WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

maanantai 17. elokuuta 2009

Luota elämään

Iloa ja iloa

Sisäinen ilo
pysyvää
vähitellen kasvavaa
rauhaa.

Maallinen ilo
tyhjyyden tunnetta
katkeruutta siitä,
että tuntee
jääneensä yksin.

Elämän palapeli

kaikki on tässä,
mennyt,
tuleva,
nykyisyys.

Unelmoin,
luon todellisuutta
uudella,
rohkealla tavalla.

Kaikki on mahdollista.

Uskallanko murtaa rajat

Aika on harhaa
Kuolema on muodonmuutos
Minulla on mahdollisuus,
jos vain haluan sen nähdä.

Kasvu

Kaikki se
mitä olen tänään
olen tulevaisuudessakin.

Luon omaa kehitystäni,
omaa tulevaisuuttani
tässä ja nyt.

Ilo ja rauha
ikuista Rakkautta,
jota kohti
kasvuni vie.

Kohtaa itsesi

Tee itsellesi suuri palvelus.
Päätä tutkia itseäsi.

Muistakaa,
nähkää,
olkaa läsnä.

Kasvu on sisäistä avautumista,
laajenemista,
läsnäoloa.

Valo loistaa entistä kirkkaampana

Luota Elämään
sen kantavaan Voimaan.
Kulje eteenpäin,
kohti omaa kasvua
kohti Valoa.

Kasvu on sisäistä avautumista,
laajenemista,
läsnäoloa.

Elämä, Valo

Kohtaa tunteesi,
älä pakane.
Pysähdy
ajattele.

kohtaa itsesi
uudella tavalla.
Ole läsnä
- elämässä.

Ole Valoa
Ole Energiaa
Elä Tasapainossa

Kulje oman itsesi
kautta
Elämään
Valoon.

Mistä Elämässä on kyse?

Mikä on maailma?
Mitä on Elämä?
Mitä oli sen jälkeen?
Mitä oli sitä ennen?

Mitä on ihmiskasvu

Valoa,
Iloa,
Voimaa,
Viisautta,
Rakkautta

Toteutuen
Teidän jokaisen kautta.

Olkaa tätä kaikkea
kaunista,
olkaa Valon kanavia.

runoni

Ei kommentteja: