WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

sunnuntai 18. huhtikuuta 2010

21.12.2012 ...

Olen siirtymässä uuteen ajan ja tilan ulottuvuuteen. Kalojen ajan luonteeseen on kuulunut "valinta". Voin todellakin valita vapaasti. 21.12.2012 uudelleen syntymän aika. Sinisen Kristallisen Käden päivä (viimeistely, parantaminen, muutos). Alkaa viidennen Auringon aikakausi / Kultainen aikakausi/Vesimiehen aikakausi/Kristalli-aika. En rukoile asioita tapahtuvaksi vaan annan niiden tapahtua.

Kalojen ajan kolme suurinta "oppikurssia" , jotka minun tulee olla suorittanut loppuun / kokemuksellinen hyöty.

MYÖTÄTUNTO / SÄÄLI , RAKKAUS / RIIPPUVUUS, HENKISYYS / USKONTO.

Elän siirtymävaihetta, joka antaa minulle valmiudet vuoden 2012 kohtaamiseen. Koen muutoksen, jossa ymmärryskykyni laajenee.

Viidennen Aurinkokunnan ja sen tuoman VESIMIEHEN (nousumerkkini) aikakauden neljä uutta oppikurssia sekä arkkityyppiä ovat:

TOTUUS, MONIPUOLISUUS, VAPAUS, LUOVUUS.

Millaisen maailman haluaisin? Mitä sydämeni halajaa? On oikea hetki olla lapsenmielinen ja lapsellinen. Myönteinen energia lisää elinvoimaani. Ohjaan ajatuksin ja tuntein millaista energiaa haluan tuoda esiin. Luonto on ystäväni. Minun on löydettävä uusi polku, etten päädy toistamaan vanhoja ja huonoksi todettuja tapojani. Jokainen pieni ajatus, tunne ja teko vaikuttaa.


pohdintaani

Ei kommentteja: