WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

perjantai 4. joulukuuta 2009

Korkeampi itse ja matka


"Korkeampi itse on sitä, mitä todellisuudessa olen. Korkeampi itse valitsee, mistä se haluaa puhua. Minulla on Korkeampi itse auttamassa minua tekemään matkaani korkeimman totuuden valossa. Korkeampi itse on fiksumpi kuin minä ja se tuntee vain totuuden, mikä tässä tapauksessa on Rakkaus. Yksi matkastani on luottaa Korkeampaan itseeni. Korkeampi itse on ylläni kuin peitto ja se tietää kaiken, mitä minun täytyy tietää tehdäkseni matkani korkeammassa valossa. Se tietää, mistä matkassani on kyse. Korkeampi itse ei tee matkaa puolestani mutta se opastaa minua matkallani".


"Matka pelosta Rakkauteen on tärkein osa mitä tahansa matkaa, mitä teen tällä tietoisuustasolla. Kun olin äitini kohdussa, tunsin rakkauden ja kaikki oli hyvin. Rakastin päivän jokaista minuuttia ja sekunttia, mutta minulla oli tämä ohjelma tai matka, mitkä minun oli esitettävä tässä ulottuvuudessa. Niinpä ensimmäinen ja suurin pelkokokemukseni oli, kun tulin äitini synnytyskanavan läpi ja vedin ensimmäisen kerran henkeä ja aloitin ihmisenä olemisen matkan. Siitä hetkestä saakka olen tehnyt matkaa pelosta Rakkauteen.


Vauvana uni oli tavallinen tila meditoida. Nukuin kaiken päivää, koska ymmärsin tämän meditointimatkani.


Kun vanhenen ja vanhenen, tunnen enemmän ja enemmän pelkoa ja unohdan, miten meditoida. Minun on vain muistettava miten meditointi tapahtuu, en ole sitä unohtanut. Meditoinnin aikana saan vastauksen ja sitten minun on tehtävä matka. Matkassa on aina kyse siirtymisestä pelosta rakkauteen ja kun opin rakastamaan, löydän totuuden, koska rakkaus on totuus ja totuus on rakkautta.


Kun en enää tunne pelkoa, en enää usko sitä kenellekään. Elän sydämestäni ja tiedän, ettei mikään ulkopuolellani voi vahingoittaa minua. Olen rakkaudessa. Se on matka.


Kun tunnen sen pienen valonkipinän, joka on Korkeampi itseni, esiin tuomani informaatio tulee sydämestä, rakkauden vihreästä valosta. Kun saavutan Korkeamman itseni meditoinnin kautta, se voi kertoa minulle, mitä minun on tarkoitus tehdä.


Rakkaus on viisauden huipentuma. Viisaus tulee muuntaa Rakkaudeksi; Rakkaus muuntuu onnellisuudeksi.


Meditatio on Tieteellinen järjestelmä sisäisen informaation vastaanottamiseksi.

"Muista, että kehosi on elävän Jumalan temppeli, ja että Kaikkivaltias asuu sinussa."


Minun on vaivuttava syvälle unenomaiseen tilaan yrittäessäni keskustella Korkeamman itseni kanssa.


Minulla on oltava samanlainen mieli kuin lapsella on, minun on oltava puhdas ja yksinkertainen. "

Kunnioitus 

Yhteys Rakastavan Aikuisen ja Rakastetun Sisäisen Lapsen välillä on Korkeampi itse. Yhteys ja tasapaino näiden kahden välillä - Aikuinen/Lapsi, isä-Jumala/äiti-Jumala, maskuliinisuus/ feminiinisyys, jin /jang, - muodostaa Korkeamman Itsen.


Korkeampi Itse on VOIMAN sisin olemus, synnyttävä, ravitseva, elämää antava ja elämää kantava luova elementti sisimmässämme ja maailmankaikkeudessa. Kaikki elämä on peräisin isä-Jumalan ja äiti-Jumalan, maskuliinisuuden ja feminiinisyyden välisestä tasapainosta. Se on väkivallatonta, se ei koskaan tapa, se ei koskaan tuhoa; se vain synnyttää elämää ja Rakkautta ja on siksi olennainen osa rauhaa.
* Anna Sisäisen Lapsesi puhua *

Ei kommentteja: