WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

tiistai 20. huhtikuuta 2010

Sininen energia


"Pääni yläpuolella on loistava Valkoinen Valo, joka muuttuu hiljalleen sinertäväksi ja laskeutuu vähitellen ympäröiden minut utuunsa. Valoisassa sinisessä energiassa minulla on mahdollisuus päästää irti menneestä, antaa anteeksi ja tuntea uusi rauha sekä luottamus. Vapautus menneestä, irti päästäminen ja syvä rauhan tunne, rauha kuin pilvetön taivas. Yhdistyn tuohon rauhaan ja tunnen ympärilläni myötätunnon ja anteeksiannon hengen. Jokainen sisäänhengitys tuo uutta rauhaa ja jokainen ulos hengitys vapauttaa menneestä, antaa anteeksi menneet.

Sininen rauha ympärilläni. Tunnen kuinka säteilevä Sininen Valo laajenee sisälläni jokaisella sisäänhengityksellä. Jokainen hengitys sisään laajentaa Valoa sisälläni joka suuntaan ja valaisee olemukseni jokaisen solun.

Rauha kaikkialla - olkoot kaikki olennot onnellisia ja vapaita pelosta ja hyvinvoivia.

Sanon ääneen:
"Ainoa ääni, joka vaikuttaa minun elämääni on sisimmän olemukseni ja jumallisen viisauden ääni. Kaikkia muita ääniä pyydän ystävällisesti jättämään minut".

pohdintaani

Ei kommentteja: