WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

keskiviikko 9. helmikuuta 2011

Enkeli Minulle Kuiskaa


Enkeli Minulle Kuiskaa

Kuulen kuinka
enkeli minulle kuiskaa
hän jossain täällä
maailman tuulissa on
siellä jossain
enkeli minua kaipaa
missä vielä
tarinoita jäljellä on

Kuulen kuinka

enkeli minulle kaipaa
hän joskus ehkä
vastaan jo kulkenut on
siellä jossain
enkeli minua kaipaa
missä asuu
tunne niin kuolematon

Sitä tahtoo jotain

mistä sydän haikailee
sitä etsii jotain
mistä sielu kaipailee

Sinä leijut uniini

minä kosketuksen nään
mitä jos en koskaan
susta tiedä enempää

Minä tunnen jotain

jotain paljon suurempaa
vaikka sua ei varmaan
ole olemassakaan 

Ringtones
Ringtones

Ei kommentteja: