WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

torstai 10. kesäkuuta 2010

Enkeli



Hyväksyn todellisuuteni, Todellisen Minäni, Jumalallisen Minäni. Tämä mInäni haluaa syvästi olla kanssani. Minäni haluaa sulautua minuun. Tunnen Minäni Rakkauden. Minä-Minälle. Yksi ja Ainut-Yhdelle. Henki -Hengelle. Olen mahtava Enkeli, naamioituneena 3D-ihmiseksi. Ympärilläni on oppaita, Enkelini läsnäolo - Todellinen Minäni Läsnäolo.


Kuljen energiatransformaatio tunnelin, ajan ja paikan tunnelin läpi. Kuljen pelkojeni läpi. Muutan kaikki energiat Rakkauden energiaksi. Pelkoni ovat ulkopuolellani ja sisäpuolellani. Minun tulee yksinkertaisesti Tanssia niiden läpi. Pelkoni ovat kuin nilkkoihini asetetut painot, jotka yrittävät pitää minut paikoillani. Ne ovat kuin läpipääsemättömiä muureja, joiden ympäri tai lävitse ei voi päästä. Kun näin tapahtuu, tulee minun muistaa Kuka Olen.


Muistutan itseäni sanoen: " Minä Olen Se Kuka Olen. Olen Kaikkea Mitä Olen. Olen Kaikkea Mitä Olen ja Olen Kaikkea Mitä On. Olen Yksi."


Olen kulkenut pitkän matkan tässä elämässä, ja minua on ohjattu. Apunani on ollut Enkeleitä ja Oppaita. Olen tullut polullani kotaan, jossa on kuilu. Kuilun yli ei ole siltaa. On vain syvä rotko. Toista päätä en näe, koska sitä ympäröi sumu. Seison kuilin partaalla tietämättä kuinka leveä se on ja osaamatta edes lentää.


Haasteeni on LUOTTAMUS. Minun on luotettava itseeni. Pelko on haasteeni, jumalallisuus tavoitteeni. Minun tulee rohkeasti kävellä pelkojeni läpi ja kutsun Kaikkea Mitä Olen, valiten sydämessäni haluavani olla jumalallinen ihminen. Annan sydämeni kantaa minut KOTIIN.
Uudet energiat kantavat minut KOTIIN.


Minun on annettava tulen viedä vanhat, itseäni pidättelevät energiat, ja muuttaa ne uusiksi energioiksi, jotka kantavat minut kuilun yli. MINUN ON AIKA HERÄTÄ!


Transformaatio tarkoittaa sitä muutosta, jota ihminen käy, kun hänen PYHÄ SYDÄMENSÄ avautuu ja synnyttää hänessä UUDEN VALOTIETOISUUDEN JA UUDET VALOKEHOT.
pohdintaani

Ei kommentteja: