WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

sunnuntai 20. helmikuuta 2011

Mitä tai Kuka On Korkein Itse?


Korkeampi Minäni yhdistää Minut suoraan Hengen maailmaan  / todellisuuteen, Jumalalliseen Lähteeseen. Olen yhteydessä Pyhyyteen siellä, missä Korkein Itse ilmentyy. 

Korkeampi Minäni on jumalallinen läsnäolo Minussa - yhteys rajoittamattomien mahdollisuuksien äärettömyyteen.
Korkeampi Itse on jumalallinen aines itseni ytimessä, sieluni ydin. 

Korkeampi Minäni on Kaiken Rakkauden, Valon ja Elämän Lähde Minussa.

Korkeampi Itse on se äärettömän viisas osa itseäni, ikuinen ja tietoisen mielen ymmärryksen ja näkökulman ylittävä. Se ei tunne ajan ja paikan rajoituksia. 

Korkeampi Minäni on todellinen minä – täydellinen minä, muuttumaton, jumalallinen minä, moniulotteinen minä. Sieluna se on korkein identiteettini ja itseni ilmaus.


Tässä on joitakin Korkeammasta Itsestä tavallisesti käytettyjä termejä:
  • l Korkeampi Minä
  • l Tao
  • l Suojelusenkeli
  • l Kristustietoisuus
  • l Sisäinen ääni
  • l Jumalallinen johdatus
  • l Sisäinen johdatus
  • l Minä olen tietoisuus
  • l Korkeampi älykkyys
  • l Jumala
  • l Sielu
  • l Kosminen tietoisuus
  • l Sisäinen minä
  • l Sielutietoisuus
  • l Kaikkeuden mieli
  • l Pyhä Henki
  • l Jumalallinen olemus
  • l Pyhä Itse

Tietysti on myös monia muita riippuen vakaumuksestani tai siitä, mikä resonoi parhaiten kanssani. 


Ei ole tärkeää millä nimellä päätän kutsua Korkeampaa Minääni, vaan tärkeää on, että otan siihen yhteyttä.


Mikä on Korkeamman Itsen tarkoitus, rooli tai toiminto?

Korkeamman Minäni tarkoitus on pitää jumalallista ja Pyhää Vartiota Sisimmässäsi, ohjata minua oikeaan suuntaan ja olla oppaana sieluni matkalla.

Korkeampi Minäni auttaa millä tahansa keinolla, joka on mahdollinen, koska se ajattelee vain Korkeinta Parastani. 

Se tietää tarkoitukseni, suunnitelmani ja sopimukseni tähän syntymään ja auttaa minua täyttämään ne. 

Korkeampi Minäni antaa Minulle selvää, täsmällistä ohjausta, koska se on sisäinen Mestarini ja innokas viestimään kanssani sekä ohjaamaan minua matkallani.





Nyt kun sumu on hälvennyt, saat nähdä todellisen minäsi. Ehkä pelkäät kohdata sitä, ehkä luulet sen olevan jotain muuta kuin mitä se todellisuudessa on. Ehkä et tiedä, että todellisuudessa sinun minäsi on kaunein näkemäni. Ehkä saat kuulla, että se sulautuu hyvin muihin kauniisiin minä olen-olemuksiin, jotka yhdessä tekevät mittaamattoman arvokasta työtä koko maapallon hyväksi.
Ehkä nyt on sinunkin aika uskoa, että sinä saat todella aikaan tämän muutoksen. Sinä ja sadat ja tuhannet muut, jotka ovat oman ulkokuorensa alla piilossa. Piilossa omat minänne, jotka nyt alkavat paljastua maailmalle.
Maailma odottaa teitä. Se on odottanut saapumistanne tuhansia vuosia ja nyt lopulta te olette siinä. Valmiina rakastamaan, valmiina rauhaan.
Oletteko koskaan nähneet mitään noin kaunista, kuin sielunne, jotka loistavat valoa, joka säteilee teistä ihan jokaisesta. Valo on ottava muodon, joka saa maailman pelästymään. Mutta te ette pelkää mitään. Miksi pelkäisitte sitä, joka on jo teidän sisällänne? Sitä, jota ei vuodet kuluta, eikä maamme rajat pidättele.
Rakkaus on kuin lahja. Voit antaa sen aina uudestaan, eikä se menetä mitään omasta itsestään. Se laajenee, se kasvaa, mitä useammalle sitä lahjoitat ja täten se on ikuinen. Se on iäti oleva. Aina siellä missä ihmiset välittävät toisistaan, siellä on rakkaus. 


Ei kommentteja: