WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

tiistai 22. helmikuuta 2011

The Gorgeous Blogger - tunnustus



Kiitos Runotalon Sari tästä tunnustuksesta blogiani kohtaan...

1. Mistä kirjoitat Blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee?

Henkisestä kasvusta, joka on löytöretki omaan ITSEEN.  

Olen viimein valmis katsomaan Elämääni, Suoraan Silmiin! Sillä Elämää on muuallakin kuin oman haluni mukaisella tasolla. Haluan olla kuuliainen omalle halulleni ja omalle Sydämelleni ja Sielulleni. Oman valintani kautta saan juuri sellaisen Elämän kuin olen halunnutkin. Olen henkisellä tiellä Rakkauden Siivin kohti Valoa, Alkulähdettä.


Blogissani on minua kiinnostavia kanavointeja, runoja, ajatelmia, erilaisia meditaatioita ym. liittyen henkisyyteen.

2. Mikä tekee blogistani ainutlaatuisen verrattuna muihin?
Jokaisen TEIDÄN oma blogi on ainutlaatuinen. Kiitos vain kaikille  blogikirjoittajille hyvistä, ajatuksia tuovista blogeistanne. 

Me kaikki olemme ainutlaatuisia ja jokainen meistä katselee elämää oman kokemustasonsa mukaisesti.

Minua tässä blogini kirjoittamistyössä ohjaa sisäinen intuitioni.  SIELUNI LAULAA ... OLEN TÄSSÄ HETKESSÄ täydellisesti kun teen tätä blogiani.

3. Mikä sai Sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen?

Entinen sivuston ylläpito loppui yllättäen. Sivusto oli Enkeliforum. Olin siinä jäsenenä, jota piti eräs energiahoitoja tarjoava henkilö.

Minulla ON  kova tarve saada kirjoittaa ja jakaa keräämääni tietoa maailmankaikkeuden keskuksesta ja viisaudesta. Haluan seurata hyvää ja poistaa elämästäni kaiken pahan.

4. Mitä haluaisit muuttaa blogissasi? 

Teen blogiani intuitioni kautta, se on hyvä niin. Kun muistan kuunnella sisäistä ääntäni kaikki menee niin sanotusti "nappiin", niin kuin on minun parhaakseni ! 

Omia runoja on paljon pöytälaatikossani ja osittain olen niitä jaellut toisellekin luettavaksi paikallisen sanomalehden omat runoni palstan kautta. Haaveena olisi KIRJA !

Ainoa, jota mietin ? on kommenttien anto niille blogeille joita luen... Ponnahdusikkunalla olevat kommentit saan kommentoitua mutta en niitä joissa kommentti - ikkuna on tekstin alla...liekö blogin ylläpitäjän murheita....

5. Mitä haluaisit muuttaa muiden blogeissa?

Kommentointi tapaa.. ponnahdusikkuna kaikkiin ...

Kiitos itKuPiLliLle esimerkin näytöstä... ponnahdusikkunan laittoi kaikkiin blogeihinsa.... 

The Gorgeous Blogger -palkinto on tarkoitettu kaikille upeille bloggaajille. Tämän palkinnon saaja vastaa viiteen kysymykseen ja jakaa palkinnon edelleen viidelle, jotka sen hänen mielestään ansaitsevat.


Siispä jään miettimään asiaa... 

SINUN TARINASI

John Cali:

Mikä on sinun tarinasi? Mitä tarinaa kerrot itsestäsi ja elämästäsi? Miten tarkasti kiinnität huomiota tarinaasi? Mitä sanot itsestäsi ja elämästäsi - toisille, mutta mikä tärkeintä, itsellesi?

Ovatko sanamme, tarinat joita kerromme itsestämme, itsensä toteuttavia ennusteita?

Päällikkö Joseph

Vastaus Johnin kysymykseen on "kyllä, tarinat itsestänne ovat itsensä toteuttavia ennusteita". Jatkakaa samojen tarinoiden kertomista ja niistä tulee todellisuuttanne.

Kiinnittäkää huomiota sanoihin itsestänne ja elämästänne. Jos jatkuvasti valitatte itsellenne ja muille, miten huonosti asiat elämässänne ovat, niin mitä luulette tapahtuvan?

Asiat eivät varmasti parane yhtään. Jos ne ovat huonosti tänään, se johtuu vain niistä tarinoista, joita kerroitte itsestänne eilen tai viime vuonna. Siitä tulee loputonta syöksykierrettä, ellette ala kiinnittää huomiota.

Kyse on vain keskittymisestä. Se mihin pääasiallisesti keskitytte ajatustenne, sanojenne ja tekojenne kautta, luo todellisuutenne.

Alkakaa kertoa hyviä tarinoita itsestänne. Vaikkei elämänne olisi kovin hyvää tällä hetkellä, vain sivuuttakaa "huonot" jutut ja alkakaa ajatella ja sanoa, miten haluatte asioiden olevan. Lakatkaa keskittymästä siihen, mitä on, ja keskittykää siihen, mitä tulee olemaan ja mitä haluatte.

Se on todella näin yksinkertaista. Universumi, sielunne ja Jumala haluavat vain parasta teille. Ne näkevät teidät terveenä, onnellisena, yltäkylläisenä, iloisena ja rakastavan elämäänne ja elävän unelmienne elämää.

Kertokaa itsellenne niitä tarinoita, jotka heijastavat sitä, miten Sielunne Näkee Teidät. 

 Alkakaa sanoa tällaisia sanoja:

* Kaikki toimii minulla aina.
* Rakastan elämääni.
* Rakastan ihmisiä elämässäni ja he rakastavat minua.
* Rakastan kehoani.
* Kehoni on ehjä, terve ja kaunis. Jos se ei ole, tiedän sen olevan vain väliaikaista.
* Kehoni kestää niin pitkään, kun päätän elää.
* Se on hyvässä kunnossa kuolinpäivääni saakka.
* Minulla on runsaasti rahaa.
* Jos virtaus hidastuu tihkumiseksi, tiedän, että paljon enemmän on tulossa.
* Olen "onnekas" hyvin monin tavoin.
* Tiedän sen paljastuvan minulle, mitä tarvitsen.
* Se tulee minulle aina, mitä tarvitsen.
* Kaikki on hyvin.

Antakaa näiden olla tarinoita, joita kerrotte itsestänne. Myös nämä hyvät tarinat ovat itsensä toteuttavia ennusteita.

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

5 kommenttia:

*itKuPiLLi* kirjoitti...

Sinulla on kyllä tosi ihana ja niin inspiroiva blogi, että olet kyllä tunnustuksesi ansainnut.

Ja kiitos tosta vinkistä, minä menen heti vaihtamaan kaikille blogeille ponnahdusikkunat kommentointiin, koska nyt muistin, että samasta asiasta on joskus joku blogillani valitellut. ;)

Anonyymi kirjoitti...

Jep, tosi monen monet kiitokset täst blogist ! :) Saanu, auttanu ymmärtämään paljon.

SeijaTuulikki kirjoitti...

Kiitos itKuPiLLi... Sinäkin sait tunnustuksen blogistasi! Onnea siitä!
:) :) :)

Anonyymi... Kiitos Sinulle :) on kiva tietää,että kanavoinnit ja muut blogissani kiinnostaa ja auttaa ystävää...:):) :)

RunoTalon Sari kirjoitti...

Tähtisilmä, oli mukava saada tietää sinusta itsestäsi uusia asioita. Tutkailen ponnahdusikkuna asiaa, kun huomenna on palaveri nettisivujen tekijän kanssa eli asia saattaa korjaantua...

SeijaTuulikki kirjoitti...

Kiitos Runotalon Sari...