WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

lauantai 10. lokakuuta 2009

Verho ohenee

Kaksi polkua













Verho ohenee

Miksi maailmassa on tällä hetkellä aika raskastakin elää? Luotanko elämään? Luotanko korkeampaan Voimaan ja siihen että jokainen kipeäkin juttu vie minua vain enemmän Valoon?

Verho välillämme on ollut paksu, mutta se ohenee kaiken aikaa. Kun verho ohenee, näen Alkulähteen (Jumalan) jokaisessa ihmisessä yhä vain selkeämmin. Nyt kun verho ohenee, Valo näkyy ja Valo on aina totuus. Valo näkyy sydämeeni ja kun Valo lisääntyy, lisääntyvät myös ympärilläni näkyvät haasteet. Siksi elämäni voi ajoittain tuntua nyt raskaalta. Mutta se on raskasta vain, koska olen menossa kohti parempaa. Elän puhdistuvassa maailmassa, itsekin puhdistuen".
"pohdintaani

Ei kommentteja: