WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

perjantai 25. syyskuuta 2009

Salaperäinen Opastajani


Tieteessä Jumala on Ensimmäinen Aiheuttaja; Uskonnossa hän on Universaalinen ja rakastava Isä; Filosofiassa hän on se ainoa olento, joka on olemassa itsestään - joka olemessaolonsa osalta ei ole riippuvainen mistään muusta olennosta, mutta joka auliisti antaa olemassaolon todellisuuden kaikille olevaisille ja kaikille muille olennoille.

Mikä erehdys onkaan haaveilla kaukana taivaissa olevasta Jumalasta, kun Universaalisen isän henki asuu oman mielenne sisimmässä. Salaperäinen Opastaja, paratiisillinen Ajatuksensuuntaaja!

Jumala on minun universumi-Isäni ja minä olen hänen planetaarinen lapsi.

Universaalinen Isä asuu Paratiisissa, universumien keskipisteessä, hän on aktuaalisesti (aktuaalinen =ajankohtainen, nykytärkeä, todellinen) läsnä myös avaruuden maailmoissa lukemattomien ajallisten lastensa mielessä, sillä hän on heidän sisimmässään Salaperäisenä Opastajana. Ikiaikojen Isä on planeetoilla asuvista kuolevaisista pojistaan samalla kertaa sekä mahdollisimman kaukana että mitä läheisimmin heihin yhteydessä.

Jumala, joka on antanut ihmiselle käskyn olla täydellinen niin kuin hän on täydellinen, on laskeutunut taivaasta, jotta hänestä Suuntaajana tulisi ihmisen kokemuksellinen kumppani sen ylimaallisen määränpään saavuttamisessa, joka näin on asetettu. Ihmisen mielessä asuva Jumalan osanen on absoluuttinen ja kvalifioimaton vakuutus siitä, että ihminen voi löytää Universaalisen Isän liitossa tämän jumalallisen Suuntaajan kanssa, joka tuli esiin Jumalasta löytääkseen ihmisen ja tehdäkseen tästä JumalanPojan jo, kun tämä vielä elää lihallisessa ruumiissa.

Jokainen kuolevainen, joka tietoisesti tai tietämättään seuraa hänessä olevan Suuntaajansa johdatusta, elää Jumalan tahdon mukaisesti. Tietoisuus Suuntaajan läsnäolosta on tietoisuutta Jumalan läsnäolosta. Suuntaaja on ihmisen pettämätön kosminen kompanssi, joka aina ja erehtymättä suuntaa sielun Jumalaa kohti.

Pystynkö todellisuudessa edes tajuamaan mitä merkitsee se, että sisimmässäni on Suuntaaja? Käsitänkö todellakaan, mitä merkitsee, että minulla on sisimmässäni asuva ja finiittiseen kuolevaiseen olemukseeni fuusioituva absoluuttinen ja infiniittisen Jumaluuden, Universaalisen Isän, absoluuttinen osanen?

Ajatuksensuuntaajista ei tulisi ajatella, että ne elävät ihmisten aineellisissa aivoissa. Ne eivät ole maailmojen fyysisten luotujen elimellinen osa.

Minusta puuttuu niin paljon rohkeaa päättäväisyyttä ja pyhittynyttä yhteistyöhalua, että sisimmässäni asuvan Suuntaajan on kutakuinkin mahdotonta kommunikoida suoraan mieleni kanssa.

Suuntaaja ei ole omatuntoni. Omatunto on inhimillinen ja puhtaasti psyykkinen reaktio.

Suuntaaja on aina lähellä minua, ja osa minua, mutta vain harvoin se kykenee puhumaan minulle suoraan niin kuin toinen olento toiselle. Älylliset päätökseni, moraaliset valintani ja hengellinen kehitykseni lisäävät kehä kehältä Suuntaajani kykyä toimia mielessäni.

Ajatuksensuuntaja asuu mielessäni, se laatii suunnitelmia minun ikuista elämänuraani varten, se tekee tästä suunnitelmasta sovituksia, ja muunnelmia ja kaorvaa niitä toisilla suunnitelmilla kulloistenkin olosuhteiden vaatimalla tavalla. Ajatuksensuuntaaja tuntee minuakohtaan kiintymystä, ja odottaa herkeämättä tilaisuutta toimiakseen päättäväisesti minun tekemän valinnan mukaisesti.

Aineellinen mieleni on se areena, jolla persoonallisuuteni elää, on itsetajuinen, tekee päätökset, valitsee Jumalan tai hylkää hänet, iäistää tai tuhoaa itsensä.

Lähde: Urantia-kirja
http://www.urantia.org/fi/urantia-kirjasta/lue

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei ja yötä.

Mietin voisiko kaiken lähettäjä ja luoja olla äiti.
Minä mieltäisin asian niin. Isät ovat usein kovin kapea katsoisia, vaikka maalliseen vertaan. Äideillä kokonaisuus ja lempeä solidaarisuus ilman sotaa,

SeijaTuulikki kirjoitti...

Hei Anonyymi (hei ja yötä)

Äiti/Isä Luoja eli Rakkaus!


Mitä, jos tuo kaiken lähettäjä olisikin Alkulähde (Energiameri) , josta olemme pieni osanen, eli meissä on osa Alkulähdettä (Jumalaa)eli Rakkautta.

Jokaisen meidän ajatus on oikea, juuri senhetkiseen tilaan, juuri oikea minulle (sinulle).