WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

keskiviikko 27. huhtikuuta 2011

Olen Eräs *****


Tiedätkö kuka olen
Olen Eräs, joka puhuu Sinulle
Hoivaa Sinua
Kuuntelee Sinua
Olen Eräs, jossa Elät jokaisen päiväsi

Katso ympärillesi
Katso vuodenaikoja
Näe kasvien ja eläinten 
elävän Elämäänsä
Kuuntele Tuulen kohinaa
Veden solinaa

Annan Sinulle kaiken tämän
Miksi et antaisi Minulle
takaisin tätä kaikkea
Miksi, jos annan Sinulle
Elämän jossa elää
Olemisen luonnollisessa
turvallisuudessa

Olen Eräs, joka haluaa 
Kaiken Hyvän Sinulle
Miksi, et Kunnioita
ota Huomioon
vaan Tuhoat kaiken
Miksi, jos Elän Rauhassa

Katso ympärillesi
Katso sisällesi
Sinulla on myös luonto
ja se on osa koko luontoa
Ilman minua et pysty elämään

Olen Elämä
Olen Voima
Olen Luonto

Tunne Elämän voima
Yhdessä 
Olemme Kaiken Sisällä

Olen Eräs, 
joka haluaa kaikkea
HYVÄÄ SINULLE
SeijaTuulikki


Ei kommentteja: