WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

sunnuntai 6. helmikuuta 2011

Tietoisuuden Enkelit



Tietoisuuden tason Enkelit toimivat tietoisuuden apuna ja luovat Rakkautta. Kun puhun tietoisuuden Enkeleille on minun oltava tietoinen. 

Tietoisia sanoja: Minä Olen, Minä Tahdon näin ja näin...; Kiitos.

Tietoisuuden Enkeleitä vedän puoleeni kun tunne Rakkautta, Myötätuntoa, Hyväksyntää, Anteeksiantoa ja Iloa.

Minä Olen Se Joka Minä Olen

Minä Olen Tietoinen että olen tässä - (olen tietoinen itsestäni ja tunteistani)
Tahdon, että (ilmaisen tahtoni)...
Kiitos, että näin tapahtuu.
Kiitos, kiitos, kiitos.

Elämä on helppoa, elämä on ihanaa,
elämä tuo minulle kaikkea kivaa.
Puoleeni vedän rakkautta, rauhaa,
onnea, iloa ja terveyttä,
täydellistä yltäkylläisyyttä.
Unelmani kaikki toteutuvat vauhdilla,
rakkauden voimaan uskon todella,
rakkauden voimaan uskon todella,
RAKKAUDEN VOIMAAN USKON TODELLA! 

http://www.angeltherapy.com/article12.php 

Ei kommentteja: