WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

torstai 26. toukokuuta 2011

Salaisuuden verho


Sana Salaisuus pitää sisällään niin monta eri merkitystä, ettei sitä voi ymmärtää, mikäli sitä ei ajattele.

Sanalla Salaisuus minä ymmärrän, että se on asia, jota ei voi kertoa eteenpäin. Siksi olen onnellinen ja ylpeä siitä, että Salaisuuden saan. 

Jos ajattelen sanaa pidemmälle, niin voin huomata ja havaita, ettei sillä sanalla ole sellaista merkitystä, josta voisi olla Ylpeä ja Onnellinen. 

Se sana sitoo minun käteni ja ajatukseni siinä määrin, etten voi sitä asiaa ajatella kokonaisvaltaisesti. En voi kertoa siitä, vaan joudun pitämään sen sisälläni. 
Ymmärrän, ettei se sana ole sellainen, jonka avulla voisin olla avoin ja rehellinen toisille sekä itselleni.

Salaisuuden verho kätkee monta sellaista asiaa taakseen, josta on haittaa sekä itslleni, että sille toiselle ihmiselle, jonka Salaisuuden olen itselleni saanut.
Salaisuus, joka jaetaan yhdenkin ihmisen kanssa, ei enää ole Salaisuus. 

Salaisuus rajoittaa ja ahdistaa aina silloin, kun sen kanssa joudun tekemisiin.
Salaisuuden merkitys?
Siinäpä mietittävää ... miettikääpä tätä? 
Sulle salaisuuden kertoa mä voisin
******************* 
Mestaruuden Salaisuus

Henkisten lakien tuntemus on monille aihetta harrastaville ihmisille itsestään selvyys. Mutta niiden käytäntöön soveltaminen onkin se suurin haasteemme. Siksi on hienoa oivaltaa keinoja, jotka todella toimivat arjessa. Niiden soveltaminen antaa suunnan polullesi ja keveyden askeleisiisi.
lue myös

2 kommenttia:

Harri kirjoitti...

Lämpiä Lämpiä Suomen Suvi Jotta Lapsesi Polskutella Saattavi.
http://ihanatenkelit.suntuubi.com/?cat=18

SeijaTuulikki kirjoitti...

Sateista ja viileää :)

Lammen vedessä kävi Rokie uimassa muut katseli vieressä ;)

Minun Lapseni ovat Aikuisia
Polskuttelevat omillaan
Saattavatpa Lammen Vedessä
Uiskennella toisinaan ****