WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

sunnuntai 20. maaliskuuta 2011

Valvetilasi on UNTA

Takakannen teksti: 

"Kysy: "Kuka olen?" 

Hylkää kaikki muut kysymykset.

On tosiasia että olet. 

"Olen" on varmaa, ei "olen sitä tai tätä".

Löytääksesi mitä todella olet, Sinun on ensin selvitettävä mitä et ole.

Paljasta itsellesi kaikki se mitä et ole - ruumis, tunteet, ajatukset, aika, tila jne. 

Et voi olla mitään havaitsemaasi. Et sen paremmin aineellista kuin aineetontakaan. Havaitseminen sinänsä osoittaa, ettet voi olla sitä mihin havaitsemisesi kohdistuu.

Mitä selkeämmin tajuat että mielen tasolla olet kuvailtavissa vain kieltävästi, sitä nopeammin saavut etsintäsi päähän ja oivallat olevasi rajaton, kaikkiallinen olento.

    Sri Nisargadatta Maharaj"
(Alkuteos: "I Am That" - 1973.)
Sisällysluettelo
Esipuhe
    Se muutti kaiken
    Ruumiin ja mielen kone
    Vanhin ja viimeisin lääke
    Ette voi olla muuta
    Tärkein asia ensin: tunne itsesi
    Kuka olen?
    Puhdistakaa peili!
    On oltava tosissaan
    Oletko mielikuvien vanki?
    Maailma on omani
    Löytäkää tämä vapaus!
    Ainoa tie rauhaan
    Mikään ei vaivaa minua enää
    Elämän ainoa tarkoitus
    En kuollut enkä elävä
    Ihmeistä suurin
    Olen niellyt maailman
    Sama ajaton lähde
    Tietoisuus herää - maailma herää
    Mikä tulee ja menee - ei ole
    Valvetilasta unimaan kielellä
    Tuhat vuotta - hetki ja uni
    Ojenna kätesi ja ota
    Epäitsekäs toiminta
    Rakkauden rytmi
    Sitä syvempi on ilo
    Kunhan ette estä sitä
    Kuin mereen vaipuva aalto
    Mielen kuolema - viisauden syntymä
    Tunne tuntija - tunnet kaiken
    Emme ole erillisiä
    Et ole henkilö
    Virratkaa elämän mukana
    Kotona
 

Ei kommentteja: