WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

Onnellisuuteni, Tähtitaivaani, Intuitioni



Onnellisuus pitää sisällään paljon erilaisia asioita ja paljon ihmeellistä ja mukavaa. Kun osaan olla onnellinen siitä, että Elän osaan olla onnellinen myös siitä, että Koen. Sillä ilman kokemusta en voisi Elää. Ilman Elämääni en voisi olla Onnellinen. 

Kehitykseni eteenpäin lähtee siitä, että osaan nauttia myös silloin kun katson Elämääni surullisin silmin. Elämässäni on myös sellaisia asioista, joita joudun ajattelemaan hieman enemmän. Toteuttamaan asioita, joita en haluaisi. Kun hyväksyn ne elämääni liittyvinä asioina, niin silloin opin nauttimaan myös HAASTEISTANI, jotka minua kuljettavat eteenpäin kuin onneni siitä, että kaikki on hyvin.  Olen uskonut, ettei Elämäni milloinkaan voi olla niin Onnellista, etteikö siinä aina olisi jotakin surullista ja onnetonta.

"Ei onni kauan kestä" 
olen siihen jopa uskonut. 

Onni ei ole lainassa silloin kun siihen Uskoo ja Luottaa. Onni on tosiasia Aina ja Jatkuvasti. 
Näin tulee myös olemaan minulla, silloin kun olen valmis Onneni ottamaan ja hyväksymään. Hyväksymiseni kautta tulen huomaamaan monta sellaista asiaa, joita aiemmin en ole huomannut.

Kun Uusi Aikani on valmis, en tule luopumaan onnellisuudestani enää milloinkaan. Kun uskon itseeni ja Elämääni ja kaikenkattavaan Rakkauteen, olen pidemmällä kuin aikaisemmin olen milloinkaan ollut. Ei ole mitään syytä olla Uskomatta. Vasta silloin ymmärrän Uskoni Laadun ja Määrän, kun olen uskoni avulla saavuttanut asioita Elämääni. Onnellisuuteni kautta huomaan asioita, joita olen kaivannut. Ne ovat olleet koko ajan ulottuvillani, mutta joita en ole osannut poimia. Uskomukseni kautta olen ajatellut etteivät ne ole minun.
Kun nautin Elämästäni saan ikään kuin SIIVET, joilla se kasvaa Korkeuksiin.

Kun katson Tähtitaivaalleni, olen silloin yhteydessä OMAAN Tähteeni tavalla, joka minut RAUHOITTAA ja joka minut pysäyttää. Olen silloin MAAHAN kiinni luotu ja silloin aina ymmärrän itseni pienuuden ja myös kauneuden, joka Tähdistäni syttyy omaan Sydämeeni. Olen HERKISTYNYT ja uskon, ettei Maailmassa ole mitään muuta niin kaunista kuin oma Tähtitaivaani. 

Olen rakentanut oman kotini paikkaan, jossa on ILMAA ja MAATA ja VETTÄ ympärilläni. Huokaisen aina syvään kun tulen sinne. Tunnen ja tunnistan Elämän Läsnäolon ja Kaukaisuuden merkityksen eri tavalla kuin kaupungissa, jossa on ihmisiä paljon. En erota itseäni muista enkä päinvastoin.

Kaipaan Hiljaisuutta ja Väljyyttä, jotka saan täällä omassa paikassani. Olen vain osanen tästä kaikesta olemisesta. En milloinkaan lakkaa Ihmettelemästä IHMEITÄ, joita ympärilläni on enemmän kuin jaksan laskea tai ajatella. Ymmärrän sen olevan totta jokainen päivä omassa Elämässäni. Yritän kuunnella Oman Sydämeni Ääntä, ja Sieluni Sanomaa.

Tähtieni Kauneus tulee Minun Silmistäni. Silmäni eivät näe väärin vaan oikein. Tähtieni Kauneus on asia, jonka ymmärrän ulkopuolellani olevasta Kauneudesta tulevaksi. Sydämeni Kauneus tekee niistä Kauniin. Mikäli en olisi valmis katsomaan Sydämeni avulla ja kanssa, en näkisi edes koko Tähtiä. Ne ovat niin kaukana omaan olinpaikkaani nähden ja katsottuna, että tarvitsen myös omaa Sydäntäni katsoessani Omaa Tähtitaivastani. 

Tähtitaivaani Kauneus on juuri sitä, kun Sydämeni avulla kuvittelen ja katson miten ne loistavat siitä huolimatta, vaikka ovatkin kovin kaukana. Jos Katseessani ei olisi Sydämeni Kauneutta, en Tähtiäni näkisi tai huomaisi. 
Puhun Näkökyvystä, jonka vain Sydämeni avulla voin ja saan nähdä. 

Elämäni Kauneus syntyy vain Rakastamalla ja Rakkautta jakamalla. Rakkauteni kautta katson maailmaa kokonaan eri tavalla kuin vihani. Vain Rakkauteni kautta saan aivan kaiken näyttämään Yhtä Kauniilta kuin Omat Tähteni ja Tähtitaivaani.
tämä on pohdintaani Soile Raunio´n kirjojen siivittämänä
jatkuu... Enkelit eivät arvostele minua... 
Todellinen VALO säteilee Itsestäni. Se ilmaisee Sydämeni salaisuudet Sielulleni ja suo sille mahdollisuuden iloita Elämästä.

Joskus on tarpeellista vain tiedostaa ja ottaa vastaan se mikä tapahtuu ilman, että sitä millään lailla pitäisi selittää.

Olen kokenut kuinka sana, virke, lause on aktualisoitunut ja tullut ELÄVÄKSI kohdallani. Kirjoitettu sana ja vastaanottajan huomio yhdessä herättävät merkitykselliset asiat HENKIIN. 

Olen kokenut myös kuinka tekstini ja lukijani yhtyminen sytyttävät puolestaan uusia oivalluksia.

Olen kokenut myös kuinka aivan oudot ihmiset puhuttelevat minua Sielutasolla! 
Luotan Sisäiseen Ääneeni, joka kannustaa minua tekemään hyvältä ja luonnolliselta tuntuvia asioita, vaikka ne eivät aina olisikaan muiden odotusten mukaisia. Jokaisella on oikeus toimia omalla tavallaan. Seuraan sisäistä Valoani ja annan itselleni mahdollisuuden ilmentää Kauneutta, Selkeyttä ja Omaperäisyyttä juuri niin kuin se minulta parhaiten luonnistuu. Silloin Oma Syvin Olemukseni pääsee Loistamaan Kirkkaammin ja voin tuntea tekeväni jotain arvokasta.
Tähtisilmä 
Tähtisilmä
Osteospermum ecklonis
Muuta tietoa Hoito-ohje:
Tähtisilmät ovat kotoisin Etelä-Afrikasta, jossa niitä tunnetaan 70 lajia. Ryhmäkasveina ne ovat melko uusia, mutta niistä on lyhyessä ajassa tullut suosittuja kestävien kukintojensa vuoksi. Tähtisilmä on oikeastaan pensas, mutta meillä sitä voidaan kasvattaa vain yksivuotisena. Kasvutavaltaan tähtisilmät ovat tiheän pensastavia, hieman rentovartisia. Lehdet ovat kiiltävähköt, tummanvihreät. Mykerökukinnot ovat ohuissa, silti tukevissa varsissa. Kukinnot muistuttavat päivänkakkaran kukintoja, mutta laitakukat saattavat valkoisen lisäksi olla vaalean- tai purppuranpunaiset. Keskustan kehräkukat ovat siniset. Myynnissä on useita lajikkeita. Tähtisilmät ovat erinomaisia ryhmäkasveja kukkatarhaan. Ne sopivat hyvin amppeleihin ja astioihin, joissa niitä näkee melkeimpä yleisemmin kuin suoraan avomaalle istutettuna. Aurinkoinen kasvupaikka. Tuore, runsasravinteinen multa- tai hiekka- ja moreenimaa. Kalkinsuosija.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hassua samalla kun luen näitä tekstejä, niin löydän yhtäläisyyksiä omasta elämästäni, ja viimeaikaisista tapahtumista? Mitä tämä tarkoittaa? Huih!

Olen kirjoittanut tai alkanut yhtäkkiä kirjoittamaan, koska olen olen löytänyt sielunkumppanini, liekkini, ja kaikki mitä luen täältä vastaa kirjoituksiani hyvin paljon.

Kaikki runoni, käsittelevät tähtiä, vettä, enkeleitä, sieluja,
tulta, herkistymistä, mitä selitän niiden avulla, ja itseäni, what is this???

SeijaTuulikki kirjoitti...

Hienoa :) Luovuutesi on esillä :)
Me olemme YHTÄ.

Lue kanavointi Synkronismi ja Synkronismin Luonne :)

Tule toistekin sivuilleni :)