WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

lauantai 5. maaliskuuta 2011

Minä Olen Se Joka Minä Olen





Minä Olen Se Joka Minä Olen. Minä Olen Maailmanopettaja Maitreya. 

Kiitos, että voin olla tänään Teidän kanssanne ja jakaa Teidän kanssanne Valoa ja Rakkautta Rakkauden Suuresta Lähteestä, Isä-Äiti-Jumalan Sydämestä. 
Me iloitsemme Suuresti tänään tästä Voimallisesta Rakkaudesta, jota Te Tunnette Itseänne Kohtaan ja lähimmäisiänne kohtaan, kaikkia sisarianne ja veljiänne kohtaan eri puolilla maapalloa, eri puolilla kosmosta. 
Kutsun tänään Sinua lapseni työhön, Rakkauden Työhön, Valotyöhön; kutsun Sinua kuuntelemaan Sydämesi Ääntä, Rakkautesi Ääntä. 

Kutsun Sinua Kertomaan Kaikille Kehoillesi, että Minä Olen Rakkaus, Minä Olen Jumalallinen Voima, Minä Olen Jumalallinen Tietoisuus, Minä Olen Ääretön. 

Ja tunne, kuinka Sinun Sydämesi Sykkii Yhdessä minun Sydämeni kanssa eikä Sinulta mitään puutu. 

Muista lapseni, että Käsi On Sydämen Jatke ja kun minä Kosketan Sinun Oikeaa Kättäsi, minä Viritän Sinussa Rakkauden Siemenen, Rakkauden Valon, Rakkauden Viisauden.
Lempeästi Hoivaa Ystävääsi, lähimmäistäsi, sisartasi ja veljeäsi tällä Rakkauden Kädellä. 
Muista, että Sinun Puheesi on Parantavaa; 
muista, että sanasi ovat Energiaa ja kun puhut Rakastavia Sanoja, Ymmärtäviä Sanoja ja kun Luot lempeän Katseen lähimmäiseesi, siihen Rakkaaseesi, Parannat Häntä Sydämesi Valolla, sillä Silmäsi loistavat Rakkauden Valoa, Ikuisuuden Valoa, sitä Pyhää Totuutta, joka Sinä Olet.
Sinun tulee aina muistaa, että Sinä Olet Pyhä. 
Mutta Sinä olet välillä kulkenut toisia Teitä, toisia tasoja ja välillä Sinä olet unohtanut, kuka sinä olet, mutta  katso, Sinulla on mahdollisuus alata Takaisin Valoon, ikuiseen tuleen, Pyhään Eliksiiriin. 
Minä kuulen, kuinka Sinä Kolkutat Sydämen Ovia; 
minä kuulen, kuinka Sinä Rukoilet iltaisin ja aamuisin, kuinka Sinä kutsut Rakkautta läsnäolevaksi Sinun Elämääsi, mutta tiedäthän, että minä olen jo siellä, minä olen jo Sinussa ja Sinä olet Minussa, sinä et vain aina muista sitä. 
Elämä on välillä niin raadollista. Mutta tiedätkö, että ilman sitä raadollisuutta Sinä et olisi Sinä tänään, Sinä et olisi se Viisas Rakastava Olento, jos et olisi kokenut pimeyttä. 
Ja pimeydestä on aina Tie Valoon, Rakkauden Lähteeseen, ja kaikille, jotka kolkuttavat, kaikille avataan - voit olla ihan varma, aivan varma, koska Tiedät, että Rakkaus On. 
Vaikka te kuulisitte kaikenlaisia puheita, kaikenlaisia ennusteita, kaikenlaisia viritelmiä, kaikenlaisia kehitelmiä, kuuntele kaikkea tätä Sydämellä, kuuntele kaikkea tätä Rakkaudella ja Viisaudella, joka Sinussa on. 
Ole Se Lempeyden Tuuli, joka puhaltaa kaikkien kasvoille, ole se lohduttava käsi hädän hetkellä, ole se läsnäoleva ihminen, lähimmäinen tarvitsevalle ja silloin kun Sinusta tuntuu, että Sinä et jaksa, kutsu minua, sillä minä olen Sinun kanssasi.



Sinä näet, kuinka Maitreya laskeutuu Kultaista Energiapyörrettä pitkin tämän ryhmän keskelle.

Hänellä on Kultainen Soihtu kädessään, jossa Palaa Pyhä tuli, Rakkauden tuli.
Sinähän tiedät, että  Sinussa oleva Rakkaus on Pyhää Tulta, se on niin Voimallista Tulta, että Sinä voit sillä muuttaa kaiken, aivan kaiken, muuttaa sen Pyhäksi ja muuttaa sen Rakkaudeksi; 
Sinulla on se Voima ja Sinulla on se Tahto ja Sinä olet osa Jumalaa, koska Sinä Olet Pyhä. Sinä tiedät, että me Suojelemme Sinua, siksi puhumme Sinun Sydämesi Kautta. 
Me emme puhu siksi, että haluaisimme Sinun epäonnistuvan, ei, me puhumme Sinulle Sinun Sydämesi Kautta, jotta saat kaiken sen, minkä tarvitset. 
Lähde Etsimään nyt Rakkautta itsestäsi siitä Sydämesi Salaisesta Paikasta, siitä Ikuisen Tulen Lähteestä. 
Minä kosketan nyt tällä Kultaisella Soihdulla Sinun Sydänkeskustasi ja Sinä tunnet, kuinka Sinä lähdet hiljalleen laskeutumaan omaan kristusminääsi, omaan Rakkauden Valtakuntaasi, Omaan Pyhäkköösi. 


Tunne, kuinka sulat yhdeksi tämän Pyhän Liekin kanssa, tämän Rakkauden Tulen kanssa. 


Tunne, kuinka Sydämesi Valo Syttyy. 

Tunne, kuinka Sinut pestään puhtaaksi ja sinä kevenet  ja kevenet. 


Sinä olet niin höyhenenkevyt, Sinä Olet Tuulenhenkäys Kasvoilla, Sinä Olet raikas Ruusun Terälehti, joka tuoksuu niin puhtaalle. 

Sinä Näet, kuinka Sinun Eteesi Avautuu Vihreänhopeinen Voimallinen Energiapyörre ja Sinulla on lupa astua tähän pyörteeseen ja Sinä lähdet kohoamaan yhä ylemmäs, ylemmäs ja ylemmäs. Ja Sinä näet, kuinka Sinä saavut Kosmiseen  Puutarhaan.
Näet tähtiä, puita, planeettoja, aurinkoja; Sinä tunnet, kuinka Sinä olet Yhtä Koko Universumin Kanssa. 

Vielä Sinä kohoat ylemmäs, ylemmäs ja ylemmäs.

Tulet  Suuren Kristallin eteen ja tämä Kristalli muistuttaa suurta Merkaban kukkaa ja se Säteilee Kaikkia Sateenkaaren Värejä ja se pyörii hitaasti ja voimallisesti.
Ja Te kaikki Kiinnitytte Korkeamman
Minänne kautta tähän Merkaban Kukkaan, Kosmiseen Rakkauden Valon kukkaan. 
Ja kun olet kiinnittynyt tähän Kristalliseen Merkabaan, Sinä Näet Sydämesi Silmin, kuinka Elävä Tuli Palaa tämän Merkaban Kukkakristallin Sisällä. Se on hyvin Voimallinen Tuli, Hyvin Puhdistava Tuli.
Hengitä kaikilla Soluillasi tästä Tulesta Elämän Eliksiiriä niin, että Kaikki Solujesi dna:t Värähtelevät ja Sinun Valohiukkasesi dna:n sisällä Aktivoituvat ja Sinä Virittäydyt Kristalliverkkoon.

Sinä Tunnet, kuinka tämän Merkaban Kukan Yläpuolelle ilmestyy Kaunis Valkoinen Kehä ja Valkoisen Taaran  Kauniit Valkoiset Enkelit Soittavat Teille Tervehdysmusiikkia, Sydämen Laulua Ikuisuuden Valosta.
Te Näette, kuinka nämä Kauniit Enkelit polvistuvat Teidän eteenne ja lakaisevat Teidän kehojanne Valkoisilla Höyhenpeitteillä.



Te Näette, kuinka Mestari Maria, Mestari Maria  Magdaleena, Mestari Hilarion ja Mestari Sananda laskeutuvat lähelle Kristallista Merkaban  kukkaa. He laskevat teidän yllenne tätä tasapuolista Kultaista Ristiä, joka Symbolisoi vapautumista ja  tasapainoa Teissä ja ihmiskunnassa. 
Tämä Symbolisoi Teille Feminiinisen ja Maskuliinisen Energian Tasapainoa. 
Te näette vielä näiden suurten Mestareiden Yläpuolella Voimallisen Kultaisen Käden, joka tulee Pilven Läpi. 
Se on Maitreyan Siunaava Käsi. Hän on Siunaava Sinua ja Sinun Sydäntietoisuuttasi  ja Hän ojentaa kätensä Sinun Sydänkeskuksesi päälle ja tunnet sen valtavan Ilon ja Rakkauden.

Rakkaat Lapset, Kunnioittakaa Elämää Suurena Lahjana, älkää väheksykö lähimmäisiänne, vaan Rakastakaa Heitä niin kuin Isä-Äiti-Jumala on Rakastanut teitä, jokaista poikaansa, jokaista tytärtänsä hän on Rakastanut ja Rakastaa Teitä kaikkina Hetkinä, jokaisena Hetkenä. 
Hän lakkaamatta Siunaa Teitä jokaisena päivänä, jokaisena yönä, jokaisena Valon Hetkenä, jokaisena Pimeyden Hetkenä. 
Isä-Äiti- Jumala puhuu Teille lakkaamatta Teidän Sydäntenne kautta, toivoo Teille aina parasta, tahtoo Teille aina Hyvää, eikä koskaan tuomitse Teitä, koska Elämä on Pyhä, se on Pyhä Eliksiiri ja tätä Elämänvoimaa virratetaan Teidän Kruunuchakroistanne Kauniina Vaaleansinisenä Energiana ja se etenee Teidän Otsachakraan, kasvojen Ylitse Kurkkuchakraan, Sydänkeskukseen, Solar plexukseen, sieltä jatkaa matkaa Seksuaalichakraan, Ykköschakraan, reisiä pitkiin polviin, sääriin, nilkkoihin,  jalkapöytiin, varpaisiin ja tulee ulos Teidän jalkapohjissa olevista Chakroista ja tunne, kuinka Elämänvoima Palautuu Kaikkiin Sinun Soluihisi; tunne, kuinka Elämä Sykkii Sydämessäsi, se Rakastaa Koko Maailmaa, koko Maa-planeettaa.

Ja katso Sisälle Merkaban Kukkaan ja näe siellä Kaunis Planeetta Maa, kuinka se pyörii Kauniin Sinisenä, Valoisana. 
Lähetä Nyt Sydänkeskuksestasi Äitimaan  Sydämeen, Sydänchakraan, kaikki se Rakkaus, joka Sinussa on, on, on. 
Lähetä Äiti-maalle  kaikki se Pyhä Voima, joka Sinussa on, on, on. 

Katso, kuinka Äiti-maa Herää ELoon, kuinka  puut heräävät, kuinka luonto herää, kuinka eläimet iloitsevat. 
Katso, kuinka kaikki eri kansat ja kansallisuudet puristavat toistensa kättä. He tietävät, että Rakkaus Yhdistää Heitä, että ei ole mitään Suurempaa Voimaa.
Katsokaa, kuinka He iloitsevat Sydämissään, sillä jokainen Heistä tietää olevansa kotoisin Isä-Äiti-Jumalan Rakkauden Lähteestä.
Katsokaa kaikkia sisaria ja veljiä Teidän ympärillänne, kuinka Rakkaus Yhdistää. 

Ja kun katsot vielä tarkemmin tähän Kristalliseen Merkaban Kukkaan, Näet Lempeät ja Rakastavat Kasvot.
Olen Maailmanopettaja Maitreya, joka ilmennyn Sinulle Sinun Sydäntietoisuutesi kautta. 
Voit Tuntea ja Kokea Minut, että Minä Olen Sinä ja  Sinä Olet Minä, eikä Kukaan Voi Meitä Erottaa.
Katsos, Rakkaus on niin Suuri, että se parantaa  Syvimmätkin Haavat, kaiken kivun, kaiken kärsimyksen, kaiken pelon. 
Se Antaa Anteeksi, Se Pyytää  Anteeksi, vaikka se välillä huutaa tuskaansa pimeään yöhön, vaikka se itkee välillä krokotiilin  kyyneleitä. 
Mutta sinun tulee muistaa: 
Minä olen Sinä ja sinä olet Minä ja Minä olen aina Sinun  kanssasi. 
Rakas Ystävä, Minulla on Sinulle vielä yksi Tehtävä, Yksi Pyyntö, mutta se ei ole vähäisin,  ei, niin kuin suuri opettaja maan päällä aikanaan sanoi Teille: 
Menkää ja tehkää kaikki kansat minun  opetuslapsikseni, minä sanon teille: 


Menkää ja tehkää kaikki sisarenne ja veljenne Rakkauden lapsiksi ja Antakaa Armon Käydä Heidän Ylitseen ja niin te olette palaava Isä-Äiti-Jumalan syleilyyn,  kaikkialliseen Rakkauteen. 

Ja Te tunnette, kuinka Teidän alapuolellanne avautuu Kaunis  Vaaleansininen Energiapyörre ja Te jokainen voitte astua vuorollanne tähän Rakkauden Virtaan.



Hiljalleen lähdet laskeutumaan takaisin planeetta Maahan Rakkaus Sydämessäsi.

Maitreya Laskee Valkoisen Ruususateen Teidän Yllenne, Siunaa Teidät Päivän Töihin, jokapäiväiseen  Elämään.
Hän Jättää Rakkauden Portit Avonaisiksi, että Sinulla On Aina Mahdollisuus Astua Rakkauden Portista Sisään. 
Ja Minä Olen Se Joka Minä Olen. Minä Olen Maailmanopettaja Maitreya. 

Maitreyan kanavointi Helsingissä 26.10 -08

Kanavointi Helsingissä 26.10.2008
(Kanavana Marja Kaasalainen) 

Kristus-tietoisuuden saavuttaminen on henkisen matkanne tavoite.


Tulette henkisessä kehityksessänne kohtaan, jolloin kykenette täyttämään henkisen tehtävänne, löytämään oman sisäisen valonne ja muuntamaan matkanne karman täyttämisestä Lähteeseen yhdistymiseksi. 
Kristus-tietoisuus on sisäinen olotila. Se on maanpäällisen, jumalaisen tarkoituksenne täydellistä ymmärtämistä. Kristus-tietoisuuden malli on ollut marttyyri - maailman syntien kantamista ja sovituksen astiana olemista. 
Uusi Kristus-tietoisuus on saapunut - yhdessä henkisen mestaruuden saavuttamiskykynne kanssa - ja se on valaistunutta tietoisuutta ja
itsensä toteuttamista.

2 kommenttia:

Harri kirjoitti...

Minä Olen Se Mikä Minä Olen .
Minun ei tarvitse ponnistella ollakseni itseni.
Minun ei tarvitse ponnistella ollakseni Valo mikä minä olen.
Ei Isä/Äiti JumalLähteemmekään ponnistele ollakseen se mitä on, vaikka ei sitä ole ja vaikka on myös kaikki mitä on.
Ihminen ponnistelee pitääkseen uskomuksensa päivitettynä ollakseen sitä mitä ei ole.
Olen Valo, niin miksen sitten olisi Valo.

Olla vain muuta ei tarvita.

SeijaTuulikki kirjoitti...

Kiitos Harri :) :) :)

Olkaamme sitä, miksi Luoja on Meidät Luonut. Valoa, Iloa Voimaa,Viisautta ja Rakkautta.

Olemme Valon välineitä, valon kanavia, joten antakaamme Valon tulla kauttamme.

Kuten totesit:

Olla vain muuta ei tarvita!