WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

perjantai 6. elokuuta 2010

Faitful and True / Jeesuksen puhe ihmiskunnalle / Maria Magdalena

 I saw heaven standing open, and there before me was a white horse, whose rider is called Faitful and True.

Ja nimi jolla häntä kutsutaan on Jumalan Sana. Hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.



Jeesus liittää "vanhurskauden" vuorisaarnaansa seuraavissa kohdissa:
  • Autuaita ovat ne, jotka isoavat ja janoavat vanhurskautta, sillä heidät ravitaan.
  • Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden tähden vainotaan, sillä heidän on taivasten valtakunta.
  • Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.
  • Kavahtakaa, ettette harjoita vanhurskauttanne ihmisten nähden, että he teitä katselisivat; muutoin ette saa palkkaa Isältänne, joka on taivaissa.
  • Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.[17] 
  •  lue myös...
Hyvyys. 
Kun ihmisellä on Lempeä ja Hyvä Sydän, hänen ei tarvitse enää suuttua.
Ajatuksen ja Tunteiden Puhtaus.
Totuus. 

Tinkimätön rehellisyys itseä ja toisia kohtaan.
Rauha. 

Ihminen ei enää vastusta pahaa, hän on Rauhan rakentaja niin näkyvässä kuin näkymättömässä maailmassa.
Rakkaus. 

Uskoakseni kaikki ihmiset sisimmässään tietävät, että tässä On Elämän Salaisuus.

JEESUKSEN PUHE IHMISKUNNALLE 

(Kanavoinut Ananda Tara Shan, Church of the Resurrected Life, Melbourne 16.5. 1993)

Minä olen Herra Jeesus Himalajalta, Herra Maitreyan siunauksessa. Miksi seison tämän pyhän maan yläpuolella ? Mestari on kutsunut apulaisensa Valoonsa. Tilanne maapallolla on vaarallinen. Ihmiskunta, puhun teille. Monet vaarat saattavat kohdata ihmiskuntaa. Käyttäkää hyväksenne Minun Valoni voima tehdäksenne tästä maapallosta rauhan tyyssija. 

Suru Sydämessäni katson katastrofeja, jotka ovat lähestymässä maata ihmisen vapaan tahdon johdosta. Suru Sydämessäni näen, että kovin vähän on muuttunut viimeisten tuhansien vuosien myötä. Niin paljon raakuutta, niin paljon pahaa, niin monia kauhistuttavia tekoja te teette. Ihmiskunta, pyydän Teitä kääntymään Sisäänpäin nähdäksenne mikä kohtalo maata on lähestymässä teidän menneiden ja nykyisten tekojenne johdosta. Karma koskettaa jokaista maapallolla. Kaikki velat täytyy maksaa ja puhdistaa, sillä olemme saavuttaneet Vesimiehen kultaisen ajan, Maitreyan aikakauden, jolloin vain Valo ja Rakkaus saavat olla johdossa.
Ihmiskunta, katson Sydämiinne ja mitä näen: olette sulkeneet ovenne minuun. Tiedättekö ihmiset, kuinka moni Teistä Rukoilee Rauhaa ? Ja silti on niin paljon sotia ja sekaannusta, että Valo ja Rakkaus ovat vähentyneet askel askeleelta. Pian ei ole muuta keinoa kuin poistaa Sydämen Lapset maapallolta ja taistella Maassa puhdistaaksemme sen, ja tuoda Sydämen Lapset uudelleen maapallolle puhdistamisen jälkeen. Pian ei käytössämme ole muuta tekniikkaa kuin antaa pahan tehdä mitä sen on tehtävä ja antaa Rakkauden taistella sitä vastaan parhaansa mukaan.

Monet sanovat Rakastavansa Minua, mutta kun katson tekojanne näen sen toisin. Jos Rakastaisitte Minua, ihmiset, rakastaisitte naapurianne niin kuin minä rakastan teitä. 

Mutta mitä näen ? 

Näen surua, vihan kasvavan maapallolla sen vähenemisen sijaan. Näen tummien pilvien kerääntyvän, julistaen vaarallisten aikojen tuloa. Ja Tahdon Avataara on katsonut jokaisen sydämeen ja hän kertoo minulle, että on niin harvoja, niin harvoja Sydämen Lapsia.

Suru vallitsee, koska en näe muuta keinoa kuin tuoda Sydämen Lapset turvaan ja antaa Maan kuohua, antaa vesien puhdistaa maan, Agni-energian polttaa lian pois. Sanomaton kärsimys tulee jakamaan ihmiskunnan ryhmiin, joihin he kuuluvat. Ihmiskunta, sydämeni itkee, sillä muistutatte minua siitä että me, Hierarkia ja Minä, ajattelimme toisen maailmansodan jälkeen, että olitte oppineet miljoonien kärsimyksestä, miljoonien kuolemasta. Mutta mitään ei todella ole opittu.

Oppilaat pettävät meidät, kaikki himoitsevat rahaa yli kaiken muun. Kukaan ei tiedä mitä raha tekee, kun sen oikeaa energiaa ja käyttöä ei ymmärretä. Lupaukset, joita teitte ennen tätä elämää: emme ole nähneet mitään niistä. Monet, jotka lupasivat työskennellä kanssamme täysin sydämin, eivät ole tehneet niin. He välttelevät velvollisuuksiaan, ovat kääntäneet selkänsä Meille. Emme voi enää käyttää suurinta osaa Hierarkian oppilaista, eivät ole enää avuliaita instrumentteja. Heistä on tullut osa materialistista maailmaa, ovat sen houkuttelemia ja nielemiä, ettei heissä ei ole enää mitään sisäänpääsyä, mitä voisimme käyttää. 

Ihmiskunta, mitä täytyy tapahtua tälle planeetalle, kun jopa oppilaat ja kokelaat sulkevat sydämensä meiltä, ja lupaukset ovat unohtuneet ?

Pian teidän täytyy kulkea varjojen verhoissa, kuoleman laaksossa tietääksenne, että olette unohtaneet opettajanne ja opetetut sanat ja hylänneet itsenne, sielunne. Keskuudessanne on harvoja, jotka todella, vakavasti, vilpittömästi, syvästi haluavat muuttaa itsensä ja tämän planeetan kaikkien hyväksi. Joka päivä Maitreya, Kuthumi ja Minä joudumme kohtaamaan totuuden, ettette tarvitse meitä, halua ja kaipaa meitä sisimpäänne, elämäänne. Ja silti me olemme täällä kärsivällisinä toivoen, että ennen Maan iskua ymmärtäisitte, että olette tehneet vääryyttä itsellenne ja sieluillenne. Harvat ovat vastanneet kutsuumme ja yhä harvemmat vastaavat.

Suru Sydämessäni luulin, että Muistaisitte Minut, luulin että Rakastaisitte Minua. Teidän puolestanne minä kuolin, Teidän vuoksenne vuodatin vereni, kyyneleeni. Teille olen unelmoinut unelmanne. 

Ja mitä näen nyt ? Että olen toivonut turhaan, että vereni on valunut hukkaan, että himonne ja epäpyhät halunne ja kunnianhimonne ovat nielaisseet kyyneleeni. Ja mitä näen ? 

Olen ristiinnaulinnut itseni, kerta toisensa jälkeen naulat ovat painuneet käsiini, piikkikruununi on painettu päähän ja tuska, jonka olen kärsinyt, ei ole auttanut teitä näkemään. Hylkäsitte minut, kun tarvitsin teitä Maan kriisin hetkellä. Hylkäsitte minut kuin ette olisi koskaan tunteneet minua, veljeänne Jeesusta.

Minä olen kulkenut tuhansia maileja tämän Maan päällä. Jalkani särkien ja verta vuotaen olen laulanut rauhan mantroja ja siunausta Teille. Onko se kaikki ollut turhaa ? Minulla on vähemmän uskollisia auttajia, Jumalan, Isäni palvelijoita, kuin koskaan ennen. Se luku vähenee kasvamisen sijasta. Maa, kuuletko minua, onko siellä yhtään sydäntä auki minulle ? Onko minulla lainkaan toivoa tulla kuulluksi, että opetukseni eläisi teissä ? Onko tällä planeetalla yhtään laupeutta jäljellä ? Kyllä, mutta niin kauhistuttavan harvat elävät niiden sanojen mukaan, jotka opetin 2000 vuotta sitten, joiden vuoksi niin monet ovat kuolleet Kalojen aikakaudella. Ovatko he kuolleet turhaan? Luulen niin. Tämä on viimeinen huutoni. Ihmiskunta, herää ! Yrittäkää rakastaa ! Siellä on niin paljon vihaa ! Yrittäkää elää Jumalan lain mukaisesti. Sitä rikotaan niin paljon. Nuoret ihmiset kuolevat huumeisiin. He haluavat huumeensa, eivät minua ja pyhää viiniä, jota voisin antaa. 

Ihmiskunta, ennen pitkää sairaudet riehuvat ja tuhoavat teidät. Joidenkin sielut tuhoutuvat. Rikotte Jumalan Lakeja. Niin monet kulkevat lavealle tielle. Miljoonat harjoittavat mustaa magiaa. Luulin, että olin opettanut teille läksynne, nyt näen ettette koskaan oppineet mitä opetin. Onko vereni vuotanut turhaan, ovatko himonne ja halunne nielleet kyyneleeni ? Minne tahansa kuljen ja katson, näen tuhoa. Minne tahansa käännän katseeni, näen että ihmiskunnan tahto on kääntynyt kohti pahaa. Ja ne, jotka väittävät rakastavansa minua, vihaavat ja ovat suvaitsemattomia ihmisveljiään ja -sisariaan kohtaan. Heidän sanansa ovat tyhjiä, keinotekoisia. Ettekö oppineet mitään ? Heittäydyttekö vapaaehtoisesti pimeyden käsivarsille ? Rukoiletteko Mammonan Herraa ettekä minua ? Oletteko unohtaneet sanani Jerusalemin temppelissä ja kyyneleeni, jotka itkin takianne, ihmiskunta ? Olenko haavoitettu ja vuotaako sydämeni turhaan ? Luulen niin, koska joka päivä yhä harvemmat vastaavat kutsuuni. Näin annan itseni ja mitä näen ? 

Kovin harvat ovat kokoontuneet Kuulemaan Minua, välittävät tulla luokseni ja Antavat Minun Rakastaa Heitä. 

Olen sanonut osani. Voin vain seisoa taustalla ja antaa ihmiskunnan tuhota itsensä, mutta ei koskaan Maapalloa. Sillä Herramme ja Äitimme sopimuksesta ihmiskunta saa tuhota itsensä, mutta ei Maata. Ja pian emme näe muuta kuin tuhoutuneen ihmiskunnan eksyneenä valosta, tarkoituksesta, rakkaudesta. Heidät täytyy poistaa Maapallolta. Mutta sanon teille: Maapallo jää. Siitä tulee Sydämen Lasten tyyssija.

Ihmiskunta, jätän Teidät rauhassa pohtimaan sanojani, meditoimaan ja tuomaan itsenne oikeaan päätökseen. Oletteko kanssani vai ette ? Valitsetteko minut vai ette ? Minä olen veljenne Jeesus, rakastan teitä. Tulkaa, kokoan pienet lapset sydämeeni, kokoan viattomat, kutsun teitä sydämeeni. Olen laulanut lauluni Ylösnousseelle. Maitreya ja Kuthumi ovat kanssani. He ovat jokaisen sanani takana ja heidän surunsa on sanoinkuvaamaton. Tulkaa, ennen kuin on liian myöhäistä, ihmiskunta. Taistelkaa itsenne vapaaksi pahan vallasta. Silloin me voimme astua esiin, emme aikaisemmin. 

Teidän vapaa tahtonne on tuhoamassa teidät. Se johtaa teidät harhaan emmekä voi tehdä muuta kuin siunata, toivoa ja opettaa. Ovatko yrityksemme olleet turhia ? Niin harvat vastaavat. Onko työmme epäonnistunut ? Ei koskaan, sillä maan päällä kulkee sieluja, jotka ovat varmuudella saavuttamassa korkeimman valaistumisen, ja näille harvoille sieluille Maa on elossa ja loistaa. Nämä sielut tulevat olemaan osana uutta ihmiskuntaa ja Hierarkiaa, he toivottavat tervetulleiksi lapset, jotka olemme kutsuneet muilta planeetoilta, kun näemme, että maan asukkaat eivät vastaa. Muistatteko minua, veljeänne, joka kuoli että eläisitte ja oppisitte mitä minä olen oppinut ? Jätän teidät nyt. Jätän rauhani teidän kanssanne.

Maria Magdalena
Kanavointi Celia Fenn


Minä olen Maria Magdalena. Saatat tuntea minut, mutta harvat teistä tietävät kuka minä todella olen, tai kuka olin. Sillä kyllä, minä olin hänen puolisonsa, jota kutsuttiin Jeesukseksi, Joosefin pojaksi. Ja kyllä, on monia kertomuksia meistä ja elämästämme. Olemme kumpikin uuden Kristus-tietoisuuden ajan avataaroja, mutta niihin jotka kirjoittivat historioita, vaikutti usko että vain miehiset kokemukset ovat merkittäviä, ja niin naisavataaran, Maria Magdalenan, elämä unohdettiin ja vaiettiin. 

Mutta, se oli välttämätöntä, sillä tulevan kultaisen ajan tasapainottamiseksi oli synnyttävä kummankin sukupuolen avataara, ja heidän oli liityttävä kumppaneiksi luomaan  tulevaisuuden kultaisen ajan täydelliset roolimallit!

Synnyin tavalliseen perheeseen Israelissa, mutta en itse koskaan ollut "tavallinen". Kannoin itsessäni jumalallisen naisellisuuden pyhää liekkiä ihmiseksi syntymisestäni saakka. Synnyin täydellisenä Kristus-tyttölapsena. Olin jumalallisen äidin inkarnoitunut "tytär".

Kuten Jeesuksen, naiset harjoittivat minut essealaisten salaisiin opetuksiin. Samoin kuin hän olin suuri ihme, koska viisauteni ja tietoni ikivanhasta naisten viisaudesta ylittivät sen mitä ikävuoteni sallivat.

Kyllä, rakkaimmat, minut kasvatettiin jumalallisen naisellisen voiman, naisten viisauden pyhän liekin vartijaksi. Ja se on edelleen roolini ja tehtäväni tässä ajassa. Olen nyt tullut luoksenne koska ylösnoussut maa on jälleen kerran valmis toivottamaan tervetulleeksi naispuolisen avataaran - jumalallisen äidin tyttäret.

Joukossanne on monia jotka ovat valmiit ottamaan vastaan hengen koulutuksen, koska te olette saavuttaneet tietoisuuden tason, joka sallii teidän olla sellaisia kuin minä olin - jumalallisen Äidin Liekin kantajia.

Ja miten voimakas tämä liekki onkaan - se on puhdasta ehdotonta rakkautta, ja se ilmentää itseään kaikilla tasoilla, fyysinen ja seksuaalinen mukaan luettuina.

Kyllä, Rakastetut sisaret, kun jumalallisen Rakkauden oranssin vaaleanpunainen Säde tulvi olemuksesi läpi puhdistaen ja vapauttaen tuhansien vuosien älyllisen ja tunnetason sekä seksuaalisen alistamisen ja väärinkäytön, te olette nyt puhtaat ja vapaat ilmaisemaan jumalallista liekkiä kehojenne kautta.

Jumalallisen naisellisuuden opetukset ovat ekstaasi ja ykseys - jokaisen naisen syntymäoikeudet. Ja oikeus taitoihin ja viisauteen jotka sallivat jokaisen naisen ilmaista hurmiotaan ja iloaan sellaisen ihmissuhteen kautta, joka on pyhä liitto, henkisen viisauden ja ehdottoman rakkauden ilmaisu.

Juuri tämä seksuaalisuuden ja hengen intohimoinen liitto johti siihen, että kertomus Maria Magdalenasta ja hänen pyhästä liitostaan Jeesus Joosefinpojan kanssa poistettiin tiedoista, joita on jäljellä Jeesuksen elämästä. Ja kyllä, minä oli "prostituoitu" ja "epäpuhdas" sen tietoni vuoksi joka minulla oli seksuaalisen ekstaasin lahjoista. Miten surullista oli, että jumalallisen naisellisuuden tietä ei kunnioitettu Jeesuksen edustaman jumalallisen miehisyyden tien rinnalla.

Tämä poisjättäminen tosiasiassa johti meidän elämäämme koskevat totuuden hämärtymiseen. Sillä avataaran todellinen tie ei ole kärsimys ja marttyyrius. Tuo on ollut niiden myöhempi tulkinta, joilla on ollut muita pyrkimyksiä. Avataaran todellinen tie on tuo tie ekstaasiin ja ykseyteen ehdottoman Rakkauden kautta. Ja sen me saavutimme! Juuri tuo saavutus sallii meidän nyt tuoda teille pyhän liiton ja jumalallisen naisellisuuden ja jumalallisen miehisyyden opetukset. Tämä oli elämämme kruunaava saavutus, ja tämän ilon ja rakkauden me toivomme voivamme välittää, ei kärsimystä eikä niiden lukemattomien sotien ja ristiretkien verilöylyjä, jotka perustuvat Jeesuksen tien jumalallisen miehisyyden väärinymmärrykseen!

Rakkaat Sisaret, kun tietoisuus planeetallanne laski, teidät johdettiin uskomaan että oli hyvä irtautua kehoistanne ja tukahduttaa seksuaalisuutenne ja toiveenne. Teitä opetettiin erottamaan henkinen ja seksuaalinen, ja te kadotitte liiton ilon ja hurmion. Teille opetettiin että tämä tukahduttaminen oli "palvelusta" ja että jumala hyväksyi sen. Ja niin te kärsitte ja tulitte vihaisiksi ja voimattomiksi, ja niin monet ovat edelleen.

Rakkaimmat Sisaret, on aika jälleen kohottaa tietoisuutenne ja nähdä että kehonne ovat Sielun ja Hengen Temppeleitä. Ne ovat naisellisia kehoja, naisten kehoja, ja ne ovat jumalallisen naisellisuuden temppeleitä. Tämä on voimakasta ja pyhää energiaa, auringon naisellisuuden energiaa, joka antaa teille mahdollisuuden kokea lähteen energian suurena äitinä. Mutta se antaa myös mahdollisuuden  kokea kaksoisliekkisuhteen ekstaasin, jossa jumalallinen naisellisuus ja jumalallinen miehisyys liittyvät lähteen ja sen kaikkea olevaisuutta kohtaan vallitsevan rakkauden palvelukseen.

On niin paljon kerrottavaa tästä jumalallisen naisellisuuden tien tiedosta, ja me suuntaamme katseemme eteenpäin voidaksemme jakaa sitä tulevina kuukausina. Mutta sallikaa minun päätyä siihen mistä aloitimme. Sillä kun te opitte kuka minä olen, te opitte että minä olen osa sinua - osa uuden maan Kristus- tai kristallinaista. 

lue myös...
Jeesuksesta

Ei kommentteja: