WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

lauantai 23. tammikuuta 2010

Affirmaatio 1.

Äärettömyyshengitys "Haitarihengitys"

Sinun pitää ilmaista aikomuksesi (affirmaatio) ennen pyhän hengityksen aloittamista - esim. säteillä violettiliekkiä tai timantinkovia valohiukkasia maailmaan.


Syvä sisäänhengitys, joka alkaa alavatsasta. Hengitä hitaasti syvään, kun laajennat vatsan ja sitten rinnan aluetta ja kuvittele hengityksen hitaasti nousevan kruunuchakraasi ja siitä ulos.


Kun olet täyttänyt keuhkosi maksimiin, pidättele hengitystä sama aika, mikä meni sisäänhengitykseen. Esim. hengitä sisään laskien viiteen tai seitsemään, pidättele hengitystä laskien viiteen tai seitsemään, hengitä ulos ja pidättele taas laskien viiteen tai seitsemään, kunnes tämä prosessi tuntuu mukavalta.


Kuvittele valopallon hitaasti liikkuvan alas valopilarissasi, kun vähitellen vapautat hengitystä. Vedä vatsa sisään, kun pidättelet hengitystä taas laskien viiteen tai seitsemään, ennen kuin aloitat seuraavan sisäänhengityksen.




"Olla maailmassa, muttei maailmasta" on yksi tärkeimmistä totuuksista, joka minun on opittava ja jota minun on sovellettava.


Affirmaatio: vahvistavat itseluottamusta ja turvallisuuden tunnetta. Ne virtaavat rukouksen lailla ulospäin, mutta myös yhdistyvät henkeen todellisuudessakin.

Ei kommentteja: