WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

tiistai 8. maaliskuuta 2011

Tähtitaivas


Kun katson Tähtitaivaalle, olen silloin yhteydessä omaan Tähteeni tavalla, joka minut rauhoittaa ja joka minut pysäyttää.

Silloin aina ymmärrän itseni pienuuden ja myös kauneuden, joka tähdistäni syttyy omaan sydämeeni.
Huomaan, miten kaipaan hiljaisuutta ja miten kaipaan väljyyttä. 

Katson ympärilleni ja näen luonnon kaikki ihmeet, kukat, linnut, taivaan ja sen tähdet.

En milloinkaan voi olla niitä huomaamatta, kun ajattelen itseni kautta kaikkea olemista.

Kun oikein tarkasti ajattelen ja mietin tulen huomaamaan, että elämäni kulkee erittäin mielenkiintoista aikaa kohti.

Olen ollut rakentamassa elämääni tähdellä nimeltä Sirius. Tämä saa minut hämilleni, sillä olen aina uskonut sen olevan paikan, josta tulevat vain kaikkein viisaimmat ja henkisimmät ihmiset.

Elämäni ei ole siitä muuttunut, kun tulin maapallolle. Olen vain halunnut elää elämääni eri tavalla kuin aikaisemmin. 

Kun elin Siriuksella, olin aivan kuin kuka tahansa ihminen. Silloin se oli vasta alku sille Elämälle, jota tänä päivänä Elän.

Olen siis ollut osa Siriuksella alkanutta Elämää. Ymmärrän myös sen, ettei elämäni ole lyhyt vaan erittäin pitkä.

Ilman suurta muutosta Elämässäni en voisi katsoa elämääni taaksepäin enkä eteenpäin. Kaikella on SUURI ja VOIMAKAS merkitys ollut ja tulee edelleen OLEMAAN.

Siriuksen aikainen Elämä, on aina mukanani ja aina olen myös osa Siriuksen Elämää.

Alkulähteeni tulee Sirius tähdeltä ja siltä ajalta kun Elämä oli hyvin yksinkertaista ja helppoa.

Siriuksen aikoina olin alku sille Elämälle, joka tänä päivänä on. VAIN ALKU OMALLE ELÄMÄLLENI.

Juureni ovat siis jossain muuallakin Maapalloa. Siksi minun on paikallaan katsoa myös sitä Elämää, jota silloin elin. Silloin en vielä ymmärtänyt asioita, joita tänä päivänä ymmärrän. 

Kun keskityn omaan Elämääni ja sen hyvää Luovaan Voimaan Elämäni laatu muuttuu ja kehittyy vailla pelkoa ja epävarmuutta. 

Minulla tulee olla oma halu olla hereillä ja valppaana kaiken aikaa ja jatkuvasti. Kaiken aikaa olen menossa jo uutta aikaa kohti, eli saan jo nyt olla enemmän hyvä kuin paha. HYVÄN VOIMA ON KASVAMASSA KOKO AJAN.

Hyvän kautta minä puhdistun ja saan elämääni kaiken mitä tarvitsen. Ilman ElämänUskoani en voi elää täysipainoista ja vakaata Elämää.

Kun olen kuuliainen vain omalle itselleni, silloin olen kuuliainen myös omalle Sydämelleni ja Sielulleni. Oma Elämäni on ollut täynnä asioita, joista olen saanut kärsiä tavalla tai toisella. Minun tulee kuunnella oman  Sydämeni ääntä ja Sieluni sanomaa pysyäkseni POLULLANI.

Tähtien kauneus tulee silmistäni. Sydämeni kauneus tekee niistä kauniit. Tähtitaivaani kauneus tulee Sydämeni Kauneuden Kautta.

Kun tunne Rakkauden sisälläni, olen saanut luvan katsoa Tähtitaivastani niin, että sen näen ja siitä nautin.

Oman Sydämeni Rakkaus kertoo Elämäni Kauneudesta. Elämäni Kauneus syntyy vain Rakastamalla ja Rakkautta jakamalla.

Rakkauteni kautta katson maailmaani kokonaan eri tavalla kuin vihani.

KAIKKI VAIKUTTAA KAIKKEEN JA JOKAISELLA ON OMA PAIKKANSA JA AIKANSA. 
lue myös
tämä on pohdintaani
Soile Raunio´n kirjojen siivittämänä
jatkuu ... Jumalan kämmenellä 
VISIO
Kiitos ! 
Äiti Teresa
Tähtitaivastarina 
Tähdenlento /Catcat
Tähdenlento
(säv. Petri somer, san. Lasse wikman)

jälleen koittaa tuo hetki jolloin nukahtaa
uni voittaa ja kuljettaa pimeän taa
tähti lentää, haaveeni kauas viedä saa
sinne entää missä toiveiden maa

sitä toivon mä kulkiessain, kaikkiin sydämiin valoa vain
sekä tuon liekin joka kauas loistaa
muiden kyyneleet pyyhkisin pois, ystävyydestä laulu vain sois
hetkeksi jos voisin murheet unohtaa

tähdenlento nyt uniani kuljettaa
toive hento, tuikkimaan se tähdet saa
kohta herään ja kaiken silloin ymmärrän
palat kerään ja näen niissä ystävän

sitä toivon...

joskus mahdotonta haluaa
ja huomaa, että lähes kaiken tavoittaa

sitä toivon...


Kuolleet Intiaanit 
Veli aurinko, Sisar kuu 
muistatte sen laulun
jossa kerrottiin että siilillä on piikit
oravalla turkki niin pehmoinen kuin höyhen ja lintu
että kalat asuu vedessä
ei ne lennä hyvin ilmassa
sillä siellä on pilviä
aurinko
kuu
ja tähtiä

veli aurinko ja sisar kuu
katselevat toisiaan ja miettivät
onko mahdollista olla lähekkäin
ei koskaan yhdessä

horisontin reunalla on tilaa vain yhdelle
pienelle eksyneelle tähdelle
sitä tiedä eivät tutkijat
jotka ovat lähettäneet satelliitteja
piirtämään meille noita maastoja
me saamme katsoa niitä valokuvista
ja tuntea olevamme kotona
valovuoden päässä rakkaudesta

kuoleman laaksossa kukat eivät kestä valoa
terälehdet ovat harmaita mustasta sateesta
kuoleman laaksossa kukat eivät kestä 

Sielun Veljet Lyrics - Rakkaudesta

Rakkaudesta 

genre:

Huokaus kulkee, se syliinsä sulkee
jo vierähtäneen kyyneleen
tunnelma lämmin ja surullinen
mutta silti onnellinen

Sun jalkasi hakkaavat katujen kultaa
mä jähmetyn keskellä jään
sä lähetät kaukaisen kaupungin luolista
valoa lämmittävää

Me neroja ollaan sä tiesitkö sen
me keksimme rakkauden

Sä olen maa, mä olen kuu
sä olet kuu, mä olen maa

Rakennan sun sydämeesi taloa mä rakastan sua
enemmän kuin Jumalaa
rakennan sun sydämeesi taloa mä rakastan sua
enemmän kuin Jumalaa

Hetkemme kauneimmat liian kauniita
sanojen viekkaudelle
rakkaus on rauhaa ja vapautta
sanoja raiskattuja

On kotini linnaakin komeampi
sydämesi
on kotisi lämmin ja lohdullinen
sydämeni

Me neroja ollaan sä tiesitkö sen
me keksimme rakkauden

Sä olet maa, mä olen kuu
sä olet kuu, mä olen maa

Rakennan sun sydämeesi taloa mä rakastan sua
enemmän kuin Jumalaa
rakennan sun sydämeesi taloa mä rakastan sua
enemmän kuin Jumalaa
julistan sun sydämesi valoa mä rakastan sua
enemmän kuin Jumalaa
rakennan sun sydämeesi taloa mä rakastan sua
enemmän kuin Jumalaa


Pelimannit

Ismo Alanko - laulu, lyömäsoittimet
Jukka Orma - kitara, lyömäsoittimet
Jussi Kinnunen - basso, taustalaulu, lyömäsoittimet
Harri Kinnunen - rummut, lyömäsoittimet
Eero Safka Pekkonen - kosketinsoittimet, taustalaulu, lyömäsoittimet
Antti Seppo - saksofoni, lyömäsoittimet
Hannu Porkka - lyömäsoittimet

Biisilista

1. "Harsoinen teräs" - 4:40
2. "Kupla kimaltaa" - 3:30
3. "Levottomat jalat" - 3:04
4. "Totuus" - 5:35
5. "Eksyneet lampaat" - 2:37
6. "Julkinen eläin" - 3:50
7. "Kuollut eläköön" - 4:44
8. "Olen toki, vain sen tiedän" - 4:15
9. "Pelko" - 6:21

Ei kommentteja: