WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

keskiviikko 10. marraskuuta 2010

En näe unta



Yöllä satoi lunta
näinkö unta...


valkoiset kiteet

valkea vaippa
peittona maan...

satoi lunta
ei ollut unta...





"oma runoni"
norpatti - sarjakuvat kiitos



Rajaton Lunta Lyrics

Kolmelta yöllä sängyllä makaan
Avaat jo hiljaa ikkunan hakaa
Luokseni saavut tuulien takaa

Ja niin taas kohdataan

Kaukaa katsotaan
Mutta sinä olet lunta
Sinä olet lunta
Minä olen totta, sinä olet unta

Jota keväästä syksyyn odotin salaa

Toivoin ja tiesin lopulta palaat
Nyt taivas jo hiljaa valkoista valaa

Ja niin taas kohdataan

Kaukaa katsotaan
Mutta sinä olet lunta
Sinä olet lunta
Minä olen totta, sinä olet unta

Jota koskea ei saa

Muuten se sulaa
Koskea ei saa
Muuten se sulaa

Ja niin taas kohdataan

Kaukaa katsotaan
Mutta sinä olet lunta
Sinä olet lunta
Minä olen totta, sinä olet unta


Jenni Vartiainen  lyrics
Missä muruseni on


Yöllä taas mä menin parvekkeelle nukkumaan,
jotta lähempänä mua ois hän
Pediltäni taivas näkyy, ryhdyin oottamaan,
että näen tähden lentävän
Sanovat jos jossain huomaa tähdenlennon niin
toivoa voit silloin mitä vaan
Yöllä ylös taivaalle mä pyynnön kuiskasin
Kävisipä pian tuulemaan

Tuuli tuule sinne missä muruseni on
Leiki hetki hänen hiuksillaan
Kerro rakkauteni, kerro kuinka ikävöin
Kerro, häntä ootan yhä vaan

Tyyni oli eilen yö
mut kohta kuitenkin
Tuuli henkäisi ja tuntee sain
Joku liikkui lähelläni
koski poskeain
Tutun käden tunsin ihollain

Enkä enää epäillyt
vaan tiesin, että voin
Niin kuin pieni lapsi nukahtaa
Ilma jota hengitämme samaa ilmaa on
Ja jalkojemme alla sama maa

Tuuli tuule sinne missä muruseni on
Leiki hetki hänen hiuksillaan
Kerro rakkauteni, kerro kuinka ikävöin
Kerro, häntä ootan yhä vaan

Ei kommentteja: