WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

tiistai 19. tammikuuta 2010

Aura ja chakrat

"Minun fyysistä kehoani ympäröi energioiden kerrostuma, jota kutsutaan AURAKSI. Samanlainen energiakenttä ympäröi kaikkea elävää. Tämä näkymätön kenttä on keholleni elintärkeä. Se ohjaa energioita sisälle kehooni sekä vastavuoroisesti ulos kehostani.

Aurani eri kerrostumia ovat eteerinen-, emotionaalinen-, mentaalinen- ja henkinen kerros. Jokainen näistä Aurani kerrostumista värähtelee omalla energiataajuudellaan ohjaten minua kokonaisuuteen niitä asioita, tapahtumia, ajatuksia, tunteita, joita minä magneetin tavoin vedän puoleeni. Aurani toteuttaa minun luomaa todellisuutta ohjaamalla minun luomia asoita minun elämääni. Aurani toiminta ohjaa minua kehittymään ja läpikäymään minun kohtaamiani asioita. Sen avulla fyysinen kehoni pystyy ylläpitämään terveyttä ja tasapainottamaan tunteita. Aurani toimii myös suodattimena minun ja universumin välillä.

Eteerisen aurani kerrostuma ohjaa ravitsevaa energiaa kehoni soluille. Koska se sijaitsee lähinnä kehoani, se toimii myös eräänlaisena kehoni suojakerroksena. Ajatukset vaikuttavat herkästi eteerisen aurani toimintaan, myönteisten ajatusten hoitaessa sitä.

Aurani emotionaalinen kerrostuma sisältää tunteita sekä tunteista koostuvia muistoja, asenteita ja päätöksiä. Tätä kerrostumaa kutsutaan myös astraalikehoksi. Kaikki kohtaamattomat tunteet ja pelot sijaitsevat tässä aurani kerrostumassa.

Aurani mentaalinen kerrostuma koostuu ajatuksista ja asenteista. Se heijastaa minun suhtautumista ympäristööni.

Aurani henkinen kerrostuma, jota kutsutaan myös spirituaaliseksi AURAKSI, ohjaa henkistä ymmärrystä ja ykseyden kokemista. Kaikkia auran kerrostumia voi tietoisesti kehittää ja tasapainottaa huomioimalla, mitä ajatuksia ja tunteita niihin liittyy. Aurani kerrostumat ovat jatkuvassa vuorovaikutuksessa kehoni chakrajärjestelmän kanssa.

Kehoni seitsemän päächakraa eli energiakeskusta toimivat portteina kehoni sisäiseen ja ulkoiseen energiajärjestelmään.

Chakrat ylläpitävät minun energiatasoa ja energiahyvinvointia. Terve ja hyvinvoiva chakra ravitsee kehoani ja mieltäni. Tukkeutunut tai vuotava chakra laskee minun kokonaisuuden energiatasoa, vaikuttaen minun ajatuksiini ja asenteisiini, hidastaen samalla minun henkistä kasvuani.

1-3 chakrat toimivat yhteistyössä fyysisen kehoni ja maapallon kanssa

2-6 chakrat ovat auki kehoni etupuolen keskeltä sekä samasta kohdasta kehoni takapuolelta

4-7 chakrat toimivat yhteistyössä sieluni ja universumin kanssa

Juurichakra on auki vain alapäin
Kruunuchakra on auki vain ylöspäin


1 Juurichakra (punainen)

Rakastan maapalloa, rakastan ja hyväksyn nykyisen hetken sellaisena kuin se on ja tiedän että minulla on voimat ja kyvyt muuttaa sitä tarvittaessa. Olen turvassa. Minusta pidetään huolta.

2. Napachakra (oranssi)

Iloitsen omasta sukupuolisuudestani olla nainen/mies. Päästän pelkoni vapaaksi kohtaamalla ne. Olen vapaa peloista.

3. Pallea chakra Solar Plexus (keltainen)

Arvostan taitojani. Luotan kykyihini. Arvostan ja kunnioitan. Olen voima ja luottamus.

4. Sydänchakra (vaaleanpunainen, vaaleanvihreä)

Rakkaus kaikessa mitä koen, tunnen, aistin ja luon. Olen Rakkaus ja hyväksyntä ja anteeksianto.

5. Kurkkuchakra (turkoosin sininen)

Olen levollisuus ja selkeys. Olen vapaus ja voima. Ilmaisen totuuden. Koen ja näen kauneutta kaikessa.

6. Otsachakra (tummansininen/ indigo/ violetti

Olen selkeys ja laaja-alaisuus. Visioni ovat kirkkaat ja selkeät. Luotan intuitiooni.

Otsachakra on viestintäväylä sieluni ja universumin, loogisen mieleni ja kehoni välillä.

7. Kruunuchakra Päälakichakra ( valkoinen, kulta, violetti)

Väylä maailmankaikkeuteen, jumaluuteen, sieluuni ja korkeimmaan tietoisuuteen ja ulottuvuuksiin.

Maailmankaikkeus on minussa ja minuuteni on maailmankaikkeudessa. Olen ykseys ja rauha.

Ajatusmallini luo tuntemuksia, tuntemukseni luo tunteita ja tunteeni luovat todellisuuteni.

Pelko ja Rakkaus ovat saman energian eri laatuja. Pelko on Rakkauden negatiivinen puoli.

Jos perusenergian korkeimmat värähtelyt eivät virtaa energiakenttäni läpi, tuosta energiasta tulee pelkoa. Jos taajussasteikon korkeamman osan sallitaan virrata, pelko häviää ja Rakkaus jää.

En saa kiinnittää huomiota vaikeuksiini. Hyväksyn, että ne ovat olemassa, avaan sydämeni ja katson niiden sulavan joksikin kauniiksi. Hymyilen, halaan ja syleilen kanssaihmisiäni kiitollisuuden ja ihmetyksen kera. Näin uusi maailma syntyy. Rakkaus muuttaa planeetan kauniiksi valon ilmaisumuodoksi".



pohdintaani

Ei kommentteja: