WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

keskiviikko 20. huhtikuuta 2011

Annan Anteeksi Kaikelle ja Kaikille....

Käy läpi nämä lauseet ainakin kerran päivässä:

Annan Anteeksi kaikelle ja kaikille, jotka ovat joskus asettuneet minua vastaan. Jokaiselle, joka on käytöksellään tehnyt minut onnettomaksi tai vihaiseksi, annan anteeksi.

Annan Anteeksi kaikelle mikä on ulkopuolellani ja myös kaikelle mikä on sisälläni.

Annan Anteeksi kaiken menneen, nykyisen ja tulevan. Minä Annan Anteeksi Kaiken.


Annan Anteeksi Kaikille, joiden nimi herättää katkeruuden ja vihamielisyyden tunteita minussa, ja jokaiselle, joka herättää mielessäni kalvavan levottomuuden. 

Annan Anteeksi toisille mitä tahansa he ovatkin tehneet minua kohtaan. Annan Anteeksi myös sen mitä he ovat tehneet toisille.

Ennen kaikkea Annan Anteeksi Itselleni. Kukaan ei määrää minulle kovaa kohtaloa - ei Jumala eivätkä muut ihmiset - minä teen sen itse. 

Olen tullut maan päälle oppiakseni Antamaan Anteeksi, ei niinkään kenenkään muun kuin itseni takia.


Anteeksianto on Henkinen Asenne. Se on Voimakas. Se pystyy parantamaan sairauteni. Anteeksianto on Kehittymistä. Se pystyy tekemään surevasta iloisen, poistamaan kaikki patoutumat Alemman Minäni ja Korkeamman Itseni Väliltä. Se antaa tilaa todelliselle itselleni.

 
Lähetä lopuksi Vaaleanpunaista Valoa itsellesi ja toisille.
Se ympäröi Meidät Kaikkiallisella Rakkaudella.


Saatu Itsehoito ja visuaalinen meditaatio - kurssilta (netistä poimittu).

Ei kommentteja: