WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

perjantai 15. huhtikuuta 2011

Alkulähteeni (Jumalani) TIE on Elämän Tie


Mitä tarkoittaa merkitys, kun omaa tietäni ja elämääni katson? 

Merkitys on asia, jonka kautta saan itselleni Varmuuden ja Halun Voiman jatkaa Elämääni ja tietäni eteenpäin. Sillä ilman merkitystä, en voisi ymmärtää elämäni tien tarkoitustakaan ja päinvastoin. Siis molemmat asiat täydentävät toisiaan, vaikka ovatkin erillisiä ja omalla tavallaan kokonaisia asiakokonaisuuksia kumpikin. Eli, merkityksen VOIMAN kautta saan ja saavutan Elämälleni Tarkoituksen ja tarkoituksen myötä saan ja saavutan elämälleni halun edetä. 

Kun tämän ymmärrän ja aikanaan myös oivallan, olen jo silloin lähellä oman tieni täyttymystä sekä sen tarkoitusta ja merkitystä myös. Vain kulkemalla eteenpäin, kohti HYVÄÄ ja UUTTA ELÄMÄÄNI, olen jo voittajien puolella. 

Matkantekoni tulee olla vapaata ja kaikesta nauttivaa. Sillä muulla tavalla minulla ei ole mahdollisuutta KASVAA nautintojeni mukaisella tavalla Elämäntieni IHMEESEEN.
Elämäntieni ihme on asia, josta vain nauttimalla elämästäni pääsen osalliseksi. 

NEUVO:
Vapaus ja Vapauden tunnetila siitä, miten omasta halustani VAPAASTI nauttien voin matkaani jatkaa. 

Vapaasti matkustaminen tarkoittaa siis SISÄISTÄ TIETÄMYSTÄ SIITÄ, miten haluan itseäni pakottamatta tehdä kaiken niin hyvin kuin vain on mahdollista. Mitä paremmin opin toimimaan HYVÄN TAVALLA, sitä nopeammin ja helpommin etenen, enkä silloin tunne Sydämessäni pakotuksen tunnetilaa enkä ahdistu siitä, mitä kaikkea minun on vielä hyvä tehdä, että olisin niin hyvin kuin vain on mahdollista.

HYVÄ EI SYNNY PAKOTTAMALLA VAAN VAPAAEHTOISUUDELLA.
Miten tulla perille ?
Mitä tarkoittaa perille tuleminen ?

Tulla Perille Alkulahteeni ( Jumalani ) Elämän Täyttymyksen Saliin! 
Se on minun päätepiste!

Viimeinkin voisin olla varma matkani päättymisestä tavalla, joka minut palkitsee ja liittää Yhteiseen Elämääni Alkulähteeni ( Jumalani ) kanssa. Tätä hetkeä varten olen elänyt ja Elämänkouluani käynyt.

Hyvällä tavalla toimiminen ei ole vaikeaa silloin, kun oman Sieluni Elämän Puhdistan kaikesta tarpeettomasta ja vahingollisesta. Olen tullut Elämäni Tien Päähän ja aloittanut oman matkani Hyvän tavalla ja toimintaperiaatteilla.

Vain seuraamalla kaiken aikaa Hyvän tapaa toimia ja toteuttaa Elämäänsä, on saanut itselleen merkityksen Elämäänsä ja Tarkoituksen Elämäntielleen, joka on siis Elämieni Täyttymyksen Sali Yhdessä Alkulähteeni (Jumalani ) Elämän kanssa.

Perille tuleminen tarkoittaa siis kaikkea sitä, mitä HYVÄN tavalla saan ja voin tehdä ja toimia sekä itseäni ajatellen, että myös toisiani ajatellen, puhumattakaan KOKO MAAILMANKAIKKEUDEN ELÄMÄÄ AJATELLEN.
Tämä on pohdintaani Soile Raunio`n kirjojen siivittämänä

Ei kommentteja: