WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

Kuka, Mitä, Missä, Millä, Milloin , Mitä mielessä nyt?

Olen Valtavan Palapelin yksi pala.
Leikillinen Kuka, Mitä, Missä, Millä, Milloin, Mitä mielessä nyt?

Runotalon Sari haastoi Tähtisilmän tähän leikkiin  mukaan. 

Otan haasteen vastaan "blogini hengen mukaisesti" ja haastan edelleen 

Linnea Vain sydän näkee oikein
Olemme-Kaiken-Sisällä
Laventelilulla Sykerö
sekä kaikki blogini lukijat... erityisesti uusi lukijani Penelope´s
Rakkauden valo 


Koko Luomakunta, jossa meillä kaikilla on oma tehtävämme, on kuin VALTAVA PALAPELI ja kukin meistä edustaa yhtä palaa.

KUKA*

Elämä liikkuu jatkuvasti ilmentämisen ja luopumisen loputtomassa tanssissa, syntyen ja kuollen, luoden ja päästäen irti. 

*IHMISENÄ  olen osa tätä luovaa tanssia nykyisessä muodossani NAISENA.

MITÄ*

Olen omaksunut monia rooleja matkatessani halki ikuisuuden.

Pyhässä Sydämessäni olen edelleen Ylimmän Luojan jumalallinen lapsi.
*Tulin  tänne ratkaisemaan tätä ELÄMÄN PALAPELIÄ.

 MISSÄ*

Sisälläni on jumalallinen ja tuhoutumaton YDIN; joka on riippumaton muodosta. OLEN KOKONAISUUDEN SISÄLLÄ, yhteydessä Kosmoksen Sydämeen eikä minun tarvitse tehdä mitään.

MILLÄ* 

Olen olemassa Alkulähteestä, Annan ja Loistan Valoani tähän Maailmaan.

Alkulähde virtaa kaikkien solujeni läpi yhdistäen minussa kaiken. 

Haluan ilmentää Korkeinta Itseäni, olla se VALON ENKELI, joka minä todella olen, ajasta ja tilasta riippumatta.

Olen täällä väliaikaisesti ja tässä kehossa, jotta voin tuoda OMAN VALONI tähän paikkaan.

MILLOIN*

Kun sanon
"Olen valmis tietämään."

Silloin alan löytämään sen, KUKA OLEN.

Rakkaus virtaa Sydämeeni, Enkelit ottavat minua kädestä, Jokaisena Elämäni Päivänä pidän yllä tilaa, johon Jumalan VALO voi tulla loistamaan

Kun sallin Rauhan ja Rakkauden astua olemukseeni, Olemuksestani tulee UPEIN KOTI, mistä voisin koskaan uneksia.

MITÄ MIELESSÄ NYT ?*

Palapeli ei ole täydellinen ilman minua. Sillä hetkellä kun minua edustava pala laitetaan oikeaan paikkaan, tuon palapeliin jotain sellaista, mitä kukaan muu EI PYSTY lisäämään siihen. Juuri sillä hetkellä myös minä saan jotain hyvin arvokasta: tulen KOTIIN.

Tunnen, että olen harmoniassa suuremman kokonaisuuden kanssa, että ELÄMÄ tukee minua ja että OLEN TURVASSA.

KOTI ON SISÄLLÄNI. 

Kotoani löydän todelliset Ystäväni ja todelliset Enkelini ja todellisen Sieluni ja Henkeni. 
Paljain jaloin seison
ÄitiMaan vihreällä nurmella.

Kosketan puuta,
puuta joka ojentaa
oksansa suojaten,
tarjoten varjoaan.
Luovuttaen kosmista
sinistä ja valkoista energiaa.
Säteillen voimaa ja valoa
ympärilleni
itseni parhaaksi.

Puu antaa minun
kiivetä oksiaan pitkin
taivaaseen asti.

Taivaalla ja maalla
eikä minulla
ole enää eroa.

Kannan maailmankaikkeutta
keskellä sydäntäni
katsoen ympärilleni
maailmaa -
kas tässä se on
PARATIISI.
oma runoni

10 kommenttia:

RunoTalon Sari kirjoitti...

Niin mukavaa, että lähdit mukaan tähän Tähtisilmä. Hyvä kirjoitus, jonka luin ajatuksella ja runosi, joka tuntui sielulleni tutulta, kotoisalta. Kiitos.

Pilviharso kirjoitti...

Kiitos haasteesta, otan sen vastaan! Ihana kirjoitus itsestäsi. On muutenkin ollut mukava nähdä, kuinka erilaisia vastauksia samoihin kysymyksiin annetaan.

Harri kirjoitti...

Palanen ei ole mies eikä nainen.
palasella ei ole käsiä eikä jalkoja.
Ei silmiä eikä korvia.
Palanen on yhtäaikaa tässä hetkessä olevana toisella laidalla kaikkea sekä täällä ja olemattakin.
Pienessä palasessa on kaikki mitä on, joka asettuu joka kohtaan, kun muistamme olevamme tämä palanen ilman näitä rajoja joita ihmettelemme täällä kaksinaisuudessa kokiessamme sen ettei niitä rajoja edes ole olemassa.
Tämä palanen ei ole koskaan ollut erillään. Vain pelaajana uskotellen olevansa palanen.

SeijaTuulikki kirjoitti...

Kiitos Teille kaikille!

Runotalon Sari - haaste oli kiehtova - tulos tässä !
Niin, tunnut olevan kotonasi.

Pilviharso, mukava että otat haasteen vastaan!

Oli tosiaankin haastavaa kirjoittaa hiukan erilailla, kylläkin blogini hengen mukaisesti.

Harri!

Kiitos täydentävästä kirjoituksestasi!

Otapa Sinäkin haaste vastaan...

RunoTalon Sari kirjoitti...

Minuakin kiinnostaisi kovin lukea Harrin vastaukset :)

SeijaTuulikki kirjoitti...

Harri antoi vastaukset ja miten ihanat ne onkaan ihan tuli Ilon ja Valon kyyneleet silmiin ja SUURI RAKKAUS KAIKKEA KOHTAAN :)

KIITOS Olemme-Kaiken-Sisällä

SeijaTuulikki kirjoitti...

Sykerö ryhtyi myös LEIKKIIN!

KIITOS Laventelilulla

*itKuPiLLi* kirjoitti...

Kiitos haasteesta, otan sen ilolla vastaan.

Ja olipa ihana kirjoitus, sulla oli todella mielenkiintoiset vastaukset. Mun pitää tulla vielä uudelleen lukemaan ajan kanssa. :)

SeijaTuulikki kirjoitti...

Hei ItKuPiLLi

Tervetuloa vain ajan kanssa... kiire mihin?

Kiitos Pilviharsolle vastauksista Leikki:)

SeijaTuulikki kirjoitti...

Kiitos Penelope´s Rakkauden valo osallitumisestasi Leikkiin.

En saa kommentoitua kuin ponnahdusikkunaan eli valitettavasti jokin este kiusaa kommentoinnit tekstin alla olevaan jätä kommentti - osioon.