WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

torstai 1. lokakuuta 2009

Sowilo

Kun nostin Sowilo-riimun, se kysyi minulta, mitä minun elämänvoimalleni tapahtui.

Kokonaisuuden pitää ehjänä elämänvoima. Tämä sama voima saa minutkin kasvamaan ja ennen kaikkea pysymään koossa.

Sowilo-riimu kutsuu minua sille paikalle, mihin minä sovellun parhaiten. Sowilo-riimu kehottaa minua löytämään elämäni keskuksen. Silloin minä löydän itseni.

Hengen soturi pyrkii kohti kokonaisuutta ja ehjäksi tulemista. Sowilo kuvaa koko elämänvoimani ilmentymistä tässä hetkessä. Minulla on juuri nyt käytössäni sellainen eläänvoima, jota ei toinen ihminen tai toinen olento pysty millään konstilla pysäyttämään. Olen syntymässä uudelleen ja ehkä kokonaan uuteen maailmaan. Pidän mieleni avoimena ja sydämeni tohkeana edessäni olevien ratkaisujen tekemisessä.

Omia sisäisiä prosesseja on helpompi ymmärtää ja aika on mitä otollisin henkiselle kasvulle. Sowilo on aurinko ja elämää antava voima.

Sowilo on riimutulkinnoissa:
erittäin voimakas riimu. Se on merkki voiman lisääntymisestä sekä fyysisessä että henkisessä mielessä. Edessä on haasteellisen kasvun kausi ja selviäminen esteiden yli.
Lähde: astro


Ei kommentteja: