WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

tiistai 26. tammikuuta 2010

Minä kartta

Jumalallinen Minä kaavio
Alkulähteen liekki, jumalallinen kipinä

Minulla on oma yksilöllinen henkinen kohtaloni. Jumalallinen Minä kartta auttaa minua ymmärtämään jumalallisen luonteeni ja suhteeni Alkulähteeseen (Jumalaan). Kartta on kuva minusta ja sisälläni olevasta Alkulähteestä (Jumalasta), se kuvaa minua menneisyydessä, nykyisyydessä ja tulevaisuudessa.

MINÄ OLEN Läsnäolo ja kausaalikeho

Jumalallisen Minäni kaaviossa on kolme hahmoa, jotka vastaavat KOLMINAISUUDEN KOLMEA HENKEÄ ja ÄITI JUMALAA.

Ylin hahmo vastaa ISÄÄ (joka on yhtä Äidin kanssa) ja edustaa Minä Olen Läsnäoloani. Minä Olen Läsnäolo on minulle ( meille jokaiselle) yksilöitynyt Alkulähteen (Jumalan) Läsnäolo. Se on minun yksilöitynyt Minä Olen Joka Minä Olen, Alkulähteen (Jumalan) nimi, jonka Alkulähde (Jumala) paljasti Moosekselle Siinain vuorella.

Minä Olen Läsnäoloani ympäröi seitsemän samankeskeistä sateenkaaren väreissä olevaa sfääriä (kehää), jotka muodostavat kausaalikehoni. Kausaalikehoni sfääreihin kerääntyy kaikki, mikä minussa on todellista ja pysyvää. Sfääreissä ovat tallenteet oikeamielisistä teoistani, joita olen tehnyt Alkulähteen (Jumalan) kunniaksi ja ihmisten siunaukseksi monien maanpäällisten inkarnaatioitteni aikana. Ei ole kahta täysin samanlaista kausaalikehoa, koska niiden sfäärien kimmellys heijastaa sielun yksilöllisiä henkisiä saavutuksia.

Ne erityisominaisuudet, joita olen kehittänyt edellisissä elämissäni, määrättävät seuraavien elämieni lahjat ja kyvyt, jotka saan syntyessäni. Nämä kyvyt sinetöidään kausaalikehooni ja saan ne käyttööni korkeamman Minäni avulla.

Pyhä KristusMinä

Jumalallisen Minäni kartan keskihahmo kuvaa Kristusminääni eli Korkeampaa Minääni. Kristusminäni on sisäisen opettajani, suojelijani ja rakkain ystäväni. Hän on myös intuitioni ääni, jonka kuulen sydämessäni ja sielussani. Hän erottaa sisimmässäni tien hyvän ja pahan välillä neuvoen, mikä on oikein ja väärin.

Aivan KristusMinän pään yläpuolella on kuvattu Pyhän hengen Kyyhkynen, joka laskeutuu ISÄ-ÄITI Jumalan siunaamana.

Valkoinen valonsäde, kristallilanka, laskeutuu Minä Olen Läsnäolosta KristusMinän kautta kartan alempaan kehoon. Raamatussa siihen viitataan hopealankana (Saarnaaja 12:6). Tätä "napanuoraa" pitkin ryöppyää virtana Alkulähteen (Jumalan) VALOA, ELÄMÄÄ ja TIETOISUUTTA. Tämän elämän virta mahdollistaa kokemiseni ja henkisen kasvuni.

Jumalallinen kipinä ja neljä alinta kehoani

Kirstallilankani energia ravitsee ja ylläpitää Alkulähteen (Jumalan) liekkiä, joka on kätketty sydämeni salaiseen kammioon. Tätä liekkiä kutsutaan kolminaisliekiksi eli jumalalliseksi kipinäksi. Se on kirjaimellisesti Pyhän Tulen Kipinä Alkulähteen (Jumalan) omasta Sydämestä.

Kolminaisliekillä on kolme "sulkaa". Nämä sulat ilmentävät Alkuläteen (Jumalan) kolmea perusominaisuutta ja vastaavat Kolminaisuutta.

Valkohehkuinen ydin, josta kolminaisliekki saa alkunsa, edustaa ÄITIÄ.

Kun kuvittelen mielessäni itsessäni olevaa Kolminaisliekkiä, näen sinisen sulan vasemmalla. Se ilmentää Alkulähteen (Jumalan) VOIMAA JA vastaa ISÄÄ.

Keskellä oleva keltainen sulka, ilmentää Alkulähteen (Jumalan) VIISAUTTA ja vastaa POIKAA.

Vaaleanpunainen sulka oikealla ilmentää Alkulähteen (Jumalan) RAKKAUTTA ja vastaa Pyhää Henkeä.

Kun minulla on käytettävissäni Kolmoisliekkiini ankkuroitunutta VOIMAA,VIISAUTTA ja RAKKAUTTA, voin täyttää olemassaoloni tarkoituksen.

Alahahmo kartassa edustaa Sieluani. Sieluni on neljän erilaisen "kehon" suojaama. Niitä kutsutaan neljäksi alemmaksi kehoksi:
1. Eetterikeho /Muistikeho
2. Älykeho
3. Tunnekeho/Halukeho
4. Fyysinen keho

Nämä ovat sieluni kulkuvälineet sen maanpäällisellä matkalla.

Eetterikehoni /Muistikehoni on identiteettini suunnitelma. Siinä on myös muistot kaikesta siitä, mitä ikinä on tapahtunut sielulleni, ja kaikki ne impulssit jotka olen lähettänyt sieluni kautta luomisestani lähtien.

Älykehoni on havaintokykyjeni astia. Kun se on puhdas, siitä voi tulla Alkulähteen (Jumalan) mielen astia.

Halukehossani, jota sanotaan myös tunnekehoksi, ovat ylemmät ja alemmat haluni ja tunteitteni tallenteet.

Fyysinen kehoni on lihan ja veren ihme ja antaa sielulleni mahdollisuuden kehittyä aineen maailmassa. Kartassa alahahmo vastaa Pyhää Henkeä, sillä sieluni ja neljän alemman kehoni on tarkoitus olla Pyhän Hengen Temppeli.

Alahahmoa ympäröi violettiliekki - muuntva, Pyhän Hengen henkinen tuli.

Voin kutsua violettiliekkiä päivittäin puhdistaakseni neljää alinta kehoani ja kuluttaakseni kielteisiä ajatuksiani, kielteisiä tunteitani ja huonoa karmaani.

Violettiliekkiä ympäröi VALON PUTKI, joka laskeutuu Minä Olen Läsnäolostani vastauksena kutsuuni. Se on valkoisen valon lieriö, joka suojelee minua 24 tuntia vuorokaudessa niin kauan kuin säilytän harmoniani. ÄITI JUMALA keskittää energiaansa minuun Alkulähteen (Jumalan) PYHÄN TULEN välityksellä, joka nousee chakrojeni kautta kuin valon suihkulähde.

Chakra on sanskritin kieltä ja merkitsee eetterikehossa olevaa henkistä keskusta. Jokainen chakra säännöstelee energiavirtausta eri puolelle kehoani. Seitsemän päächakraa sijoittuvat pitkin selkärankaani peruschakrasta kruunuchakraan.

Sielun kohtalo

Sielu on Alkulähteen (Jumalan) mahdollisuus. Sielun maaanpäällisen kehityksen tarkoitus on täydellistyä oman Pyhän Kristusminän opetuksessa ja palata takaisin Alkulähteen (Jumalan) luo yhdistymällä Minä Olen Läsnäoloonsa ylösnousemuksen rituaalissa.

Mitä tapahtuu sielulle inkarnaatioiden välillä?

Minä Olen Läsnäolo vetää kristallilangan takaisin, kun sielun inkarnaatio maan päällä on päättynyt.

Kolminaisliekki palaa Pyhän Kristusminän sydämeen ja sielu siirtyy korkeimmalle tietoisuuden tasolle, jonka se on saavuttanut kaikissa inkarnaatioissaan. Mikäli sielu ansaitsee sen, sitä koulutetaan ruumiillistumien välillä ylösnousseiden mestareiden retriiteissä tai henkisissä kodeissa taivasmaailmassa. Siellä sielu opiskelee niiden viisaiden enkelten ja mestareiden kanssa, jotka ovat saavuttaneet mestaruuden omalla erikoisalallaan.

Jotta sielu voi lopullisesti yhdistyä Alkulähteeseen (Jumalaan), sen täytyy tulla yhdeksi Pyhän Kristusminän kanssa ja sen on täytynyt tasapainottaa vähintään 51 prosenttia karmastaan sekä täyttää oman jumalallisen suunnitelmansa mukainen elämäntehtävä maan päällä.

Kun sieluni saavuttaa Ylösnousemuksen ja palaa takaisin Alkulähteen (Jumalan) luokse, minusta tulee ylösnoussut mestari, joka on vapautunut jälleen syntymisen pyörästä ja saa iankaikkisen Elämän Kruunun.

Lähde: The Summit Lighthouse. Helsinki




Ei kommentteja: