WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

maanantai 12. lokakuuta 2009

Täynnä uskoa itseeni

"En enää halveksi itseäni - kunhan vain tunnen - vaikka vain aavistuksenomaisesti, ettei minussa ole halveksuttavaa muu kuin se, missä oman väärintulkintani kautta teen halveksittavan. Tästä päivästä lähtien en enää samaista itseäni alhaiseen ja kelvottomaan. Tästä päivästä lähtien en koskaan enää havittele " alemman " perään itsessäni, - minusta tulee hengen vuoristokiipeilijä, joka kamppailee ylöspäin, ylös tahmeasta savikosta kovaksi tallatuille arjen teille.


Vapain askelin minun tulee astella sitä vuoristopolkua pitkin, joka johtaa minut omille vuorenhuipuilleni omassa sisimmässäni!


Siellä kohtaan itseni, " ihmisenä " ihmisen kotimaassa".

pohdintaani

Ei kommentteja: