WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

lauantai 26. syyskuuta 2009

Enkeli meditaatio

Sydän avoimena ja kämmenet ylöspäin, rentoutuen...

Pyydän luokseni

Kultaisen valopilarin ympäröimään minut
Enkelten valosuihkun
Enkelten rakkaussuihkun
Enkelit kiillottamaan sieluni timantin jokaisen viisteen
Arkkienkeli Mikaelin täyttämään minut rohkeudella, myönteisillä saavutuksilla ja suojeluksella
Arkkienkeli Jofielin tuomaan minulle viisautta, valaistumista, tahdikkuutta ja kaukokatseisuutta
Arkkienkeli Samuelin kohentamaan sydämeni rakkauden liekkiä
Arkkienkeli Gabrielin puhdistamaan minut, ohjaamaan minua ja opettamaan minua antamaan anteeksi itselleni ja muille
Arkkienkeli Rafaelin tuomaan minulle näkemystä, terveyttä ja runsautta
Arkkienkeli Urilein tuomaan minulle rauhaa ja vapauttamaan minut henkisistä ja emotionaalisista siteistä
Arkkienkeli Zadkielin tuomaan minulle armoa ja muuttamaaan karkeat energiani hienommiksi
Arkkienkeli Metatronin antamaan minulle niin paljon valoa, kuin jaksan kantaa
Äiti Marian hoitamaan sisäistä lastani ja täyttämään minut myötätunnolla
karman valtiaat, Suuren jumalaisen johtajan, Vapauden jumalattaret, Wadam, Pallas, Atheenan, Elohim Vistan, Kivan Yinin ja Portian armahtamaan minut ja vapauttamaan minut karmastani

Kun olen saanut tämän meditaation loppuun, kuvittelen ympärilleni suojelevan, puhtaan valkoisen säteilevän valopallon.

Kiitän, kiitän, kiitän

Lähde: Diana Cooper Ihanat Enkelit

Ei kommentteja: