WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

torstai 11. helmikuuta 2010

Luottamus



"Uniaikani on usein tuottoisin tapa saavuttaa uutta henkistä kasvua ja ymmärrystä. Saan johdonmukaista ja selkeää opastusta nukkuessa kutsuessani Enkeliä uniinini. Tällä tavoin saan uutta ymmärrystä ja luovia ajatuksia, kun päiväajattelutila on lukkiutunut mustavalkoisiin näkökulmiini.

Nukkuessa päästän irti tiukoista ajattelumalleistani. Meditoin hetken ennen nukkumaanmenoani. Sanon sitten ajatuksissani tai ääneen vahvistaen: "Rakas Jumala ja Enkelit, tulkaa uniini tänä yönä ja antakaa minulle opastusta ja uusia ideoita XXXX tilanteeseeni. Pyydän Teitä auttamaan minua muistamaan nämä ajatukset selkeästi herätessäni. Kiitos ja Amen."

Vaikka en aina muistaisikaan uniani, tämä voimakas affirmaatio muuttaa tietoisuuttani niin, että minulla on hyvin eläviä ja unohtumattomia unia viimeisen tunnin aikana ennen heräämistä.

Uniaika on erinomaista luottamukseni lisäämiseen maailmankaikkeuden erehtymättömään järjestykseen. Yksi helpoin tapa tämän luottamuksen nostamiseksi on avun pyytäminen Jumalalta ja Enkeleitä. Taivas korvaa epäluottamukseni luottamuksella, ja olen luottavampi oman tietoni seuraamiseen. Olen vuorovaikutuksessa Enkelikunnan kanssa unissani. Lisään Enkeliviestieni määrää ja nopeutan puhdistumistyötä vain kutsumalla Enkelit uniini".
pohdintaani

Ei kommentteja: