WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

sunnuntai 23. toukokuuta 2010

Minkä tähden minun täytyy nukkua ?

Okkultismi vastaa:

Uni on tarpeen - ja väsymys tuo tarpeen ilmi - sen tähden, että pitkin päivää vedän itseeni Aurinkoenergiaa, jota en ennätä assimiloida eli sulattaa. Minun täytyy levätä, jotta kaikki tuo Elämän Voima tasaantuisi ruumiissani.

Mad. Balavatsky ´n vertauskuva asiasta:

Vankila on ruumiini
Vanki on minun Minäni
Vanginvartija on pineten aivojeni Unitajunta

Kun tulee yö, karkaa vanki vankilasta, isoista aivoista pikku aivojen kautta ulos. Vanginvartija on aina vain puoliksi hereillä. Sen tähden vanki pääsee karkaamaan. Vanginvartija istuu pienissä aivoissa ja jää sinne horrostilassaan katselemaan, että siinä se vanki nyt menee.

Ja vanki, (ihminen) minä itse henkiolentona, lähden kauas ja korkealle ja koen omia kokemuksiani omissa maailmoissani.

Palatessani vankilaani takaisin aamun valjetessa, minä astun samoista ovista sisään ruumiiseeni, josta olen poistunutkin. Tulen ensin pikkuaivoihin ja yhdyn vanginvartijaan kulkien kynnyksen yli isoihin aivoihin, nousen vihdoin päivätajunnan persoonallisuuteen, ja sanon herätessäni: "Olen nähnyt unta."

Näen unta siitä, mitä haluaisin, vaikken uskaltaisi sitä halua itselleni tunnustaa.


pohdintaani

Ei kommentteja: