WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

sunnuntai 21. marraskuuta 2010

Rukous

Marraskuun 2010 rukous

Valon putki
(3 kertaa)

Rakas Mahtava MINÄ OLEN Läsnäolo!

Kiedo minut nyt mahtavaan, maagiseen Ylösnousseiden Mestareiden Aineksen sähköiseen pilariin!

Tee siitä niin Voimakas että mikään ihmisen luoma ei voi ikinä enää läpäistä.

Tämän Mahtavan Valon Putken sisällä, anna Violetin Puhdistavan Liekkisi roihuta neljän alemman kehoni sisällä, läpi ja ympärillä ja tuhota kaikki joka ei ole nyt Sinun Täydellisyyttäsi.

Sen paikalle, lataa maailmani ja kaikki minkä kohtaan Ylösnousseiden Mestareiden Tietoisuudella ja jokaisen Ylösnousseen Mestarin Elävän Läsnäolon ja Aktiviteetin Aineksella ja Tietoisuudella juuri nyt.

Katso että tämä Valo pitää minut näkymättömänä, voittamattomana ja haavoittumattomana kaikelle paitsi Sinun Kaikkivoivalle Läsnäolollesi ja äärettömän herkkänä Sinulle ja Sinun Pyhälle Täydellisyydellesi. 
Tobiakselta Geoffrey Hoppen kanavoimana:
Hiljainen rukous

Hiljainen Rukous on Kaiken Sen Mikä On tunnustamista.
Tässä rukouksessa minä tiedän, että Henki on kuullut jokaisen rukouksen jonka olen lausunut, ja että Henki on antanut minulle kaiken mitä olen pyytänyt. Se on tunnustus siitä, että minun sieluni on kokonainen Jumalan Rakkaudessa ja armossa. Se on tunnustus minun täydellisestä täydellisyydestäni ja olevaisuudestani. Kaikki mitä haluan, kaikki mitä haluan kanssaluoda on jo olemassa todellisuudessani. Minä kutsun tätä Hiljaiseksi Rukoukseksi, koska minä tiedän, että olemukseni on jo täytetty. Ei ole tarpeen pyytää Hengeltä mitään, koska kaikki on annettu.
        enkelit

Sydämessäni minä hyväksyn täydellisen olemukseni.
 
Minä hyväksyn, että ilo jota tavoittelen on jo elämässäni.
Minä hyväksyn, että rakkaus jota olen rukoillut on jo minussa.
Minä hyväksyn, että rauha jota olen pyytänyt on jo todellisuudessani.
Minä hyväksyn, että runsaus jota olen etsinyt täyttää jo elämäni.

Totuudessani minä hyväksyn täydellisen olemukseni.
 
Minä otan vastuun omista luomuksistani,
ja kaikista elämässäni olevista asioista.
Minä tunnustan Hengen voiman joka on minussa,
ja tiedän että kaikki on niin kuin pitääkin.

Viisaudessani minä hyväksyn täydellisen olemukseni.
 
Olen itse tarkoin valinnut oppituntini,
ja nyt kuljen niiden läpi ne täydellisesti kokien.
Minun polkuni vie minut pyhälle matkalle, jolla on jumalainen tarkoitus.
Minun kokemukseni tulevat osaksi Kaikkea Mikä On.

Tietämyksessäni minä hyväksyn täydellisen olemukseni.
 
Tässä hetkessä minä istun kultaisella tuolillani,
ja tiedän että Minä Olen valonenkeli.
Minä katson kultaista tarjotinta - Hengen lahjaa -
ja tiedän että kaikki haluni on jo täytetty.

Rakkaudessa itseäni kohtaan minä hyväksyn täydellisen olemukseni.
 
Minä en tuomitse itseäni tai anna itselleni taakkoja kannettavaksi.
Minä hyväksyn sen, että kaikki menneisyydessäni oli annettu rakkaudessa.
Minä hyväksyn sen, että kaikki tässä hetkessä tulee rakkaudesta.
Minä hyväksyn sen, että kaikki tulevaisuudessani on tulosta suuremmasta rakkaudesta.

Olemuksessani minä hyväksyn täydellisyyteni.
Ja niin se on

Ei kommentteja: