WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

lauantai 1. toukokuuta 2010

Kolmiosainen olento




Maallinen mieli katsoo asioita henkilökohtaista hyötyä silmällä pitäen, korostaen kaiken erillisyyttä. Maallinen minä tajunta muodostuu vanhoista kokemuksista, vanhoista ajatuksista vertailemalla kaikkea keskenään erillisyyden näkökulmasta. Mitä enemmän takerrun maallisiin ajatuksiin, sitä vaikeampi minun on kokea Luojayhteys. Jos takerrun maallisiin ajatuksiin, ristiriitoihin, haluihin, pelkoihin ja vihaan ne estävät tehokkaasti Korkeamman Minän läsnäolon, Henkisen Totuuden, Luojan Rakkaudellisen läsnäolon tiedostamisena.

Korkeampi Mieli katsoo asioita ykseyden, Elämän, muiden auttamisen näkökulmasta. Korkeampi Minä pyrkii laajentamaan ihmiskuvaa, Minä tunnetta kaikki huomioonottavaksi.

Se mitä ajattelen, on minun todellisuuteni. Kun kiinnitän huomioni johonkin, se samalla muuttuu omaksi todellisuudekseni.

Korkeampi virike avaa energiakanavia ja antaa avaimen Korkeampaan tiedostamiseen ja näin asioiden ymmärtämiseen. Jos en kiinnitä asiaan huomiota, niin mahdollisuus kuihtuu pois.

Laiva meren aalloilla

kuvaa minun kulkuani elämän tyrskyissä, tunnekuohuissa, ja astraalimaailman myllerryksessä. Minun tulee muistaa, että minulla on Rakkaudellinen Ohjauskeskus, mikä on kaikessa taustalla. Rakastamalla kaikkea, mikä hengittää saavutan kyvyn värähdellä Universaalisesti ja tämän tunneherkkyyden avulla kehittyy vastaanottokykyni Suuren Hengen Värähtelyille. Olen Henkinen Olento, joka mieleni avulla olen yhteydessä Universaalisen Mielen kanssa. Olen kolmiosainen olento MUOTO, HENKI JA MIELI.

Elämän ymmärtämistä, syvempää tiedostamista auttaa suuresti värähtelytasonsa nostaminen eli pyrkiminen Rakkaudelliseen ja totuudelliseen ihmisyyteen, elämällä kiitollisella ja myönteisellä asenteella, nähdä asiat parhain päin.

Minulla on vain tämä nykyhetki. Tässä hetkessä minulla on kuitenkin mahdollisuus kokea Korkeampi Luojani RAkkaudellinen läsnäolo.

Henkisyyden kautta kaikki ovat YHTÄ, aivan kuin aineellisessa kehossani eri solut keskenään. Kun mieli täytetään maallisilla pyrkimyksillä, meilikuvilla, niin se mikä on tärkeintä jää huomaamatta.

Joka yö kun nukahdan kuolen fyysiselle tasolle ja olen elävä ja toimiva henkisellä tasoilla.

Kun Korkea Henkiolento hidastaa värähtelyään, se tulee näkyväksi Rakkautta säteilevänä VALONA tai VALO-OLENTONA.

Sieluni viestittää minulle Rakkauden sanomaa:

Epäitsekästä toisten ihmisten ja elämän auttamista

Vapaan tahdon kunnioittamista

Hyväntahtoisuutta

Totuutta

Henkistä ohjausta

Toivoa

Myötätuntoa

Intuitiota

Univiestejä symbolisena

Olen Rakkausolento. Rakkaus on sieluni energioiden, värähtelyjen kokemista. Rakkautta ja Iloa saan siinä suhteessa, kuin sitä annan muille.


pohdiskeluani

Ei kommentteja: