WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

sunnuntai 11. lokakuuta 2009

Vihkimys Portti























"I come forth and from the plane of mind I rule." " Minä tulen esiin ja mielen tasolla hallitsen."

Voima liikuttaa, muuttaa asioita.

" I see my other self and in the waning of that self I grow and glow." "Minä näen toisen itseni ja tuon itsen vähetessä, Minä kasvan ja loistan."

Seison Vihkimys Portin edessä, näen vasemman pilarin olevan hopeinen - ilmentäen lunaarista, persoonallista puoltani ja toisen pilarin kultainen, ilmentäen solaarista, sielu-osapuolta. Näen Aurinkoenkelini Portin toisella puolella, itseni toisella. Aurinko nousee sielustani saaden aikaan hehkun ja säteilyn persoonalliseen maailmaan, jonka voimasta se alkaa vähetä ja muuntua. Olen hiljaa indigon tähtitaivaan alla. Käsissäni on kultaisia Tiedon omenia, symboloiden rakkauden ja viisauden tekoja muiden ihmisveljiä ja sisaria kohtaan. Näen Palvelun Polun edessäni, johtaen Portin toiselle puolelle.

" I build a lighted hourse and therein dwell." "Minä rakennan kirkastetun talon ja siellä asun."

Olen Suuren Elämän meren rannalla. Tiedostan sieluni tahto rakentaa Kirkastettu Talo, sieluni asuinsija - kausaalikeho, jossa loistaa ikuinen Auringon Valo. Olen Kirkastetussa Talossa, Salaisessa Paikassa jossa Valo asuu.

" I am That and that Am I." "Minä olen Se, mikä Minä Olen."

Näen Pimeyden, joka on latenttina uinuva tietoisuus. Pimeyteen räjähtää Aurinko, ensimmäinen Itse Tietoisuus. Aurinko laskeutuu sydämeeni ja sanon: "Minä Olen Se." Seison yön hiljaisuudessa Siriuksen loistaessa Täydellisessä Hiljaisuudessa pääkeskukseeni laskeutuu Tähti. Olen VihkimysValon läpäisemä. Voimasta värähdellen, säteilen magneettisesti. Sanon: "Isä tapahtukoon Sinun Tahtosi, ei minun."

"I am the mother and the child, I God, I matter Am." "Minä olen äiti ja lapsi, minä Jumala, Minä materia Olen."

Olen sokeana pimeydessä syvällä aineen sisälllä. "Ajan ja tilan kohdussa." Näen aineen sisäisen muodon, Kuusisakaraisen Tähden. Pyrin ymmärtämään, mihin Jumala on aineen tarkoittanut ja mihin muotoa tarvitaan. Hengitän indigoa Valoa. Näen myyttisen olennon, jolla on Enkelin kasvot ja Leijonan ruumis. Sfinksin mysteeri sielu ja muoto yhdessä. Sydämei kautta virtaa Valoa, Viisauden Valoa. Valo ympäröi minut kokonaan. Olen pelkkää hohtavaa VAloa. Sydämeni sykkii Valoa ja on pakahtumaisillaan. Näen ihmiskunnan keskellä Kristuksen, jonka sydämestä ja siunaavista käsistään säteilee aikakausien Kauneus, Hyvyys ja Rakkaus.

" Warrior am I and from the battle I emerge triumphamt." "Minä soturi olen ja taistelusta minä tulen esiin voittoisana."

" I see the goal, I reach that goal and then I see another. " "Minä näen päämäärän, saavutan tuon päämäärän ja sen jälkeen Minä näen uuden."

Hengitän Valkoista Valoa. Näen Kultaisen portin edessäni, jonka edessä seisoo Kentauri kultainen nuolipyssy kädessään ja katsoo minua rohkeasti silmiin. Virittäydyn Aurinkoenkeliini - Sieluuni, ja kuuntelen. Kentaurin ja Portin takana avautuu Universumi miljoonine tähtineen. Kentauri osoittaa Tulisella nuolellaan kohti Galaktista keskusta. Intuitiivisen tietoisuuden silmin näen paikkaan, missä Jumalan Rakkaus tunnetaan, ja jossa Ratsastaja seisoo valmiina ampuen läpi POrtin Palavan Nuolensa minuun. Muutun Valkoiseksi Hevoseksi, Kristus Rakkauden ja Valon Käyttövoimaksi. Seison portilla vartiossa Valkoisena Hevosena Kentauri toisella puolella osoittaen Tulinuolellaan Salaiseen Paikkaan. Jään Portille, odottaen oikeaa hetkeä.

" Lost am I in light supernal, and yet on that Light I turn my back." "Kadonnut minä olen ylimaallisessa Valossa ja kuitenkin tuolle Valolle minä käännän selkäni."

"Water of Life am I, poured forth for thirsty men. " " Elämän Vesi Minä olen, vuodatettu esiin janoisia varten."

Sydämeni mieleni yhtyy. Kruunustani avautuu jatkuva yhteys Korkeimpaan ja pääni päälle muodostuu pulppuava, kirkkaana virtaava Elämän Lähde.

" I leave the Fathers Home and turniing back, I save." "Minä jätän Isäni Kodin ja kääntyessäni takaisin, Minä pelastan."

Muoto ja Sielu fuusioituu. Sielun ja persoonan erottamaton yhteys. Kristuselämä kohottaa persoonallisuuden uuteen henkiseen maailmaan sielujen maailmaan ja lopulta "Isän Kotiin."

Ei kommentteja: