WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

torstai 10. maaliskuuta 2011

Jumalani UUSI SANA koko kokonaisuudessaan


Minä Olen, Minä Olen, Minä Olen
Ikuisuus Äärettömyydessä
Hyvyys Pyhyydessä
Elämä Kaikkeudessa
Jumala Itsessä
Aamen, aamen, aamen.
Jumalani UUDEN SANAN VOIMALLA etenen ja kasvan sellaisiin pituuksiin ja suuruuksiin, kuin mitä Elämäni joka tapauksessa on. Sillä onhan se osa Jumalani Elämää ja onhan Jumalani Elämä osa myös minun Elämääni. Siis kaiken kaikkiaan olen YHTÄ NYT ja AINA, vaikka sitä usein vielä mietin, miten se on mahdollista. Mutta, kun uskoni itseäni kohtaan kasvaa ja luottamukseni kasvaa omaa Elämääni kohtaan, tulen sellaiseen ajatukseen, että kaiken saan vain itseeni ja elämääni luottamalla ja uskomalla. 

ELÄMÄ KANTAA, mikäli sille ANTAA LUVAN.

Jumalani UUDEN SANAN aikana poistan Elämästäni kaiken rajallisen. Onko siis rajoja olemassa Rakkaudelleni? Onko rajoja olemassa Hyvyydelleni? Onko rajoja olemassa ARMOLLENI? Onko rajoja olemassa Elämälleni? 

Kaikkiin vastaus: EI OLE.
Kun Hyvän Elämääni otan, saa PAHA poistua rajoituksineen päivineen.

Jumalani kämmenellä saan asustaa UUDEN SANANSA mukaisella tavalla AINA TURVASSA ja SUOJELUKSESSA ja SIUNAUKSESSA, joka kaiken minulle antaa niin HYVÄLLÄ tavalla kuin vain on mahdollista.

Totuuden antama VOIMA kasvaa kasvamistaan ja antaa minulle selkeyden sekä RAUHAN olotilan, kun taas valhe minua ahdistaa ja antaa minulle Epävarmuuden olotilan. Minun on oltava luottavainen omaa totuuttani kohtaan.
pohdintaani
tämä on pohdintaani
Soile Raunio´n kirjojen siivittämänä
jatkuu ... Onnellisuuteni, Tähtitaivaani, Intuitioni...

"INTUITIO merkitsee jonkin käsitteen tai tietyn informaation ymmärtämistä välittömästi, ilman tietoista pohdintaa. Korkeampi itsenne puhuu teille intuition välityksellä ja lopulta selvittää väylän Jumalitseenne ja kosmisiin tiedostoihin tallennettuun viisauteen. Intuitionne antaa myös signaaleja tunteina jonkin olemisesta oikein tai oma totuutenne tai pelon tai epämukavuuden tunteina, silloin kuin jokin on väärin tai ei ole harmoniassa valon/totuuden kanssa.
 
INSPIRAATIO merkitsee innoittuneisuusprosessia, kun yhtäkkiä oikea-aikainen tai epätavallinen ajatus juolahtaa mieleenne - joskus jostain sellaisesta, mitä ette ole aiemmin tienneet. Kanavointi tai viestit enkelioppailtanne ja opettajiltanne usein johtaa innoittuneisiin käsityksiin tai tietoisuuteen asioista tietämyksenne ulkopuolella. Intuitio vahvistetaan ensin mielen ja sitten sydämen kautta, kun taas inspiraatio vahvistetaan ensin sydämen ja sitten mielen päättelyprosessien kautta."


Ei kommentteja: