WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

perjantai 28. tammikuuta 2011

ILLUUSIO

Ensimmäinen illuusio on:

On olemassa tarve

Tähän perustuvat kaikki muut illuusiot.

Kaikki, minkä tällä hetkellä koen elämässä, kaikki, minkä hetkestä toiseen tunnen, on lähtöisin tästä ajatuksesta ja minun ajatuksistani siitä.

Tarvetta ei ole olemassa maailmankaikkeudessa. Minä tarvitsen jotakin vain, jos minä tarvitsen tietyn tuloksen. 
Maailmankaikkeus ei tarvitse tiettyä tulosta. Maailmankaikkeus on tulos. 

Tarvetta ei ole myöskään Alkulähteen (Jumalan) mielessä. Alkulähde (Jumala) tarvitsisi jotakin vain, jos Alkulähde (Jumala) tarvitsisi tietyn tuloksen. Alkulähde (Jumala) ei tarvitse tiettyä tulosta. Alkulähde (Jumala) tuottaa kaikki tulokset.  

Jos Alkulähde tarvitsisi jotakin tuottaakseen tuloksen, mistä Alkulähde saisi sen? Alkulähteen ulkopuolella ei ole olemassa mitään. Alkulähde on kaikki mikä on, kaikki mikä on ollut ja kaikki mikä on oleva. Ei ole mitään, mikä ei ole Alkulähdettä (Jumalaa). 

Käytä sanaa "ELÄMÄ "  "Alkulähteen "(Jumalan) sijasta.  Käsität tämän ajatuksen paremmin.

Toinen illuusio on:

On olemassa epäonnistuminen

Ajatus, että Alkulähteen (Jumalan) tahto, (jos oletetaan, että Alkulähteellä on tahto) ei aina tapahdu, on ristiriidassa kaiken sen kanssa, minkä olen aina luullut tietäväni Alkulähteestä, nimittäin että Alkulähde on kaikkivoipa, kaikkialla läsnä oleva ylin olento, LUOJA. Siitä huolimatta olen innokkaasti hyväksynyt tämän ajatuksen.

Siitä syntyi varsin epätodennäköinen mutta hyvin voimakas illuusio, että Alkulähde (Jumala) voi epäonnistua. Alkulähde saattaa jäädä ilman jotain, mitä hän haluaa. Alkulähde saattaa toivoa jotakin, mutta ei silti saa sitä. Alkulähde saattaa tarvita jotakin, mutta jäädä silti ilman.

Lyhyesti sanottuna Alkulähteen tahto ei aina toteudu. 

Olen kuvitellut Alkulähteen, jolla on tarpeita ja kaiken kukkuraksi olen kuvitellut Alkulähteen, joka ei pysty toteuttamaan tarpeita. 

Kuinka olen sen tehnyt? Taas kerran heijastamalla omia ominaisuuksiani Alkulähteeseen (Jumalaan).

Lähde: Yhteys Jumalaan

Ei kommentteja: