WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

sunnuntai 1. marraskuuta 2009

Syvälle sisään

"En voi luoda täydellistä elämää, täydellistä suhdetta tai täydellistä ympäristöä itselleni, aviomiehelleni tai lapsilleni. Enkä voi pakottaa, tuputtaa tai järjestää tätä omin ponnisteluin - vaikka kuinka kovasti yrittäisin.


Se " täydellinen kokemus " mitä etsin elämästä, ei tule vastuullisesta osallistumisesta tarpeisiin ja velvollisuuksiin eikä sen valvomisesta, että kaikki muut joihin luotin, täyttävät myös velvollisuutensa.


Sitä täydellisyys kokemusta mitä haluan, ei voi järjestää fyysiseen maailmaan ympärilläni, kuten olen yrittänyt tehdä menneisyydessä. Sen sijaan se tulee siitä, että sallin itseni kokea maailman sydämessäni. Tämä maailma on luonnostaan täydellinen, juuri sellainen kuin se on. Sisäinen tietämykseni on se täydellinen paikka sydämessäni. Se on hiljainen paikka, missä minulla on kaikki vstaukset kysymyksiini.


Aina kun huomaan itselläni olevan epäilyksiä tai tunnen olevani kietoutuneena hämmennyksen sumuun, pysähdyn hetkeksi ja tunnen. Menen syvälle sisään ja yhdistyn sydämeni olemukseen. Tunnen sieluni sykkivän sydämeni rytmissä. Kuuntelen jokaistalyöntiä... ja kuuntelen hengitystäni, joka seuraa tuota lyöntiä. Kuuntelen sitä riittävän pitkään, kunnes tunnen rauhaa ja hiljaisuutta.


Mieleni ei tarvitse kysyä mitään, kun sydämeni tietää jo vastauksen, ennen kuin kysymys esitetään. Sydämeni tietää tämän: ihannekumppani jota etsin - sielunkumppani - ei ole ulkopuolellani, vaan sisälläni.


Se on sieluni. Sieluni on täydellinen kumppani minulle. Sieluni ie ole mitään sen vahempää, kuin Jumala täydellistä Rakkautta minua kohtaan.


Sisäinen tietämys on armolahja, mikä tulee minulle, kun päätän muistaa jumaluuteni. Kun otan tämän lahjan vastaan ehdottomasti, epäröimättä ja täysin luopuen egon haluista, moom sydämeni sykkii todellisen Rakkauden rytmissä ja sieluni kuiskauksista tulee mahdottomia sivuuttaa.


Jokaisella askeella minkä kuljen käsi kädessä sieluni kanssa - sydämessäni sykkivän Rakkausrytmin tahdissa - näen, ketä vedän puoleeni. Näen, kuka vastaa tähäön rytmiin ja tähän sydämenlyöntiin. Kun tietoisesti ja rakastavasti otan paikkani oman onnellisuuteni maailmankaikkeuden keskellä - asettamatta tarpeettomia vaatimuksia itselleni tai toisille - niin näen, että päätösten tekeminen ei ole sittenkään vaikeaa.


Olen Rakkauden Valosta lähtenyt vaeltamaan maan päälle. Minun sydämessäni on Rakkauden ja tietoisuuden avautuminen. Rakkaus on läsnä kaikissa ja kaikessa. Kun kiinnitän huomioni Rakkauteen, niin lähden sitä itse säteilemään ympärilleni. Tulen huomaamaan Rakkauden ja oman totuuteni merkityksen elämässäni. Minun sisäinen tieto, seiluni, nousee esiin. Minun tulee kuunnella omaa sisintäni ja välittää toinen toisistamme. Levittää Puhdasta Rakkautta ajatuksillani, sanoillani ja teoillani".

pohdintaani Rakkauden Valossa...

Ei kommentteja: