voittaa. Kykenen nykyisin kysymään, miten voin palvella, sen sijaan että ensimmäiseksi miettisin, miten itse hyötyisin eniten. Huomaan levittäväni rauhan, armon, rakkauden, anteeksiannon, yhteyden, ystävällisyyden ja ilon sanomaa, en niinkään sanomaa siitä miten voitetaan, osoitetaan että ollaan oikeassa, käytetään voimaa, päihitetään toiset, menestsytään ja niin edelleen.


Ainoa ero elävän ja kuolleen kukan välillä on se, että elävä kukka kasvaa. Tämä on todellinen henkisen kehityksen koetinkivi. Kasvanko minä? Olenko parempi kuin ennen?

On hidastettava vauhtia, jotta henkiset värähtelyt nopeutuisivat 

Hidastamalla tahtia ja ajattelemalla tyyniä, rauhallisia ajatuksia hälvennämme stressiä ja ahdistusta elämässämme. 

Rauhoittamalla mieleni, vapauttamalla sen loputtomasta keskenään kamppailevien ajatusten pulinasta sallin hengen nopeampien värähtelyjen vaikuttaa sisälläni. Nuo nopeammat värähtelyt ovat harmonian, rakkauden ja rauhan värähtelyjä.
Ihmiset ovat usein epäoikeudenmukaisia, järjettömiä ja itsekeskeisiä. Anna heille silti ANTEEKSI.

Jos olet ystävällinen, Sinua voidaan syyttää itsekeskeisistä taka-ajatuksista. Ole silti ystävällinen. Ystävällisyydellä suojelet energiakenttääsi saastumiselta. Jos ole riippumaton toisten syytöksistä, et enää voi suuttua etkä loukkaantua niistä. Ole ystävällinen, koska ystävällisyys kuuluu Sinun luonteeseesi, älä niiden reaktioiden takia joita toivot voivasi toisissa tuottaa. Aito ystävällisyys riittää ehkäisemään vajoamisen väärien syytösten saastuttamaan energiakenttään.

Jos menestyt, saat joitakin valheellisia ystäviä ja joitakin todellisia vihamiehiä. Menesty silti. Maailma on täynnä ihmisiä, jotka etsimällä etsivät tilaisuutta tuntea kokeneensaa vääryyttä. 

Mikä tahansa menestykseni voi laukaista toisissa tällaisen reaktion. Pidän energiakenttäni puhtaana keskittymällä siihen, minkä tiedän olevan jumallinen tarkoitukseni.

Jos olet rehellinen ja vilpitön, ihmiset voivat huijata Sinua. Ole silti rehellinen ja vilpitön.

Energiakenttäni pysyys puhtaana niin kauan kuin itse tiedän olevani rehellinen ja vilpitön.
Joku voi hävittää hetkessä sen mitä olet vuosia rakentanut. Rakenna silti. 

Älä rakenna mitään vain valmiiksi saamisen toivossa. Rakenna, koska se on Sinun tapasi ilmentää tarkoitustasi. Rakentaminen on tapa ilmaista itseään.

Jos joku hävittäisi kaikki julkaisemani runoni, minä jatkaisin silti runojeni kirjoittamista. Kaikki mitä tässä aineellisessa maailmassa rakennetaan tuhoutuu lopulta. En saa rakentaa hävitystä peläten, vaan koska haen ilmaisua sisimmässäni olevalle äärettömälle hengelle.

Jos olet tyyni ja onnellinen, Sinua voidaan kahdehtia. Ole silti Onnellinen. Onnellisuus on sisäinen asia.

Onnellisuutta en saa keneltäkään enkä mistään. Se on minussa ja Minä siirrän sen Elämäni ihmisiin ja tilanteisiin. Pidän Energiakenttäni puhtaana muistamalla, että minä itse olen Puhtauden Lähde. Toiset voivat olla kateellisia, syytellä minua, sanoa minusta kauheita asioita, mutta minulla on silti mahdollisuus valita Onnellisuus.

Tänään tekemäsi hyvät teon ihmiset unohtavat usein jo huomenna. Tee silti hyvää. Hyvät teot, kuten onnellisuuskin, ovat ihmiset tapa ilmentää näkymätöntä henkistä olemusta. 

Lakkaan tavoittelemasta hyvillä teoillani toisten ihmisten hyväksyntää ja kiitollisuutta

Vaikka en koskaan kuulisi kiitoksen sanaa, kohtelen toisia ihmisiä kuten Sydämeni käskee, tavalla joka pohjautuu Henkeen, Rakkauden, Ystävällisyyden ja Yhteyden Energioihin. 

Henkeni kehottaa minua ilmentämään Sydämen energiaa. Ego puolestaan, joka kuuluu aineelliseen maailmaan, kehottaa minua tekemisissäni tavoittelemaan mainetta ja palkintoja, ikään kuin elämä olisi jokin kilpailu. Kuuntelen Henkeni ääntä. Annan Rakkautta ja teen hyviä tekoja, koksa se on minun luontoni, en mistään muusta syystsä.

Kun haluat todella pitää energiakenttäsi puhtaina, tunnet itsesi siunatuksi ja voit silloin siunata toisia. Juuri siitä oikeastaan on kysymys Korkean Energian Kentässä. Se on kenttä, jossa siunattuna olemisen tunteet johtavat siunauksen jakamiseen.

Kuvittelen hetken ajan, että näin on minun kohdallani.

Lähde:
Ota henkinen voimasi käyttöön
Wayne W. Dyer
jatkuu...

Ei kommentteja: