WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

sunnuntai 1. marraskuuta 2009

Eritaajuisia energioita

Olemme Valo-olentoja, lähtöisin erilaisista Rakkauden ja Valon taajuuksista. Voimme puhua kiteytymistä, jotka ovat kaikki osa maailmankaikkeutta, mutta pitävät sisällään eritaajuisia energioita. On olemassa neljä kiteytymistä: avaruus-, tähti-, maa- ja enkelikiteytymiä.

Olen Valo-olento, Enkeli, joka koostuu useista ulottuvuuksista tai tasoista. Eri vihkimykset menevät eri tasoille. 

Tunnistettavissa on 44 eri tasoa ja sädettä, jotka vaikuttavat tunnettuun fyysiseen elämään.

44 taso on hyvin Jumalallinen taso, josta voidaan ainoastaan yrittää kuvailla jotain ja sen takanakin on vielä maailmoja.

http://en.wikipedia.org/wiki/Seve_rays
http://www.sanatkumara.info/Initiations.htm


Ei kommentteja: