WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

torstai 28. tammikuuta 2010

Zodiaki




Minä tulen esiin ja mielen tasolla hallitsen. Minä näen toisen itseni ja tuon toisen itsen vähetessä. Minä kasvan ja loistan. Minä rakennan kirkastetun talon ja siellä asun. Kirkastettu Talo, sieluni asuinsija - kaussaalikeho, jossa loistaa ikuinen Aurinko. Minä Olen Se, Mikä Minä Olen. Minä Olen Äiti ja lapsi, Minä Jumala, Minä materia Olen. Minä valitsen tien, joka johtaa kahden (lain) voimalinjan läpi. (ring-pass-not ; kehä-jota- ei -voi-ylittää). Minä soturi olen ja taistelusta minä tulen esiin voittoisana. Minä näen päämäärän, saavutan tuon päämäärän ja sen jälkeen Minä näen uuden. Kadonnut minä olen ylimaallisessa valossa ja kuitenkin tuolle valolle minä käännän selkäni. Elämän vesi Minä Olen, vuodatettu esiin janoisia varten. Minä jätän Isäni Kodin ja kääntyessäni takaisin, Minä pelastun.

Kun planeetat ja niiden eri tasolla olevat vaikutukset eri merkkien kautta yhdistetään oikealla tavalla säteisiin ja se mitä laatua ne edustavat, silloin laajempi teema sielun elämän mysteeristä tulee ymmärrettäväksi ihmismielelle. Ulkoiset olosuhteet määrittelevät persoonan elämää, kätkevät sielun elämän ja peittävät alleen vapauteen pyrkivän hengen elämän.

Tietoisuuden kehitys kulkee massatietoisuudesta Kristustietoisuuden kautta Universaaliin tietoisuuteen.

Ihminen käy kovan ponnistelun synnyttääkseen uutta elämää, Kristuselämän kipinää, sitten lepäämme ponnisteluista, ja sitten alkaakin vasta työ. Otamme sisäisen haasteen vastaan. On opittava hallitsemaan persoonan, sielun ja hengen voimia. Valinta henkisen ja aineellisen maailman välillä. Kun uinuva ihminen herää etsijäksi ja nousee valittuaan henkisen elämän yhä vakaammin kohti sielutietoisuutta, kulkee hän samalla tuon kahden maailman voimalinjan väliin ja vihkimyksen myötä läpi toiselle puolelle sielujen valtakuntaan tai toisella nimellä Alkulähteen (Jumalan) valtakuntaan.

Persoonallisuutemme voidaan jakaa neljään osaan (elementaalipuoleen); fyysinen, astraalinen, mentaalinen ja näiden kolmen kokonaisuus; koko persoonallisen olemuspuolen kaikki elementaalivoimat kokonaisuudessaan, jota kutsumme persoonaksi eli EGOKSI.

Käärmetuli on latenttina itsessämme; juuressamme ja joka vihkimyksissä nousee selkärankamme vartioituja tunneleita pitkin yhä korkeammalle.

Olen selvitellyt ajatuksiani edellisessä elämässäni ja kerännyt voimia ja olen nyt valmis kohtaamaan suuren vastustajan: hengen ja materialistisen voiman voittaakseni itsessäni alemman puoleni. Muutun mantran voimasta Fenix linnuksi ja sieluna lennän korkeuksiin elämäni lakipisteeseen - voittajana, kohti "ylimaallista valoa". Taistelin vesien psyykeen maailmoista kohti valoisampaa ilmastoa.

Kuljen yhä enemmän Valossa, kulkuni on nopeaa; "lennän sieluni siivillä" seuraten intuitiivisuuden nuolia. Minulla on täydellinen mahdollisuus puhdistaa koko persoonallisuuteni; fyysistä-, emotionaalista-, ja mentaalia elementaalia yhdessä. Tranformoidun sielun täydelliseksi kumppaniksi, täydellisesti puhdistuneeksi kuuliaiseksi työvälineeksi, Kristus Rakkauden ja Valon käyttövoimaksi.

Mitä pidempänä kehityksessäni minä olen, sen tärkeämpää on kurinalaistaa alemman luonnon alaiset laadut. Minun tulee opetella hiljaisuutta ja totuutta, ja tarkistaa kuinka oppi on opittu erityisesti puheen suhteen. Olenko täyttänyt Ajan ja paikan velvoitteet, mitään tuhlaamatta; materiaa, aikaa tai energiaa? Olenko täyttänyt Sanan veloitteet, kurinalaistaen kieltäni olemaan väärin laadullistamatta yhtään sanaa, jonka lausun?

Kannan itsen tuskaa itsessäni. Minun tulee oppia ajattelemaan Hologrammisesti, Kokonaisvaltaisesti ja vaivojen edetessä yhä enemmän ja enemmän Energeettisesti.

Kaksi maailmaa fuusioituu, josta virtaa Uuden Elämän Vesi. Olen Alkulähteen (Jumalan) Palvelija, joka tulee Uuteen Maailmaan kantaen UURNAA pääni päällä (Uurna=sieluvoimat). Minun pääkeskukseni ovat stimuloituneet ja Sydän ja Mieli ovat yhtyneet. Kruunustani avautuu yhteys korkeimpaan ja pääni päälle muodostuu pulppuava, kirkkaana virtava Elämän Lähde. Kannan ihmiskunnan tuskaa sisälläni.

Uusi Aika on koittamassa. Uusi Maailma on syntymässä. Uusi Valtakunta on tulossa. Uusi Sivilisaatio on matkalla. Sydämeni tulvii uuden alkua, uuden sointua, ulotun yli raojen, kaikkialle. Olen Maailman Palvelija, Vapautettu, ja Vapaa, palvelen vapaasta tahdostani.

Hamsa, sielu-joutsen, nousee takanani, mahtavana ja uskollisena. Se kohoaa voimakkaan ylväänä siivilleen ja lentää Universumin indigon sineen.

Kristuselämä kohottaa persoonallisuuden uuteen henkiseen maailmaan sielujen maailmaan ja lopulta "Isän Kotiin".

Sielu ja Muoto eivät pysty pakoilemaan toisiaan, vaan ne sidotaan ensin epäharmoniassa toisiinsa, mutta prosessin päättyessä ne ovat löytäneet taivaallisen tasapainon keskenään.

Minun on yhdistettävä pää ja sydän, jotta hienojakoiset energiat voidaan hyödyntää. Minun on kehitettävä päätä ja sydäntä suuntautumaan yhä syvällisempään yhteyteen sielun päämäärän toteuttamiseksi.

Minun tulee elää "tässä maailmassa, mutta ei tästä maailmasta" aivan kuten Kristus opetti, ei enää vetäytyen maailmasta pois kuten "Vanhaan Aikaan".

Minun täytyy selkeästi juurtua (kiinnittää itseni) päämäärääni niin, että korkeampi tietoisuus ankkuroituu "selkärankaani" asti, ettei minun ongelmanani olevat astraaliset harhat pääse liian villeiksi ja sotkeudu persoonani tietoisuuden piiriin siten, että minä kuvittelen eläväni "viimeistä elämääni" tai olevani Alkulähteen (Jumalan) "erityisvalittu" ennalta määrättyä missiota varten. Tämä on yksi suurimmista harhoist.
Katselen hiljaisuuden läpi miljoonien vuosien syntymien ja kuolemien ketjua eläinradan merkistä toiseen, planeettahallitsijoista toiseen.

Suuren Kosmisen olennon pääkeskuksessa Eläinrata on sydänkeskus. Olen Suuren Sydänkeskuksen 12-terälehtisen Zodiakin keskuksessa. Keskuksessa ollen, hiljaa vedän puoleeni magneetinomaisesti kaikista muista merkeistä niiden korkeimmat laadut ja yhdistän ne synteesiksi. Olen matkalla takaisin Isän Kotiin. Pelastan jokaisen Elämäni takaisinpaluun matkallani. Astun Alkulähteen (Jumalan) yhteyteen ikuisen autuuden tilaan. AMEN AMEN AMEN....

Planeettasymbolit:

Kuu, Sielu
Sisäinen turvallisuus, menneisyys, lapsuus, alitajuiset muistot ja käyttäytyminen, reaktiot

Aurinko, Henki
Ilon ja rakkauden energia, luovuus, lapsuuden olosuhteet, isä

Merkurius, Sielu, Hneki ja Materia tasapainossa
Kommunikaatio, puhuminen, tiedon välittäminen, valehtelu

Venus, Henki hallitsee ainetta
Sisäinen nainen, sisäinen arvomaailma, kauneus, rakkauselämä

Mars, Aine painaa sielua
Sisäinen mies, tekemisen motiivit, itsensä puolustaminen, innostuminen

Jupiter, Sielu hallitsee materiaa
Ympäristössä olevat mahdollisuudet, menestyminen, laajentuminen, opiskelu

Saturnus, Materia painaa sielua
Ulkoinen karma,voimavarata, itsekuri, vastuu itsestä, sairaudet, vaikeudet

Uranus, Aine sielun ja hengen puristuksessa
Uudistuminen, vapaus, riippumattomuus, kapina, yksilöllisyys

Neptunus, Sielu ja materia pyrkivät ylös
Alitajunta, intuitio, herkkyys, luvitelmat, itsepetokset, taiteellisuus

Pluto, Hengen kipinä Sielun suojassa aineeseen haudattuna
Sisäinen transformaatio, yksinäisyys, kuolema

Chiron, sisäinen parantaja j opettaja
Muiden auttaminen omien kipeiden kokemusten välityksellä

Asc: Nousumerkki, jokakuvaa persoonallisuutta ja ihmissuhteita

Mc: Keskitaivas, joka kuvaa uraa ja ammattia sekä toissaalta kotia ja perhettä

Kuunsolmu, Tämän elämän päämäärää ja edellisten elämien haitalliset tottumukset

Asteroidit:

Ceres, Vapautuminen menettämisen pelosta ja liiasta huolehtimisesta, lapset, perhe

Pallas, Sisäinen soturi, korkeampi tietoisuus, kosminen viisaus ja tieto

Juno, Henkinen rakkaus, parisielu, henkinen koti, rakkaus ilman ulkoisia sitoumuksia

Vesta, Sisäinen valo ja rakkaus, omistuminen rakkauden työlle, itsensä rakastaminen

Astrologiset huoneet:

1. huone : Persoonalliset valmiudet ja minäkuva
2. huone: henkiset voimavarat, raha, omaisuus
3. huone: kommunikaatio, naapurit, sisarukset
4. huone: syvin alitajunta, koti, perhe ja turavallisuus
5. huone: henkinen luovuus, esiintyminen, lapset
6. huone: työ, velvollisuudet, terveys
7. huone: ihmissuhteet, parisuhde, rakkauselämä
8. huone: sisäinen uudistuminen, yksinäisyys, kuolema
9. huone: tietoisuus, filosofiat, uskonto, matkustaminen
10. huone: kosminen tehtävä, ura ja ammatti
11. huone: vallankumous, uudistukset, riippumattomuus
12. huone: itsensä voittaminen, salatut asiat, uhrautuminen

Zodiaki eli Eläinrata on ympyrän muotoinen noin 17 asteen korkeuskulmassa oleva vyöhyke, joka kiertää maapalloa ja jonka keskiosan ekliptika leikkaa. Ekliptika on Auringon kulkema rata Zodiakilla.

Eläinradan jakaumat:

Kaksijako:
Positiivinen eli miespuolinen
Negatiivinen eli maispuolinen

Kolmijako:
Johtavat eli kardinaalimerkit
Kiinteät merkit
Muuttuvat merkit

Nelijako:
perustana on neljä alkuainetta tuli, ilma, maa ja vesi. Ryhmiä kutsutaan kolminaisuuksiksi.

Ei kommentteja: