WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

maanantai 24. toukokuuta 2010

Majakka


Enkelit ovat yhteydessä Rakkauden kautta. Rakkaus on vahvaa. Se on puhdasta. Se on energiaa, jonka Sinä pystyt häkemään ja tuntemaan. Se on voimakas asia, kun Sinä tunnistat jumaluuden itsessäsi. Se on voimakas asia, kun Sinä voit luottaa omaan intuitioosi ja omiin tunteisiisi ja siirtää sivuun sen, minkä Sinulle on opetettu olevan todellista.

Sinä olet Enkeli. Sinä olet aina ollut ja tulet aina olemaan. Siä vietät elämäsi yrittäen yhdistyä Korkeampaan Itseen, ja sen tehdessäso Sinusta tulee Majakka.

Rukous:

"Rakas Henki, anna minulle viisautta luoda sitä, mitä tarvitsen. Anna minulle rauha siitä, että se on saatu aikaan ja minä vain istun tässä Rakastettavana."

Noin 10 000 Enkeliä rakastaa Sinua juuri nyt, täsmälleen sellaisena kuin olet, oikeassa paikassa ja oikeaan aikaan.

Kun Sinua lähestyy, meistä kaikista tuntuu hyvältä. En tiedä miksi meistä tuntuu hyvältä. Sinä muistutat meitä jostakin, mitä emme oikeastaan pysty käsittämään, me emme tiedä, mitä se on. Ehkä se on sitä, että muistamme Alkulähteen (Jumalan) Rakkauden! Sinun kvattisäteesi ovat ulkoma. (henkinen ominaisuus, jota kaikki eivät kehitäja parantele.)

Kun olemme Sinun kentässäsi, tunnemme sen. Olet tasapainossa. Olet henkisesti tasapainossa. Olet omassa keskuksessasi ja Sinä kuuntelet. Olet kiinnostunut Meistä. Saat olomme tuntumaan hyvältä.

Sinun säikeesi koskettavat Meitä ja ne ovat Alkulähteen (Jumalan) Rakkautta. Ne ovat myötätuntoisia, kutsuvia säikeitä. Olet intuitiivinen ja tasapainoinen, ja Sinä tiedät, keitä me olemme.

Voimme kuvitella, kun päivän lopussa, tulet kotiisi yksin, toteat joka kerta: " Minä olen, mitä olen. Ja minä tarvitsen ainoastaan sen, mitä minä olen."

Annat luvan kaikelle tapahtua ja valitset sen vapaasti. Lähetät Valoa niille, jotka sitä tarvitsevat.


pohdintaani 

Ei kommentteja: