WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

torstai 30. syyskuuta 2010

Olen Jumalan instrumentti

OLEN JUMALAN INSTRUMENTTI 

Kudon lahjani, taitoni, kykyni, tietoni, vahvuuteni, rohkeuteni, myötätuntoni ja rakkauteni Jumalan suunnitelman kudokseen uutta maapalloa varten. 

Vastaan sydämeni kutsuun ja minä olen Jumala toiminnassa. 

Keskitän ajatukseni, sanani, tunteeni ja tekoni ollakseni tällä planeetalla suurin hyvän voima, mihin kykenen. 

Vaikutan positiivisesti joka päivä. 

Keskittämällä huomioni ilmaisen seuraavia jumalaisia totuuksia: 
 
Minä olen yhtä kaiken elämän kanssa. Minä olen jumalaista rakkautta. Minä olen ääretöntä yltäkylläisyyttä. Minä olen aidon olemukseni harmoniaa. Minä olen energisen terve ja ikuisesti nuorekas. Minä olen rauhaan komentava olemus. 

Teot joita teen joka päivä, parantavat perhettäni, työtäni, yhteisöäni, kaupunkiani, maatani ja maailmaa. 

Minulla on parantava kosketus. Kommunikoin joka päivä Isä-Äiti Jumalani ja Taivaan komppanian kanssa. 

Ajatuksillani, sanoillani, teoillani ja tunteillani muutan tätä planeettaa uudeksi maapalloksi. 

Ja niin se on. 

-----------

Ei kommentteja: