WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

lauantai 26. syyskuuta 2009

Totuuden etsijä

Kuva takapihaltani / oma kuva

"Esteitä kyllä elämä tarjoaa, silti haluan avata sydämeni ja sieluni ovet. Vaikka surun tähdellä asunkin seisoen kaikkien tähtivoimien keskellä haluan oppia unohtamaan itseni, uhrautumaan, rakastamaan uskollisesti ja rajattomasti. Tästä minun on aloitettava, tästä, missä seison. Haluan oppia kaikin puolin itseni tuntemaan. Luopua itsestäni, omasta itsekkyydestäni, pistää miekan sydämeeni, kuolla totuuden puolesta. Totuus on aina sellainen, että se vapauttaa. Totuus on uutta elämää. Rukoilen itselleni totuuden tietoa, viisautta, valaistusta ja henkeä. Ei mikään voi minua horjuttaa. Olen totuudenetsijä, ajattelen, kyselen, tahdon tietoa elämästä ja kuolemasta. En tahdo elää turhaan, tahdon lähestyä elämän porttia. Näen rakkauden vaatimukset hengessäni, en vain osaa niitä toteuttaa. Minun on opittava rakastamaan. Haluan olla kirkas olento, jonka olemus on totuutta, rakkautta, puhtautta ja rauhaa. Haluan omaksua hyvän ja astua ahtaasta portista sisälle Sinun yhteyteen".


"AAMEN"
rukous

Ei kommentteja: